Karterituulutus
Karterituulutus
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Karterituulutus
Niisiis selline jama et karteri tuulutuses on mingine imelik vaht sees.Avastasin selle puht juhuslikul nimelt oli karterituulutuse voolik õhupuhasti korpuse kyljest lahti tulnud ja siis nägin et ullu imelik kollakas valge sodi on sees.Äkki oskate aidata milles asi on ja kuis parandada.
P.S Oodatud on koik soovitused kere tugevdamiseks(et ei nagiseks ja ei koliseks ebatasasel teel)
P.S Oodatud on koik soovitused kere tugevdamiseks(et ei nagiseks ja ei koliseks ebatasasel teel)
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Huh tänan.Ma mõtlesin jumal teab mis jama et nüüd mootor õhtal jne.Aga miks osadel autodel seda ei teki nt mul papsi autol pole seda.See sodi satub sealt karpasse ja sealt silindrisse tagasi seega võib ju ka see mootori tossama panna või panen ma väga mööda.Asi selles et mootoril kompressioon on norm ja vahepeal ei tossand(tossamise all mõtlen sinakat sutisu)
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kui mootor on kulunud või õli rõngad kulund siis ei pea surve veel silindris langema.Survet mõõda külma mootoriga ja nii et ikka päeva seisnud.Kulunud mootor pumpab õli rõngaste vahele ja siis kompresiooni mõõtes ei lase rõngaste vahel olev õli survet karterisse.Ning sellega jääb mulje korras olevast silindrist.Saab ka mõõta eraldi nii klappide pidavust ja silindri surve pidavust.
Üldiselt ex tuleb sul hakkata mõtlema remondi peale.
Üldiselt ex tuleb sul hakkata mõtlema remondi peale.
56506878