Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Läbipaistev voolik nipli otsa ja vooliku ots kuskile anumasse kus on natuke pidurivedelikku, nii et oleks näha kuidas õhku tuleb.
Ja pumbata küll ei tohi sellel ajal kui nippel lahti on, vaid kõigepealt tuleb pedaali kaks-kolm korda pumbata ja siis peal hoida, samal ajal kui teine nipli lahti keerab ning oodata kuni pedaal põhja vajub või kuni enam õhku ei tule ja siis nippel kinni keerata ning alles siis võib pedaali tagasi üles lasta, sest muidu tõmbab õhu vahele. Korrata seda niikaua kuni õhku enam ei tule ja koguaeg kontrollida, et vedeliku tase anumas ei liiga madalaks ei läheks.
[Muudetud: 17-10-2009 lada]
Ja pumbata küll ei tohi sellel ajal kui nippel lahti on, vaid kõigepealt tuleb pedaali kaks-kolm korda pumbata ja siis peal hoida, samal ajal kui teine nipli lahti keerab ning oodata kuni pedaal põhja vajub või kuni enam õhku ei tule ja siis nippel kinni keerata ning alles siis võib pedaali tagasi üles lasta, sest muidu tõmbab õhu vahele. Korrata seda niikaua kuni õhku enam ei tule ja koguaeg kontrollida, et vedeliku tase anumas ei liiga madalaks ei läheks.
[Muudetud: 17-10-2009 lada]
Tere, ma väga vabandan kui siin lehel on vastused juba mu küsimustele olemas, kuid mul oleks kiirelt vastust vaja.
Probleem on selline siis, üks päev hakkas sidur ära kaduma, sai peale keeratud, sõidetud ja pärast pooletunnist seismist oli sidur jälle kadunud, sai siis uuesti peale keeratud kuid sama asi kordus kui seisma jätsin auto, täna läksin raja äärde järgi autole ja sidur jälle lahutas. Praeguseks kiskusin enda rahuloluks käigukasti maha et näha mis toimub ja selgus et kõik on korras.
Võib sellne asi olla tingitud kehvast siduri õlist, et soojema ilmaga paneb näkku ja külma ilmaga on kõik normaalne?
Probleem on selline siis, üks päev hakkas sidur ära kaduma, sai peale keeratud, sõidetud ja pärast pooletunnist seismist oli sidur jälle kadunud, sai siis uuesti peale keeratud kuid sama asi kordus kui seisma jätsin auto, täna läksin raja äärde järgi autole ja sidur jälle lahutas. Praeguseks kiskusin enda rahuloluks käigukasti maha et näha mis toimub ja selgus et kõik on korras.
Võib sellne asi olla tingitud kehvast siduri õlist, et soojema ilmaga paneb näkku ja külma ilmaga on kõik normaalne?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Siduriajam ei leki? Kas sellist asja ei võinud juhtuda http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/64897677 See konkreetne detail on küll Mosselt aga veasümptomid olid nagu kirjeldasid.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
rraunts92
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 75
- Liitunud: 13 Dets 2009 13:23
- Asukoht: palivere
- Autod: VAZ 2107 91', Audi 80 2.0 doch
mul selline viga, et keerasin sidurit peale, aga nüüd natuke hiljem ei taha ikka lahutada, korra ei saanud üldse käiku sisse ja passisin kohapeal tükk aega, aga lõpus käik läks sisse, aga üldse ei taha lahutada!
milles viga, sidurit veel peale keerata(alguses keerasin peale, oli väga hea), või siis siduriketas läbi või üldse midagi muud nässus?
milles viga, sidurit veel peale keerata(alguses keerasin peale, oli väga hea), või siis siduriketas läbi või üldse midagi muud nässus?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
On ikka. Pane uus peale, saad kohe peale õhutamist selgeks:) Maksab mittemidagi, 75.- eek-i. Keegi alles müüs siin; http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=22456Algselt postitas: raunts92
ise arvasin ka seda vahepeal, on kuidagi võimalik selle korrasolekut kontrollida?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.