3. leht 19-st

Postitatud: 20 Aug 2003 00:10
Postitas motamees
Esialgne postitaja heiki.k
Mul tekkis ka nüüd selline jama et suurematel kiirustel 50-60 km/h hoogu juurde andes lähevad pöörded ülesse aga hoogu juurde ei tule:sein.
Kas siduri pealekeeramine on sellele probleemile ainult mingi lühiajaline lahendus või oleks juba mõtekam kohe uus ketas ja muud jupid panna?
Nagu eelpool õeldud õigel ajal siduri reguleerimine lahendab olukorra. Siduril peab olema vabas olekus alt kahvlist proovides4-5mm vabakäiku. Kõigepealt proovi ikka see lahendus ära. Kõik muu hiljem, kui reg tulemust ei anna. NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)

Postitatud: 20 Aug 2003 00:29
Postitas motamees
Kui muidu sidur töötab siis viga ilmselt survelaagri puki (toru mille peal on laager) määrimatuses. Katsu sidurikahvli august õli laagri poole pritsida. Teine mees (käib naine kahhh) samal ajal las liigutab sidurit. Kõige parem määre selleks oleks WÜRDI HHS 2000 See on selline määre mis sifoonist väljudes on vedel. Mõne aja möödudes muutub aga tahkeks väga kleepuvaks määrdeks. Seda on hea ka mujal kasutada. Näiteks uksehingede määrimiseks. Pudeli hind kuskil 160 EEKi aga jätkub väga kauaks. Sellele aseainet odavamate määrete seast ei ole leidnud.:kuri

Postitatud: 20 Aug 2003 09:48
Postitas marks
Kas survelaagri pukk või puks? Sidurikahvli auk on all või üleval? Kuidas ma selle laagri üles leian? Ega käimarit ära ei pea võtma?

Postitatud: 20 Aug 2003 14:15
Postitas olaaf
läbi selle kummi junni lased.. see kust kahvel sidurikoja seinast välja tuleb.. muidugi võid alati ka kasti maha võtta aga enne proovi siiski seda motamehe varianti..

Postitatud: 20 Aug 2003 14:20
Postitas olaaf
Esialgne postitaja motamees
NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)
see sõltub kuidas vaadata.. neid polte keerad varda peale igatahes.. mõned ütlevad peale mõned maha..:D

Postitatud: 20 Aug 2003 14:22
Postitas marks
Õlitasin seda küll, aga paremaks ei läinud. Mis viga veel võib olla?:(

Postitatud: 20 Aug 2003 14:59
Postitas motamees
Ei oska nagu muud praegu pakkuda, kui õli läks vale koha peale. Nägid sa ka kuhu õli läks. Lasta tuleks laagrist taha ja ettepoole mitte laagri peale. Katsu see muna ka ära määrida mille peal kahvelkiigub. Rohkem nagu hõõrduvaid osasid pole:(

Postitatud: 20 Aug 2003 15:08
Postitas motamees
Esialgne postitaja olaaf
Esialgne postitaja motamees
NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)
see sõltub kuidas vaadata.. neid polte keerad varda peale igatahes.. mõned ütlevad peale mõned maha..:D
Ütleme siis nii, et proffesjonaalsete autojuhtide slängis keeratakse sidurit maha kui ta libiseb või lastakse järgi. ;) Olen ka seda leiba kümne aasta ringis söönud.:cool:

Postitatud: 21 Aug 2003 09:38
Postitas Laurix
vbl oled suure hooga pedaali kõveraks vajutand...ja nyyd käib salongis vastu kusagile:D või siis siduri silinder ise on mingit jubedamad saasta täis...vaata need ka üle igaksjuhuks!:P

Siduripedaali reguleerimine

Postitatud: 21 Aug 2003 18:30
Postitas simon
tere, tekkis selline küsimus et kas on kuidagi võimalik reguleerida siduripedaali nii et ta lahutaks/ühendaks keskmises asendis?
praegu on nii et alguses on pikalt tühja käiku ja alles kõige ülemises asendis lahutab/ühendab

Postitatud: 21 Aug 2003 19:11
Postitas motamees
Sa pead alt vardast sidurit maha keerama. Muidu hakkab varsti sidur libisema ka. Alt varda ja kahvli vahel peab olema lõtk 4-5mm.

Postitatud: 03 Sept 2003 20:28
Postitas effekt
kas on siis nii raske võtta siduri peapump ja töösilinder lahti ja vaadata kuidas nende seisukord on?:yllatunud kas oled siduri õlitoru üle vaadanud. järsku oled kusagile kõveraks sõitnud ja õli ei pääse liikuma ;)

kui palju peab liikuma siduri kahvel?

Postitatud: 05 Okt 2003 21:23
Postitas berg
ühesõnaga palju peab käega liigutades siduri kahvel liikuma? ehk kui palju tohib pumbast peale keerata??? mitu millimeetrit umbes? ja kui kõvasti see peab käega käima?

Postitatud: 06 Okt 2003 00:46
Postitas motamees
Siduri kahvel peab liikuma vähemalt paar mm. Pumbast ei tohi üldse peale keerata. Keerata tuleb alt töösilndri juurest. Muidugi kui sa mõtlesid vabakäiku. Seal selle jaoks eraldi varras mille ots läheb sidurikahvli sisse. Kui sa selle kahvli vedru korra pealt ära võtad siis on lõtk kergesti tuntav. Ilma vedru eemaldamata pead jõuga vedru pinge ületama. Ikkagi on selgelt tuntav vahe.

Postitatud: 06 Okt 2003 08:14
Postitas zar
sa keera jah sealt töösilindri juurest peale. vabakäik peab olema mingi 2-3 mm vast. ma tean. ma just eila vahetasin endal käigukasti:( ja regullisin sidurit.

Postitatud: 08 Nov 2003 13:44
Postitas pvr
Äratan vana teema ellu küsimusega. Kus on võimalikk neetida siduri katteid tartus?? kaks päeva sai libiseva siduriga sõidetud nii et väga propeller ei tohix olla, ja oleks soov seda neetimise värki proovida.

Postitatud: 08 Nov 2003 22:11
Postitas motamees
Kui soov proovida siis tee ära.
See kodus väga lihtne teha. Tuleb ainult poest spetsneedid osta. Torni paned kruustangide vahele toetad needi alumise poole sinna peale koos kettaga ja kärniga lööd sinna needi auku. Ots läheb lõhki ja ongi kinni.
Muidugi pead enne vanad katted maha võtma.

Postitatud: 02 Dets 2003 19:34
Postitas kaspar
See hind mis eel-pool välja käidi on küll utoopiline! Mu enda masinal andis sidur kohe peale mootori forsi otsad ja asemel sai muretsetud AP-Racingu täiskomplekt (tegu pole siksiga) kuid sellegi poolest polnud hind nii hull!

Postitatud: 03 Dets 2003 10:06
Postitas effekt
me kasutasime autodel niva sidurit. enda omale panen ka selle külge. niva sidur on tugevam. ega muidu ei teaks rääkida, aga paris - dakar kunagine sõitja rääkis :D

Postitatud: 03 Dets 2003 16:33
Postitas asjamees
ted: see ei ole sport sidur, sidur millel libistamine puudub on otsehambumisega sidur. Võimalik on osta ka LUK racing sidur komplekt on kuskil ~2000 (korv, ketas survelaager) ladale. Sobib ka panna niva korv kuna sellel ikka tugevam surumine kui originaalil ja luk“-il see veelgi tugevam:lol