1. leht 1-st

Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 07 Sept 2020 10:27
Postitas sanderkalso
Niisiis, üle 13 aasta olen taas leidnud tee siia foorumisse, nimelt sai mingi ajutise hulluse käigus otse sõitmiseks mõeldud bmw vahetatud kopika vastu, milleks, seda ei tea ma siiani, aga idee street a-d sõita pole kadunud. Teema tegingi siia alafoorumisse meelega, kuna mootori osa ei valmista suurt probleemi (üle laetud bmw r4), probleemi valmistab rohkem silla osa, kuna mul pole õrna aimugi palju mingi osa jõudu kannatab. Kas on on üldse mõtet originaal sillaga üritada või peaks kohe volvo silla installima, või on kellegil mõnda veel ägedamat silla mõtet? Kas watts link on vajalik või tuleks juba profülaktika mõttes teha? Polü puksid ja tugevamad vardad ilmselt kohustuslikud. Siht on sõita 13,5 aega ja jõu number umbes 160-200 kw, rehviks suure tõenäosusega mõni tänavalegaalne slikk

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 07 Sept 2020 18:51
Postitas Walter
Lada sillaga ära ültse sellisel juhul vaeva näe. Kas volvo või bmw. Uuri sinna ka vastavat ülekannet ja lukku. Arvestama pead umbes 1500- 2000 euroga nendele osadele.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 07 Sept 2020 20:03
Postitas n6ps
dragi maailmas Hiace sillad ka levinud, muidugi pead vaatama silla laiust.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 07 Sept 2020 23:43
Postitas sanderkalso
Walter kirjutas:Lada sillaga ära ültse sellisel juhul vaeva näe. Kas volvo või bmw. Uuri sinna ka vastavat ülekannet ja lukku. Arvestama pead umbes 1500- 2000 euroga nendele osadele.
Bmw sild ei sobi, kuna tegu sõltumatu vedrustusega ja auto peab jääma tänavalegaalseks, sellest ka street a klass. Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 07 Sept 2020 23:44
Postitas sanderkalso
n6ps kirjutas:dragi maailmas Hiace sillad ka levinud, muidugi pead vaatama silla laiust.
Kuhugile maale laiendid pole probleemiks

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 08 Sept 2020 20:01
Postitas ToM
sanderkalso kirjutas: Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Enamus ikka lahtised. Ja kas just torsen neil vähestel seal sees on, see on mingi iselukustuv lahtine differ vms asjandus :yllatunud . Aga dragi jaoks peaks kemppi olema kõige kindlam ja odavam nagunii?

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 08 Sept 2020 23:13
Postitas sanderkalso
ToM kirjutas:
sanderkalso kirjutas: Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Enamus ikka lahtised. Ja kas just torsen neil vähestel seal sees on, see on mingi iselukustuv lahtine differ vms asjandus :yllatunud . Aga dragi jaoks peaks kemppi olema kõige kindlam ja odavam nagunii?
Pole väga põhjalikult viimaste reeglitega tutvunud, aga kui mälu ei peta, siis vahepeal oli küll kemppi keelatud. Täis luku jaoks kasutatakse minispooli

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 09 Sept 2020 23:01
Postitas zerosix
Madala otsa vääne on see mis lõhub. Endal kogemus olemas 240 Nm @ 4100 rpm rattast stock sillaga ja veel kuidagi püsis koos, aga tänavarehviga. Slikke ei julgenud alla kruttida. Palju mootoril väänet ja mis rpm peal? Kui 200 kw juba jutuks, siis volvo sild oleks kindla peale minek. Huvitab veel see tänavalegaalsuse punkt - bmw mootor ok, aga turboga? Konkurendid on esimesed kes näpuga näitavad.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 09 Sept 2020 23:08
Postitas zajetz
Alla volvo silla pole midagi teha. 200 seeria sillast leiad suure õnne korral ketasluku mis jõudu ei kannata .Volvo g80 on aga laias sillas mis ilma suurte laienditeta kindlasti ei sobi. G80 stardis läbi tagumis kaane selle välja lasta, mul õnnestus isegi tänaval. Mul peaks olema üks luksutv minispooli sarnane toode mis jääbki lukku sest on natuke liiga talle tehtud. Vats lingiga ilmselt lihtsam startida kui paned pehmema vedrustuse. Jäiga vedrustusega pole vast väga vahet. Hiace'i sillad samad/sarnased olema vana hiluxiga.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 10 Sept 2020 08:25
Postitas sanderkalso
To zerosiks: pole kuulda olnd, et ise ehitatud turbokatega häda oleks, küll aga tekib häda, kui kere kapitaalselt lõikuma hakata. Mootor on veel alles plaanide tasandil ja ei pruugi isegi bmw jääda, oli lihtsalt esimene valik, kuna tean ja tunnen nende hingeelu kõige paremini. Hetkel lisandus valikusse volvo b230f koos m90 manu kastiga.

