Karterituulutus

Karterituulutus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Karterituulutus

Postitus Postitas Lauri »

Niisiis selline jama et karteri tuulutuses on mingine imelik vaht sees.Avastasin selle puht juhuslikul nimelt oli karterituulutuse voolik õhupuhasti korpuse kyljest lahti tulnud ja siis nägin et ullu imelik kollakas valge sodi on sees.Äkki oskate aidata milles asi on ja kuis parandada.
P.S Oodatud on koik soovitused kere tugevdamiseks(et ei nagiseks ja ei koliseks ebatasasel teel)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui õli on vardal normaalset värvi ja kuju ,siis see tuulutus avades olev kollakas jama tekib kondents vee ja õli segust.Üldiselt juhtub,ja hullu pole midagi
56506878
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Huh tänan.Ma mõtlesin jumal teab mis jama et nüüd mootor õhtal jne.Aga miks osadel autodel seda ei teki nt mul papsi autol pole seda.See sodi satub sealt karpasse ja sealt silindrisse tagasi seega võib ju ka see mootori tossama panna või panen ma väga mööda.Asi selles et mootoril kompressioon on norm ja vahepeal ei tossand(tossamise all mõtlen sinakat sutisu)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui mootor on kulunud või õli rõngad kulund siis ei pea surve veel silindris langema.Survet mõõda külma mootoriga ja nii et ikka päeva seisnud.Kulunud mootor pumpab õli rõngaste vahele ja siis kompresiooni mõõtes ei lase rõngaste vahel olev õli survet karterisse.Ning sellega jääb mulje korras olevast silindrist.Saab ka mõõta eraldi nii klappide pidavust ja silindri surve pidavust.
Üldiselt ex tuleb sul hakkata mõtlema remondi peale.
56506878
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Karteri tuulutuse toru soovitan viia kuskile käigukasti kohale.tuleb kasux.
nii mul kui ka mu vennal on nii.
nii see karterist tulev sodi ei ringle seal.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Õige jah, voolik põhja alla, ja õhufiltrile punn ette. Minu arust kõik vanakalad teevad nii:)
Jupid Venemaalt!
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Aga milleks see karteri tuulutuse toru üldse õhufiltrisse läheb?:puzzled
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja marks
Aga milleks see karteri tuulutuse toru üldse õhufiltrisse läheb?:puzzled
ilmselt sellepärast et keskonda säästa :rolleyes
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja motamees
Kui ma vaatan ,et karterituulutus on alla viidud mõtlen/ütlen ma MOOTOR ÕHTAL.
Mootor pole mitte õhtal vaid vajab remondimehe suunatud tähelepanu ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta