Tervist taas,
Küsimus targematele: 1.Mis õli soovitate panna tagasilda?
2.Mis vedelik käib sidurile?
3.Mis vedelikku soovitate piduritele? DOT 4?
4.Ning mis õli panna käigukasti?
Ning kuidas täpsemalt käib pidurite õhutamine?
Vaz 21063 õlid ja vedelikud ning pidurite õhutamine
Vaz 21063 õlid ja vedelikud ning pidurite õhutamine
-
vVazmjorka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 222
- Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
- Autod: Lada Samara 2109 (снегурочка) ja Vaz 2106 (Vazmjorka)
Vaz 21063 õlid ja vedelikud ning pidurite õhutamine
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: Vaz 21063 õlid ja vedelikud ning pidurite õhutamine
Tagasilda Tad-17i või kui raha palju, siis sobib ka mõni muu 80w-90 hüpoidülekandele mõeldud õli.
Käigukasti sama või kui on vajadus liigelda rohkem -15*C ja külmemates oludes, siis 75w-90.
Pidur-sidur DOT-4.
Maakeelne video kõige klassikalisema õhust tühjendamise kohta täiesti lahkel kujul olemas:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/FGdj3gupaOA[/bbvideo]
või
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=Sa1BJfPfxS4[/bbvideo]
Kui pole abimeest...
Väga mugav on üksinda õhutada, kui on võimalik kasutada tagasilöögiklapiga varustatud õhutamise voolikut.
Saab ka pressida vastava pumbaga süsteemi uut õli alt üles ehk siis töösilindril oleva nipli kaudu (tehastes on see võte kasutusel) või imedes vaakumiga sellesama nipli kaudu õli rataste silindritesse.
Võimalus on ehitada ka õlianumale õhutamise tarbeks nipliga varustatud siduri õli anumalt pärit liigne kork, mille kaudu siis õli anumasse tekitatud rõhu abil õli silindritesse pressitakse.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/l-HvQHyS4IU[/bbvideo]
https://www.ladu24.ee/Tee-ise-6petused/ ... ivedelikku
Nii et valikuid peaks nüüd olema
Käigukasti sama või kui on vajadus liigelda rohkem -15*C ja külmemates oludes, siis 75w-90.
Pidur-sidur DOT-4.
Maakeelne video kõige klassikalisema õhust tühjendamise kohta täiesti lahkel kujul olemas:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/FGdj3gupaOA[/bbvideo]
või
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=Sa1BJfPfxS4[/bbvideo]
Kui pole abimeest...
Väga mugav on üksinda õhutada, kui on võimalik kasutada tagasilöögiklapiga varustatud õhutamise voolikut.
Saab ka pressida vastava pumbaga süsteemi uut õli alt üles ehk siis töösilindril oleva nipli kaudu (tehastes on see võte kasutusel) või imedes vaakumiga sellesama nipli kaudu õli rataste silindritesse.
Võimalus on ehitada ka õlianumale õhutamise tarbeks nipliga varustatud siduri õli anumalt pärit liigne kork, mille kaudu siis õli anumasse tekitatud rõhu abil õli silindritesse pressitakse.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/l-HvQHyS4IU[/bbvideo]
https://www.ladu24.ee/Tee-ise-6petused/ ... ivedelikku
Nii et valikuid peaks nüüd olema