Kondekad, kontaktid, ebaühtlane mootori töö
Kondekad, kontaktid, ebaühtlane mootori töö
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Kondekad, kontaktid, ebaühtlane mootori töö
Küünlad tahamased kogu aeg, 1 ja 4 ei tööta külmast peast soojana hakavad tööle. Õli ei võta märkimisväärselt 10000 km max märgist min märki. Ülevaatusel öeldi et küünlad jätavad vahele. Mida teha, mis viga võib olla, kas karpa või süüde, Olen puhastanud ja nii karpat kui kontakte ja regullinud, miski ei aita, kus võib veel viga olla??? Aha ja niiske ilmaga käib veel kehvemini, kuiva ja külmaga natsa paremini
Vastake, ära hakkab tüütama küünalde vahetamine ja puhastamine.
Ehk annab keegi teist karpat ja/või jagajat proovida, Ei taha uskuda et mootor nii läbi on.
Vastake, ära hakkab tüütama küünalde vahetamine ja puhastamine.
Ehk annab keegi teist karpat ja/või jagajat proovida, Ei taha uskuda et mootor nii läbi on.
EDU UUENDUSTES!
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tuttav mure, just sama asi oli päevakorral!
Kõigepealt, kui tahhokas on, siis vaata kuidas see töötab, kui pillub kogu aeg suhteliselt suures pööretevahemikus ja näitab vähem, kui kuulmise järgi olema peaks, siis on probleem madalpinge ahelas ilmselt.
Mul oli selline teema, et pidevalt töötas justkui kolme silindri peal ja vahel pildus neljandat taha, kusjuures kõrgepinget kontrollides kõik pütid töötasid. Eriti lahe oli kiirendades, kui muidu veab nagu läbi peanaha, siis kuskil 2,5 - 3 tuhande pealt viskas kohe 3,5 - 4 tuhande peale nagu oleks turbo taha võtnud Probleem oli selles, et katkesti reguleerplaat logises ja kontaktivahe ka suur. Kusjuures ühekorra tühikäigu peal proovisin, surusin jõuga jagaja kaane peale, hakkas korralikult tööle.
Probleem võib muidugi olla ka kõrgepinges, nii jagaja kõrgepinge jaoturis, kaanes, kui ka näiteks küünlajuhtmetes. Küünlajuhtmed on sellised lahedad asjad, et vahel tekivad neisse sellised mikropraod, mida ise ei näe ja siis kui niiskust või miskit saab, siis hakkab üks anomaalia pihta. Kui sul küünlad juba pikemat aega sellistes tingimustes on olnud, siis soovitan uued küünlad ka peale osta, ka need võivad pulli teha. Kõrgepinge juhtmete vahetamine ei tee ilmselt ka paha.
Niiskuse vastu müüakse mingeid aerosoole ka mida võib juhtmete ja jagaja sisse pritsida, kuivõrd väärt kraam see on, ei oska kahjuks öelda.
Sa Ülenurme poiss ma vaatasin, kui ise jagu ei saa, siis päris hea ja mõistlik koht on TAK auto, see on Tartus Aardla risti juures seal Shelli külje all hoovis. Praegu oli vana aga haige.
Kõigepealt, kui tahhokas on, siis vaata kuidas see töötab, kui pillub kogu aeg suhteliselt suures pööretevahemikus ja näitab vähem, kui kuulmise järgi olema peaks, siis on probleem madalpinge ahelas ilmselt.
Mul oli selline teema, et pidevalt töötas justkui kolme silindri peal ja vahel pildus neljandat taha, kusjuures kõrgepinget kontrollides kõik pütid töötasid. Eriti lahe oli kiirendades, kui muidu veab nagu läbi peanaha, siis kuskil 2,5 - 3 tuhande pealt viskas kohe 3,5 - 4 tuhande peale nagu oleks turbo taha võtnud Probleem oli selles, et katkesti reguleerplaat logises ja kontaktivahe ka suur. Kusjuures ühekorra tühikäigu peal proovisin, surusin jõuga jagaja kaane peale, hakkas korralikult tööle.
Probleem võib muidugi olla ka kõrgepinges, nii jagaja kõrgepinge jaoturis, kaanes, kui ka näiteks küünlajuhtmetes. Küünlajuhtmed on sellised lahedad asjad, et vahel tekivad neisse sellised mikropraod, mida ise ei näe ja siis kui niiskust või miskit saab, siis hakkab üks anomaalia pihta. Kui sul küünlad juba pikemat aega sellistes tingimustes on olnud, siis soovitan uued küünlad ka peale osta, ka need võivad pulli teha. Kõrgepinge juhtmete vahetamine ei tee ilmselt ka paha.
