Probleem klassiku tagapiduriga
Probleem klassiku tagapiduriga
-
mmahtti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
- Asukoht: Valga
- Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4
Probleem klassiku tagapiduriga
Nimelt igal aastal on sama jebla ülevaatusel et pidurid just tagasillal on ebaühtlased Piduri efektiivsuse erinevus lausa 48%, lubatud on 30 ja alla selle. Mis teha? Kuhu pöörduda? Klotsid uued, pidurisilindrid uued, piduritorud/voolikud 2 aastat tagasi vahetatud,õhutanud lugematud korrad, õhku sees ei ole. Piduri peasilindreid peal on käinud 4, 3 neist poe uued, vaakumvõimendi lahti käinud ja kõik ka korrektselt tagasi pandud. Ehk oskab keegi hüva nõu anda. PS! ka käsipiduril sama jama
Tegu 78 aasta nullkuuega
Tegu 78 aasta nullkuuega
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: Probleem klassiku tagapiduriga
Nimekirjast ei leidnud trumlite kohta ühtegi sõna.
Sisediameetri võiks neil üle mõõta, sest trumlitel on oma kindel kulumise piir. Tööpinna sisediameeter peab mahtuma 250 ja 251,6mm vahele.
Normist suurema kuluvusega trumlid saab ka pidama, aga see vajab tõsisemat sekkumist. Vahetükid/peale keevitamine ja muu selline jamps pluss hilisem sissesõit.
Sisediameetri võiks neil üle mõõta, sest trumlitel on oma kindel kulumise piir. Tööpinna sisediameeter peab mahtuma 250 ja 251,6mm vahele.
Normist suurema kuluvusega trumlid saab ka pidama, aga see vajab tõsisemat sekkumist. Vahetükid/peale keevitamine ja muu selline jamps pluss hilisem sissesõit.
-
mmahtti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
- Asukoht: Valga
- Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4
Re: Probleem klassiku tagapiduriga
Minu paha, mõõtsin ära ja trumli sise diameeter täpselt 251mm
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Re: Probleem klassiku tagapiduriga
78-aasta 06-l peaks olema veel nn 2103 isereguleeruvad klotsid. Samas kui piduri osasid korduvalt vahetatud, mis tüüpi klotse ja silindreid kasutatud? Kas ei või olla, et klotsid regulaatorita ja silinder pole samuti isereguleeruv. Tulemuseks, et klotsid vajuvad liigselt tagasi. Isereguleeruv silinder on 2105 markeeringuga.
Kui trummel maas, siis tasub vaadata, kas käsipiduri trossil ikka liikumise maad on - kas trumli sees trossi tagastuse vedru läheb kokku kohe ja ei lase trossi rohkem peale tõmmata. Lihtsamal juhul saab tagastuse vedrult ka jupikese maha lõigata.
Kässari trossi liikumist saab vaadata ka alustuseks auto alt - üks liigutab hooba ja teine alt vaatab, kas mõlemad trossi pooled liiguvad võrdselt.
Kui trummel maas, siis tasub vaadata, kas käsipiduri trossil ikka liikumise maad on - kas trumli sees trossi tagastuse vedru läheb kokku kohe ja ei lase trossi rohkem peale tõmmata. Lihtsamal juhul saab tagastuse vedrult ka jupikese maha lõigata.
Kässari trossi liikumist saab vaadata ka alustuseks auto alt - üks liigutab hooba ja teine alt vaatab, kas mõlemad trossi pooled liiguvad võrdselt.
-
mmahtti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
- Asukoht: Valga
- Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4
Re: Probleem klassiku tagapiduriga
Kõik klotsid on isereguleeruvad, osad on kõik euroopa tootjate poolt k.a pidurisilinder. Käsipiduri hoob liigub ilusti, sai isegi vedru kärbitud trumli sees et tagastusel liikumine oleks võimalikult hea. Hetkel sain ülevaatuse peale sellega et kõige jämedama liivapaberiga karestasin klotsid, käisin brake cleaneriga üle trumli seest et oleks täiesti kuiv ja andsin ka sinna veidi paberit. Nii tuli pidurite erinevus ca 23% lubatud on 30% seega seekord läks veel õnneks.
Re: Probleem klassiku tagapiduriga
Ka Euroopa tootjad pakuvad seda n-ö vana tüübi silindrit. Ma pööraks tähelepanu sellele.mahtti kirjutas: ↑25 Apr 2021 15:51 Kõik klotsid on isereguleeruvad, osad on kõik euroopa tootjate poolt k.a pidurisilinder. Käsipiduri hoob liigub ilusti, sai isegi vedru kärbitud trumli sees et tagastusel liikumine oleks võimalikult hea. Hetkel sain ülevaatuse peale sellega et kõige jämedama liivapaberiga karestasin klotsid, käisin brake cleaneriga üle trumli seest et oleks täiesti kuiv ja andsin ka sinna veidi paberit. Nii tuli pidurite erinevus ca 23% lubatud on 30% seega seekord läks veel õnneks.
Vana mittereguleeruv:
Uus isereguleeruv: