Lääne karpa siksile

Lääne karpa siksile

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
Oizo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 31 Mär 2008 09:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Lääne karpa siksile

Postitus Postitas Oizo »

Panin enda koppikale FORD sierra 2.0 karpa peale ,peale on veel Weber kirjutatud, aasdat päris täpselt ei tea,80 kuskil aga rida neli oli küll. Panin ta lihtsalt sinna peale timminud veel ei ole, palju annab kätte küll jah 2.0 ikkagist. Peaks väiksemad düüsid sebima või viskan traadid düüsi kui muud üle ei jää. Aga mootor hakkas kohe ühtlasemalt tööle ja kiirendab ka paremini.:rolleyes
BOOST is everything
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui palju see loom sul siis kütust võtma hakkas?
CO ja NO ka kohe ju paigast ära.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
Oizo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 31 Mär 2008 09:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Oizo »

Egas see ei olegi eriti oluline, mulle on praktika näidanud, et iga välismaine karpa on parem, kui NSV enda oma ja kui selle paika ka timmib siis ma ei usu, et ta rohkem seda kütet võtab ,kui enne. Pealegi sobis see karpa üks-ühele.:spin
BOOST is everything
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

Postitus Postitas ruudi »

Ja lisaks sellele et see sierra karpa sobib üks ühele lada sisselaske kollektori otsa peaks tollel sierra omal olema ju ka automaatne tooreklapp lased aga jahutusvee sealt läbi ja ongi tipp topp.
o
Oizo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 31 Mär 2008 09:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Oizo »

Ei seal ei ole ühtegi automaatset tooreklappi ,se on manuaalne seest regullitav.
Mis pealegi kuidagi moodi ulatus, tegelt oleks nats pikkemat toore-trossi vaja. Aga
siibrite liigutus hoob sobib täpselt oma originaal seibi külge, mis on karpa küljes ja
sobib ka sierra karpale sama moodi.
BOOST is everything
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Nüüd vist hakatakse vaikselt taipama, et se osoon ikka üks igavene bullshit on!!!
m
madock
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas madock »

Aga räägi kas Sierra 1.6 karpa ka siis peale läheb kui 2.0 läheb ja kas sellel mõttet oleks kiirenduse suhtes:puzzled
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

hmm kas keegi ei ole bmw 1.8 karpat pääle aretand :rolleyes
k
kinomiiz
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kinomiiz »

to pvr: enda 03-le pani vana hainina 316 karpa peale, tooreklapp automaatne nüüd, minek ka parem, gaasihoovastik tuleb natuke ainult ringi teha, muidu läheb ka kak rass peale:cool:
s
Siksimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
Asukoht: Rakvere
Autod: LADA 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Siksimees »

Mis kas see sierra karpa läks jumala ilusti sinna peale või,et ma mõtlen,kas mingeid vahe lehti või klotse ei pidanud vahele panema või
f
FlammablE
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
Asukoht: Tallinn-Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas FlammablE »

minu teada lähevad weberid jah otse peale. aga kui palju see minek sellest paranes? see venelaste karpa on suhteliselt lahja leiutis ja endal oleks ka plaanis midagi peale leiutada. muide kas lada karpa lheb mossele täpselt peale? sõber leiutab midagi oma 412-ga ja siis läheks ju weber ka sinna otsa.
muide huvitab, et mis selline karpa ka romulas maksta võib? ja kas 1.6 ja 2.0 sierradel on sama karpa või erinev? 1.6 karpa isegi saaks lähiajal tasuta ehk.
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

kui keegi saab kätte solexi karpa, siis see on ka täiesti talutav

sellele on dyyse ning jubinaid poest ka saada

endal on 2108-1107010
peal on automaatne tooreklapp bimetalliga

karpa on selline et kui mootor on kylm siis teine auk ei lähe lahti

esimesse auku panen lahja segu dyysid 165 õhu oma ning 95 kytuse
ning teise auku 125 õhule ning 100 kytusele

mõte on siis selline et mootor kylm - ainult esimene auk läheb lahti säästuresiim, ning lahja kyttesegu põleb kuumemalt-soendab paremini

ilmselt on oht et kui liiga lahja siis alguses on linnas ilge jama ukerdada, jõudu vähe ex näeb

kui mootor soeneb ning bimetall lubab teise augu lahti teha, siis tulevad mängu kurjemad dyysid ning rikkam küttesegu ning saab hobuseid jooxutada *irw*

yxkord ei tahtnud teine auk lahti minna siis sai 250 kilti sõidetud esimese auguga max kiirusex tuli 80km/h

aadressi ei oska öelda kuid netis tesititi yhe auguga weberi karpat, tavalist solexit ning moditud solexit

weberi eelis oli selles et tal auk väixem saab kiirused paremini yles, parem disain, kenam jne

solexiga oli lõppkiirus suurem, moditud solex oli kõige tegijam, parimate kiirenduste ja väändemomendiga

laupäeval kadaka turul pakuti tutikas 21083 karpa ilma bimetallita vana ytles hinnax 900
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

