Veidikene peput kergitada...

Veidikene peput kergitada...

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

madalamaks tehes saab ju autoga ainult tee peal sõita. aga mõned autod sõidavad ainult põllul ja metsa vahel:rolleyes
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Nojah, kui aga auto ainult põllul või metsa vahel sõidab, siis võib ju see mätas natuke põhja haljamaks hõõruda. Mina lõikasin ühel romul aga tagavedrud lühemaks, muidu oli nagu vana focus(iga hüppe peal oli nina maas)
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Esialgne postitaja sigle
Nojah, kui aga auto ainult põllul või metsa vahel sõidab, siis võib ju see mätas natuke põhja haljamaks hõõruda.
Mättad polegi probleemiks, jama võib tulla mätta sees (või mujal) olevate kividega.:(
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

mnjaa....endal sai j22rajaks muretsetud 06-ele pandud taha mingid suvalised j2igad vedrud, ja ette panin mersu w123-e esimese vedru poole...st. l6ikasin mersu vedru keskelt pooleks...nina suht madal, kuid see-eest j2ik:cool: amordid ajan ka veel j2igemaks ja l2hebki lahti wrc:D
põlluralli rules
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

02/04 vedrusid ei aita sedaanile taha panna. Üks klient kangesti nõudis-- panin siis alla.(Need olid uued) Nägi ikka hirmus välja. Käsipiduri tross käis ka kogu aeg vastu kardaani. Pange ikka originaal asi alla. Neid on aga vist kahte tugevusklassi. Kui tahate veidi tõsta siis valige sealt tugevam. Kollase märgistusega peaks olema pehmem ja rohelisega tugevam. Igaks juhuks küsige poest järgi. Amordi vahetus ei tõsta peput. Tema ülesanne on teine. Iseasi kui panna alla lääne omad. Seal on valida gaasisurvega ja ilma. Omale tahan alla aretada NIVOMATamordi. See hoiab automaatselt tagumiku õige kõrguse peal olenemata koormast. See ei oleõhuga pumbatav vaid tal on omal pump sees. See töötab sõidu ajal võngetest. Selle amordiga tuleb paari panna just pehmem vedru, muidu tõstab liiga palju. Väga hea asi. Mul olid sellised VOLVO 245 all. ;)
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kes tahab amorte kõvemaks teha (jutt käib vene toodangust) siis siin väike soovitus. Amort maha ja lahti. Seejarel keerake varda otsast ära kolb. Kolvi taga on kaks seibikest. Ühel on sälgud sees teine harilik. Vahetage nende kohad ära ja kõik jälle kokku. Kui amort ei ole kulunud võib asi nii jäigks minna, et kisub treppis teel auto maha. see on selline katsetamise värk. Kui asi õnnestub seisab ikke väga hästi teel. Nii saab ka vanast amordist jälle asja. Amordi lahtikeeramiseks saab ise võtme teha metallilehest. Umbes 4mm paksune. Puurite vajaliku vahega kaks auku sisse ja panete sinna 5mm poldid sisse. alt mutriga kinni ka. Kahe poldi vahelt käiate varda jaoks soone. Poldid peaksid olema kõvast materjalist. Endale tegin mingitest HUSGAVARNA poltidest.
C
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

lihtsam...panna suts paksem 6li sisse...tuttav pani transa 6li ja amort eriti ei liikund enam...k2ega v2hemalt...autole alla p[ole veel j6utud panna, kuid kardan, et transa 6li natuke liiga paks...et vbl l6hub kere 2ra...
põlluralli rules
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

tegin avastuse...lada amordi saab edukalt lahti kasutades rellaka ketta võtit!:lol see millel kaks naga küljes, amordil täpselt samal kaugusel need augud..ja lupsti...aint üks väike soovitus...alati ei saa jõuga!(mul võti kõver nüüd):kuri
põlluralli rules
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja Laurix
tegin avastuse...lada amordi saab edukalt lahti kasutades rellaka ketta võtit!:lol see millel kaks naga küljes, amordil täpselt samal kaugusel need augud..ja lupsti...aint üks väike soovitus...alati ei saa jõuga!(mul võti kõver nüüd):kuri
jah ma tegin sellise avastuse juba ammu aga see võti oli liiga pehme ja keerasin perse selle pooleks :sein :sein :sein


ja siis tegin spets võtme kaks kolm tundi mässasin selle vutmega...keevitasin ise täitsa uue :D
Vasta