To zajetz: oskad öelda, palju lai sild sigulli omast laiem on

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 10 Sept 2020 18:11
Postitas n6ps
sanderkalso kirjutas:
ToM kirjutas:
sanderkalso kirjutas: Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Enamus ikka lahtised. Ja kas just torsen neil vähestel seal sees on, see on mingi iselukustuv lahtine differ vms asjandus :yllatunud . Aga dragi jaoks peaks kemppi olema kõige kindlam ja odavam nagunii?
Pole väga põhjalikult viimaste reeglitega tutvunud, aga kui mälu ei peta, siis vahepeal oli küll kemppi keelatud. Täis luku jaoks kasutatakse minispooli

Endiselt keelatud :)

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 10 Sept 2020 18:13
Postitas n6ps
Ma ei tea kustkandi mees oled, aga vist valgas on nüüd juba 2 dragi siksi, isa-poeg(?) Järved. Uuri, nad peaksid tegutsema Kopikas reissingu nimealt.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 10 Sept 2020 20:59
Postitas Hulkur
Mind pigem huvitaks mis k-kasti lahendus tuleb?

Sirgeks kiirenduseks kas on seda z-linksi vaja? Palju sul vedrustuse käik tagasillas arvutuslikult tuleb, et pikk panhrad ei tööta? Lukk sirgeks sõiduks sobiks ikka pigem võimalikult lukus :D Kasvõi keevis siis.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 11 Sept 2020 09:19
Postitas sanderkalso
n6ps kirjutas:Ma ei tea kustkandi mees oled, aga vist valgas on nüüd juba 2 dragi siksi, isa-poeg(?) Järved. Uuri, nad peaksid tegutsema Kopikas reissingu nimealt.
Kopikas racingu autodega olen kursis. Sinisel volvo sild ja evo mootor, oranzil hiace sild ja biturbo ls.
Hulkur kirjutas:Mind pigem huvitaks mis k-kasti lahendus tuleb?

Sirgeks kiirenduseks kas on seda z-linksi vaja? Palju sul vedrustuse käik tagasillas arvutuslikult tuleb, et pikk panhrad ei tööta? Lukk sirgeks sõiduks sobiks ikka pigem võimalikult lukus :D Kasvõi keevis siis.
Raskuse üle kandmiseks tuleb vedrustus suhteliselt pehme ja käik ka üsna pikk, täpsem geomeetria selgub peale uue silla paigaldamist. Kast on ka lahtine veel, ilmselt mõni 5k manu, volvo puhul m90, bmw puhul getrag 240. Automaat käis ka mõttest läbi, aga paigaldamine probleemne, kuna klassiku kastitunnel on masendavalt pisike. Kemppi lukk jätkuvalt keelatud

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 11 Sept 2020 20:03
Postitas Hulkur
Pigem arvan, et sul vedrustuse käik tuleb ikka üsna lühike võrreldes muu spordialaga..

Kasti võiks olla ju norm ülekandega ja tugev asi? Ma arvan, et 4 käiguline volvo M45 kast oleks küll sirgelt kiirenduseks sobiv.. Pealegi saab eestist täitsa sirghambad ja dog lülituse sinna sisse.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitatud: 12 Sept 2020 09:24
Postitas sanderkalso
Võimalik, et m45 parem, lihtsalt praegu on laual pakkumine doonori näol, kust saaks mootori ja kasti, ideaalis kasutaks siiski bmw tehnikat, sest üritan ennast edasi arendada ka tehniliselt, ehk kogu ehituse teen ise. Kuna ka seadistada plaanin ise, siis algus ilmselt saab asju purustada, seega kogu kompott peab jääma suhteliselt soodsaks ja investeerin pigem enda turvalisusse