3.0 V6 Caprilt peaks Weber kah 1:1-le Lada sisselaske otsa istuma :) Silma järgi vähemalt :D
d
deathdog
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas deathdog »

21083 .......sellel karpale peaks juba mingi lisa elektroonika juurde käima ........kas keegi on teindud ka sellist vahetükki ....ma tahaks nimelt seda 21083 venetehnika imele peale ajada (zaz) ja ka siis juba elektroonilist süüdet
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

hmm... pole neil vene karpadel ka miskit hullu viga... tean paljusid lääne autosid, millel hooopis lada karpa peal ja liigutama hakkasid need laibad end palju kiiremini!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Solex tüüpi karpad on tored küll, kuid anit
siis kui see pole venelaste koopia. Mul oli Solex digitaal on jah ökonoomne kuid vajab pidevalt andurite puhastamist. See tõttu asendasin selle tava solexiga, ühe elektron klapiga, st. ökonomaiser on vaakumiga, mitte lambdaanduriga reguleeritav. Kiirendus olex nagu sama kuid kütust võtab 1L jagu enam. Konff on järgmine Õhudüüs peakambril 165/23 abikambril 145/ZC kütusedüüse pole veel välja urgitsenud. Kuid üks põhjus on veel miks ma digitaali maha kruttisin oli, et peale järsku kiirendust peatud foori taga on tühikäik umbes 30 sek väga ebaühtlane, siis kogub end taas ja käib nagu pritsungi pill. Tõesti mootor käib väga ühtlaselt tühikäigul, nii ühtlaselt ei olnud ta veel varem töötanudki. Viga võib peituda bensiini kvaliteedis mis hakkab lambdaandurit pasaga kokku mätsima. See ei ole enam nii tundlik. Kuid ise tahaks ka midagi enamt proovida näiteks kui palju maksavad need BMV ja Sierra karpad kui kellegil on võix pakkuda, üks tingimus, et olex automaat toorega. Olen sellega nii ära harjunud, et ei taha trossiga toore peale mõeldagi. Rakveres pakkus üks vend mulle Weber karpat kuid tahtis palju saada 800.- vana tüki eest. Kuid see tegi ka tegusid. 05 vajutas hoo pealt 3 käikuga gaasi põhja ja sealt lendas maialt pinnast minema.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

sõber sõidab ka Sierraga, ma just juhtusin eile seda karbussi uurima ja minumeelest see küll ladale "bolt-on" ei ole. mis puutub vene autodesse siis siksi, mosse, volga ja vist isegi gaz 53 karbussid peaksid kinnituste poolest yksteisega vahetatavad olema.
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

ok rumal kysimus, mida ökonomaiser endast kujutab, arusaadav et tegeleb ökonoomsusega ja 1l bena säästu kuid siiski kuidas

ps. see minu solex on 1 solenoid-tyhikäik klapiga ning vaakumökonomaiseriga siis
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Ökonomaiser ei tegele üldse okonoomususega, vaid ta on ettenähtud
koormuse all täindavalt küttesegu rikastada. Digi-solexi puhul hakkab aju
rohkem alumist magnetklappi avama sõltuvalt hapnikuanduri signaalist kuni rakendub täiskoormuseandur, mis plokeerib hapnikuanduri signaali ja siis on raju minek.
Tegelikult tahtsin veel öelda, et panin selle digi-solex tagasi kuna sain ta edukalt toimima. Enam tühikäik ei jama peale järsku kiirendust. Asi oli kütuse tasemes karpas, mis oli liiga kõrge. Väänasin taseme alla ja asi paranes. Kellel on huvi võin siia ka kogu oma mootori konfi üles panna - eelsüüstenurk, düüsid nuki asend jne..
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kuuled Mike nendest andmetest oleks kohe väga huvitatud, kuna endal Solexi paigutamine varsti päevakorda tulemas.

Aga ma arvan, etäkki teeks uue teema selle jaoks, ei muutuks foorumi risustajateks või nii :)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Vasta