K: Ralli amordid?

K: Ralli amordid?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas Hulkur »

Elu on näidanud, et vedrud koolevad ära. Taldrikutest võrdselt keerates ei pruugi auto jääda soovitud asendisse. Eks rinkavedrudega vähe lihtsam (lühike), aga pika pehme vedruga on kogemusi mitmete tootjatega.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas RRisto »

Vedru on odav, pigem kuluv osa ralli vedrustuse juures.
Vaatasin lätlaste ja leedukate Lada Cup-i tingimus ... usun, et need tulevad samasugused, siis igasugused coili lahendused kohe out. Hetkel vist Visnapuu Lada on nõuetele vastav...äkki mõni tuleb juurde, teised (kõik mis see aasta sõitsid) ei lähe nende tingimuste alla. Pmts originaal 1600cc-ne Lada, millel võib Volvo silla alla visata.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Lääne-Virus on veel vist üks 05, mis vastaks nõuetele, samuti Ausi/Kõrge auto, Jalaka/Kruusma massin, Ilvese oma...
Et juba klass koos.
Mul endal ka projekt käsil, selles suhtes veidi pahur, et kuidagi äkki need asjad ilmuvad ja ei mingit infot-kes mis kus ja kuidas.

20a. juba on juba pidanud alatasa kuulma jutte kuidas seda Ladat on siunatud jms. Ühe tähtsama asjapulga jutujärgi pidi see masin juba ammu minevik olema, eks ka selle lasti see E-rühm vabaks, et VFTSi laadsed ikka kindlasti ajalukku saata.

Nüüd, ei kusagilt on 180kraadi tuul ja purjetatakse tagasi... raske on nii mingeid plaane teha:)
Ja oh häda neile, kes nüüd oma siksid kõik "läänestasid" ja tahaksid võibolla ka selles uues klassis sõita - milline rahaline/ressursilik kaotus.

Ja kui nad nüüd teevad mingid klauslid sisse, mis ei vasta selle Läti/Leedu sarjale, siis on taas üks suur ämber. Nemad ei saa siia ja meie ei saa sinna. Annaks taevas, et see nii ei läheks. See ei pruugi muidugi neil see eesmärk ollagi, aga minu arvates oleks see viga.


Jutt küll vales kohas, aga ei saand klahve pidama:)
Festina lente!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas atzkarik »

Minu auto ka arvatavasti vastab. Tuleb teha ainult 1,6 mootori plokk ja ülejäänud mudru sinna peale ümbertõsta.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas VäikeMägilane »

atzkarik kirjutas: 18 Nov 2021 10:54 Minu auto ka arvatavasti vastab. Tuleb teha ainult 1,6 mootori plokk ja ülejäänud mudru sinna peale ümbertõsta.
Me ju ei tea tingimusi, seega natuke vara lahterdada. Võib juhtuda, et võib olla aind karburaator(id), margi sillad vms. asjad. Kuid ma ise siiralt loodan, et tehakse selle olemasoleva lada classic'uga klappiv asi.
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas RRisto »

atzkarik kirjutas: 18 Nov 2021 10:54 Minu auto ka arvatavasti vastab. Tuleb teha ainult 1,6 mootori plokk ja ülejäänud mudru sinna peale ümbertõsta.

Jah, Sinu oma peaks ka ilusti minema, kui 1600-ne plokk panna..samas lubatud pikem vänt ehk saaks korraliku stoker-i tegelikult teha, kuid tankla 98 kütus piirab juba väga palju.
Lätlaste tingimused siin - https://laf.lv/app/uploads/2020/12/Tehn ... G_2017.pdf
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas ToM »

Kui natuke teemasse tagasi tulla siis kuidas kogemused kuldsete KYB amortidega? Päris ralli amordid pole aga nt kiire tänav/rada..?
Manused
s-l400.jpg
s-l400.jpg (49.7 KiB) Vaadatud 8590 korda
m'kay
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas atzkarik »

ToM kirjutas: 21 Nov 2021 21:55 Kui natuke teemasse tagasi tulla siis kuidas kogemused kuldsete KYB amortidega? Päris ralli amordid pole aga nt kiire tänav/rada..?
Saab ka täiesti edukalt rallit nendega sõita. 2021 hooaja sõidsin nendega suurt rallit. Tänavale natuke liiga kanged.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas RRisto »

atzkarik kirjutas: 22 Nov 2021 10:04
ToM kirjutas: 21 Nov 2021 21:55 Kui natuke teemasse tagasi tulla siis kuidas kogemused kuldsete KYB amortidega? Päris ralli amordid pole aga nt kiire tänav/rada..?
Saab ka täiesti edukalt rallit nendega sõita. 2021 hooaja sõidsin nendega suurt rallit. Tänavale natuke liiga kanged.

Aga kuidas Raplas seal metsasihil nendega sõita oli? :D
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas atzkarik »

RRisto kirjutas: 22 Nov 2021 14:18
atzkarik kirjutas: 22 Nov 2021 10:04
ToM kirjutas: 21 Nov 2021 21:55 Kui natuke teemasse tagasi tulla siis kuidas kogemused kuldsete KYB amortidega? Päris ralli amordid pole aga nt kiire tänav/rada..?
Saab ka täiesti edukalt rallit nendega sõita. 2021 hooaja sõidsin nendega suurt rallit. Tänavale natuke liiga kanged.

