Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

Niisiis, üle 13 aasta olen taas leidnud tee siia foorumisse, nimelt sai mingi ajutise hulluse käigus otse sõitmiseks mõeldud bmw vahetatud kopika vastu, milleks, seda ei tea ma siiani, aga idee street a-d sõita pole kadunud. Teema tegingi siia alafoorumisse meelega, kuna mootori osa ei valmista suurt probleemi (üle laetud bmw r4), probleemi valmistab rohkem silla osa, kuna mul pole õrna aimugi palju mingi osa jõudu kannatab. Kas on on üldse mõtet originaal sillaga üritada või peaks kohe volvo silla installima, või on kellegil mõnda veel ägedamat silla mõtet? Kas watts link on vajalik või tuleks juba profülaktika mõttes teha? Polü puksid ja tugevamad vardad ilmselt kohustuslikud. Siht on sõita 13,5 aega ja jõu number umbes 160-200 kw, rehviks suure tõenäosusega mõni tänavalegaalne slikk
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas Walter »

Lada sillaga ära ültse sellisel juhul vaeva näe. Kas volvo või bmw. Uuri sinna ka vastavat ülekannet ja lukku. Arvestama pead umbes 1500- 2000 euroga nendele osadele.
MännikuLaiali.
n
n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas n6ps »

dragi maailmas Hiace sillad ka levinud, muidugi pead vaatama silla laiust.
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

Walter kirjutas:Lada sillaga ära ültse sellisel juhul vaeva näe. Kas volvo või bmw. Uuri sinna ka vastavat ülekannet ja lukku. Arvestama pead umbes 1500- 2000 euroga nendele osadele.
Bmw sild ei sobi, kuna tegu sõltumatu vedrustusega ja auto peab jääma tänavalegaalseks, sellest ka street a klass. Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

n6ps kirjutas:dragi maailmas Hiace sillad ka levinud, muidugi pead vaatama silla laiust.
Kuhugile maale laiendid pole probleemiks
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas ToM »

sanderkalso kirjutas: Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Enamus ikka lahtised. Ja kas just torsen neil vähestel seal sees on, see on mingi iselukustuv lahtine differ vms asjandus :yllatunud . Aga dragi jaoks peaks kemppi olema kõige kindlam ja odavam nagunii?
m'kay
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

ToM kirjutas:
sanderkalso kirjutas: Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Enamus ikka lahtised. Ja kas just torsen neil vähestel seal sees on, see on mingi iselukustuv lahtine differ vms asjandus :yllatunud . Aga dragi jaoks peaks kemppi olema kõige kindlam ja odavam nagunii?
Pole väga põhjalikult viimaste reeglitega tutvunud, aga kui mälu ei peta, siis vahepeal oli küll kemppi keelatud. Täis luku jaoks kasutatakse minispooli
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas zerosix »

Madala otsa vääne on see mis lõhub. Endal kogemus olemas 240 Nm @ 4100 rpm rattast stock sillaga ja veel kuidagi püsis koos, aga tänavarehviga. Slikke ei julgenud alla kruttida. Palju mootoril väänet ja mis rpm peal? Kui 200 kw juba jutuks, siis volvo sild oleks kindla peale minek. Huvitab veel see tänavalegaalsuse punkt - bmw mootor ok, aga turboga? Konkurendid on esimesed kes näpuga näitavad.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas zajetz »

Alla volvo silla pole midagi teha. 200 seeria sillast leiad suure õnne korral ketasluku mis jõudu ei kannata .Volvo g80 on aga laias sillas mis ilma suurte laienditeta kindlasti ei sobi. G80 stardis läbi tagumis kaane selle välja lasta, mul õnnestus isegi tänaval. Mul peaks olema üks luksutv minispooli sarnane toode mis jääbki lukku sest on natuke liiga talle tehtud. Vats lingiga ilmselt lihtsam startida kui paned pehmema vedrustuse. Jäiga vedrustusega pole vast väga vahet. Hiace'i sillad samad/sarnased olema vana hiluxiga.
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

To zerosiks: pole kuulda olnd, et ise ehitatud turbokatega häda oleks, küll aga tekib häda, kui kere kapitaalselt lõikuma hakata. Mootor on veel alles plaanide tasandil ja ei pruugi isegi bmw jääda, oli lihtsalt esimene valik, kuna tean ja tunnen nende hingeelu kõige paremini. Hetkel lisandus valikusse volvo b230f koos m90 manu kastiga.