Niiskuse vastu müüakse mingeid aerosoole ka mida võib juhtmete ja jagaja sisse pritsida, kuivõrd väärt kraam see on, ei oska kahjuks öelda.
Sa Ülenurme poiss ma vaatasin, kui ise jagu ei saa, siis päris hea ja mõistlik koht on TAK auto, see on Tartus Aardla risti juures seal Shelli külje all hoovis. Praegu oli vana aga haige.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kui mõjub niiske ilm siis viga ilmselt küünlajuhtmetes ja või jagajakaanes.
Osta uued küünlajuhtmed. Kõige parem on osta neid tavalisi lada omasid (~55kr kompl.) ja sõita nendega 1aasta.
Viga võib olla veel süütepoolis ja ka jagaja rootoris (sellel olev radiomüra takisti).
Muide.. kas vahel on nii ka, et mootor nagu läheb käima ja sureb siis veidi aja pärast välja.. uuesti käivitades töötab kõik laitmatult..
Kui midagi sellist peaks toimuma siis tuleb vahetada see kondensaator jagaja küljes. Ise vahetan seda ~u 6-7 korda aastas. veel võid kontrollida ikkagi üle kontaktid ja jagaja võlli - et sellel loksu poleks!!!
-edu!
Osta uued küünlajuhtmed. Kõige parem on osta neid tavalisi lada omasid (~55kr kompl.) ja sõita nendega 1aasta.
Viga võib olla veel süütepoolis ja ka jagaja rootoris (sellel olev radiomüra takisti).
Muide.. kas vahel on nii ka, et mootor nagu läheb käima ja sureb siis veidi aja pärast välja.. uuesti käivitades töötab kõik laitmatult..
Kui midagi sellist peaks toimuma siis tuleb vahetada see kondensaator jagaja küljes. Ise vahetan seda ~u 6-7 korda aastas. veel võid kontrollida ikkagi üle kontaktid ja jagaja võlli - et sellel loksu poleks!!!
-edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Originaali postitas mess:wow miiiiiissssss krdi pärast teda nii tihti vaja vahetada on :puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzledOriginaali postitas olaaf
Kui midagi sellist peaks toimuma siis tuleb vahetada see kondensaator jagaja küljes. Ise vahetan seda ~u 6-7 korda aastas.
Ei oska öelda. Mingil hetkel hakkab mootorit välja taguma.. vahetad kondeka ära ja kõik töötab jälle???
Mõni kondekas peab vastu alla 1000km
mõnega olen sõitnud terve aasta!
mõne kondeka olen üle ka mõõtnud ning need on oma mahutavusest kaotanud üle poole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Huvitav mis asi see niimodi kondekat küpsetab siis :puzzledOriginaali postitas olaaf
Ei oska öelda. Mingil hetkel hakkab mootorit välja taguma.. vahetad kondeka ära ja kõik töötab jälle???
Mõni kondekas peab vastu alla 1000km
mõnega olen sõitnud terve aasta!
mõne kondeka olen üle ka mõõtnud ning need on oma mahutavusest kaotanud üle poole..
Muidu too asi peaks küll suhteliselt sihuke olema, mille paned külge ja unustad ära.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Üritasin nädalavahetusel teie nõuandeid järgida ja jõudisn lõpuks nii kaugele et viga on allpool plokikaant. Ilmselt on 1 ja 4 kolvil rõngavahed ära või midagi veelhullemt sest surve pelae klappide tegemist vavalt 5.
Muide tutikas kondekas kestis vaevalt 1 tund mootori tööd.
SRY: järgnev jutt vales topikus:
Aitab tuhajuhe plaan maha müüa. Esialgu müün 1300 (ilma remondita) mootori (kui uue peale saan) kui kedagi huvitab antku teada plokikaan tehtud vaja järele vaadata mis teha ploki ja kolbidega.
Muide tutikas kondekas kestis vaevalt 1 tund mootori tööd.
SRY: järgnev jutt vales topikus:
Aitab tuhajuhe plaan maha müüa. Esialgu müün 1300 (ilma remondita) mootori (kui uue peale saan) kui kedagi huvitab antku teada plokikaan tehtud vaja järele vaadata mis teha ploki ja kolbidega.
EDU UUENDUSTES!
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Mootor sai töötada tunni jagu kui kondekas hakkas oma mahtuvust kaotama ja lõpuks ei saanud enam muud kui panin ühe klikiaegse peale mis töötas normaalselt.
Kas kellelgi on teadmis miks kondekas oma mahtuvust võib kaotama hakata, saaks ehk olaafi murele ka lahenduse?
:puzzled:puzzled
Kas kellelgi on teadmis miks kondekas oma mahtuvust võib kaotama hakata, saaks ehk olaafi murele ka lahenduse?
:puzzled:puzzled
EDU UUENDUSTES!