Aga kuidas Raplas seal metsasihil nendega sõita oli? :D
Põrkav aga kui mõistusega võtta ja natuke maha lasta sellistes kohtades siis saab sõita küll. Kuigi jah alati võiks ju parem vedrustus olla selliste kohtade jaoks.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas RRisto »

atzkarik kirjutas: 23 Nov 2021 10:37
RRisto kirjutas: 22 Nov 2021 14:18
atzkarik kirjutas: 22 Nov 2021 10:04

Saab ka täiesti edukalt rallit nendega sõita. 2021 hooaja sõidsin nendega suurt rallit. Tänavale natuke liiga kanged.

Aga kuidas Raplas seal metsasihil nendega sõita oli? :D
Põrkav aga kui mõistusega võtta ja natuke maha lasta sellistes kohtades siis saab sõita küll. Kuigi jah alati võiks ju parem vedrustus olla selliste kohtade jaoks.
Nõus sinuga! Eks vedrustus on tähtis komponent, et roolis end mugavalt tunda...kui tunned mugavalt, siis tuleb kiirus. Aga pikal katsel läheb auto lõpuks päris vedelaks, oleks lisapaakidega amorte tarvis, et õli saaks jahutust. Aga noh ... see juba vähe high-tech teema. Fakt on see, et iga töötava ja tehniliselt korras amordiga saab rallit sõita.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas Hulkur »

RRisto kirjutas: 23 Nov 2021 15:44
atzkarik kirjutas: 23 Nov 2021 10:37
RRisto kirjutas: 22 Nov 2021 14:18


Aga kuidas Raplas seal metsasihil nendega sõita oli? :D
Põrkav aga kui mõistusega võtta ja natuke maha lasta sellistes kohtades siis saab sõita küll. Kuigi jah alati võiks ju parem vedrustus olla selliste kohtade jaoks.
Nõus sinuga! Eks vedrustus on tähtis komponent, et roolis end mugavalt tunda...kui tunned mugavalt, siis tuleb kiirus. Aga pikal katsel läheb auto lõpuks päris vedelaks, oleks lisapaakidega amorte tarvis, et õli saaks jahutust. Aga noh ... see juba vähe high-tech teema. Fakt on see, et iga töötava ja tehniliselt korras amordiga saab rallit sõita.
Õlipaagiga on kül vahvam jah. Aga ega ta seal kuumas kapotiall väga ei jahtu. Õigel amordil on õli kõik käändmikus. Koos paagiga :)
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas RRisto »

Hulkur kirjutas: 24 Nov 2021 23:15
RRisto kirjutas: 23 Nov 2021 15:44
atzkarik kirjutas: 23 Nov 2021 10:37

Põrkav aga kui mõistusega võtta ja natuke maha lasta sellistes kohtades siis saab sõita küll. Kuigi jah alati võiks ju parem vedrustus olla selliste kohtade jaoks.
Nõus sinuga! Eks vedrustus on tähtis komponent, et roolis end mugavalt tunda...kui tunned mugavalt, siis tuleb kiirus. Aga pikal katsel läheb auto lõpuks päris vedelaks, oleks lisapaakidega amorte tarvis, et õli saaks jahutust. Aga noh ... see juba vähe high-tech teema. Fakt on see, et iga töötava ja tehniliselt korras amordiga saab rallit sõita.
Õlipaagiga on kül vahvam jah. Aga ega ta seal kuumas kapotiall väga ei jahtu. Õigel amordil on õli kõik käändmikus. Koos paagiga :)
Paagid on küll kapoti all, sinna saad väljast õhutuse peale teha. Aga eks õigel vedrustusel on paagid käändmiku juures jah.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas juss »

Kas on mingeid kahepoolseid amorte saada?
Või ainuke mõistlik lahendus lasta Bilkud ümber teha...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas Hulkur »

Mida sa silmas pead?
Mis ja kuhu vaja?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Lühemalt, mis oleks täna alternatiiv ringiehitatud B6-Rally'dele?

STD B6-Rally ei sobi kruusale.

Coilid ei tule kõnealla. KYB Ultra SR ei ole ka hea.
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas RRisto »

Vist mitte. Kui just ei lase kuskil custom made amorti teha. Kunagi Keneticast sai, usun et täna tehakse ka mõõdu järgi ilusti valmis.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas juss »

Aga sellised B8 amordid või jäävad liialt pehmeks, mõeldud pigem off road masinatele...
https://www.offroadxtreme.com/news/spec ... road-tech/
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas Hulkur »

Mis kontseptsioon sul on?

Mõtlen õõtsade lahendust?

Maasturi seerjast leiab nii mõndagi mida kasutada.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Re: K: Ralli amordid?

Postitus Postitas juss »

Ees kiige lahendus täiesti originaali lähedane.
Taga Volvo sild.
Auto on mul pääääris raske.

Ees probleemi nagu poleks aga tagasild ei taha kuidagi maas püsida.

Isiklikult unistan mingist lahendust mis jääks B6 rallyst gramm pehmemaks aga raske tagasillaga hoiaks ratast maas.


Kas need 4600 ja B8 seeria amordid võiksid kahepoolsed olla?
Viimati muutis juss, 29 Apr 2022 07:06, muudetud 1 kord kokku.
Vasta