To zajetz: oskad öelda, palju lai sild sigulli omast laiem on
n
n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas n6ps »

sanderkalso kirjutas:
ToM kirjutas:
sanderkalso kirjutas: Hetkel odavaim variant oleks volvo sild, kätte saab suht soodsalt ja paljudel juba torsen tehasest sees
Enamus ikka lahtised. Ja kas just torsen neil vähestel seal sees on, see on mingi iselukustuv lahtine differ vms asjandus :yllatunud . Aga dragi jaoks peaks kemppi olema kõige kindlam ja odavam nagunii?
Pole väga põhjalikult viimaste reeglitega tutvunud, aga kui mälu ei peta, siis vahepeal oli küll kemppi keelatud. Täis luku jaoks kasutatakse minispooli

Endiselt keelatud :)
n
n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas n6ps »

Ma ei tea kustkandi mees oled, aga vist valgas on nüüd juba 2 dragi siksi, isa-poeg(?) Järved. Uuri, nad peaksid tegutsema Kopikas reissingu nimealt.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas Hulkur »

Mind pigem huvitaks mis k-kasti lahendus tuleb?

Sirgeks kiirenduseks kas on seda z-linksi vaja? Palju sul vedrustuse käik tagasillas arvutuslikult tuleb, et pikk panhrad ei tööta? Lukk sirgeks sõiduks sobiks ikka pigem võimalikult lukus :D Kasvõi keevis siis.
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

n6ps kirjutas:Ma ei tea kustkandi mees oled, aga vist valgas on nüüd juba 2 dragi siksi, isa-poeg(?) Järved. Uuri, nad peaksid tegutsema Kopikas reissingu nimealt.
Kopikas racingu autodega olen kursis. Sinisel volvo sild ja evo mootor, oranzil hiace sild ja biturbo ls.
Hulkur kirjutas:Mind pigem huvitaks mis k-kasti lahendus tuleb?

Sirgeks kiirenduseks kas on seda z-linksi vaja? Palju sul vedrustuse käik tagasillas arvutuslikult tuleb, et pikk panhrad ei tööta? Lukk sirgeks sõiduks sobiks ikka pigem võimalikult lukus :D Kasvõi keevis siis.
Raskuse üle kandmiseks tuleb vedrustus suhteliselt pehme ja käik ka üsna pikk, täpsem geomeetria selgub peale uue silla paigaldamist. Kast on ka lahtine veel, ilmselt mõni 5k manu, volvo puhul m90, bmw puhul getrag 240. Automaat käis ka mõttest läbi, aga paigaldamine probleemne, kuna klassiku kastitunnel on masendavalt pisike. Kemppi lukk jätkuvalt keelatud
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas Hulkur »

Pigem arvan, et sul vedrustuse käik tuleb ikka üsna lühike võrreldes muu spordialaga..

Kasti võiks olla ju norm ülekandega ja tugev asi? Ma arvan, et 4 käiguline volvo M45 kast oleks küll sirgelt kiirenduseks sobiv.. Pealegi saab eestist täitsa sirghambad ja dog lülituse sinna sisse.
Kasutaja avatar
sanderkalso
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 29 Juul 2020 09:44
Autod: Kopikas

Re: Klassikuga kiiresti otse sõitmisega seotud probleemide arutelu

Postitus Postitas sanderkalso »

Võimalik, et m45 parem, lihtsalt praegu on laual pakkumine doonori näol, kust saaks mootori ja kasti, ideaalis kasutaks siiski bmw tehnikat, sest üritan ennast edasi arendada ka tehniliselt, ehk kogu ehituse teen ise. Kuna ka seadistada plaanin ise, siis algus ilmselt saab asju purustada, seega kogu kompott peab jääma suhteliselt soodsaks ja investeerin pigem enda turvalisusse
Vasta