Bensune õli + suitsev mootor +....

Bensune õli + suitsev mootor +....

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Bensune õli + suitsev mootor +....

Postitus Postitas Mel »

Jama on nii palju , et ei tea, kust pihta hakata.
Mootor 1,5, sõitnud 56 000, seisnud viimased 6 aastat.
Kõigepealt panin peale karpa, mille ise ehitasin kokku kahest karpast. Kõik düüsid ja membraanid said uued pandud. Mootor aga ei töötanud kohe mitte kuidagi. Siis avastasin, et uus nõelklapp oli praak ja lasi bensul voolata pidurdamatult mootorisse. Vahetasin selle ära, aga mootori töö polnud ikka kõige parem. Siis juhuslikult vaatasin õli varrast ja avastasin, et õli puhta bensune. Kas on võimalik, et silindrist voolas karterisse?
Lõpuks pika regullimise peale sain mootori enam- vähem tööle ja läksin ülevaatusele. Seal aga CO 3,5 korda üle normi:o Kõrgendatud pööretel veelgi hullem. Läksin koju võtsin teisel autolt (100% korras) karpa ja ülevaatusele tagasi. Tühikäigul CO ikka üle normi, kuid kõrgendatud pööretel OK. Samas tühikäigul mootor ikka lonkab natukene. Siis teiselt autolt ka ülejäänud süüte ja toitesüsteemi osad maha ja sellele peale, kuid ikka mootor lonkab veidi.
Kui jahutusvedeliku temp hakkab liginema 90-le kraadile siis hakkab tagant tulema sellist tossu, et lämmatab kõik. Külma mootoriga aga ei suitse.
Käima läheb alati ja matsust.
Lisaks sai vahetatud kõik tihendid mootoris enne sõitma hakkamist.
Kiirendus ja sõitmine väga hea ja ühtlane.
Minu mõistus on otsas:sein

PS natuke aega varem tekkis kahtlane topic, sest klaviatuur lõpetas koostöö ajutiselt. Aga küll olid kiired kommentaarid:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selle õli sa pead ära vahetama. Võimalus ka välja lasta ja kuumutada kuskil lahtises anumas et bena välja aurab. Oled siis niikui ema kes moosi keedab. Muudkui aga liigutad ja liigutad podiseva katla ääres.:D
Mittetöötava mootori korral tõmbavad õlirõngad põlemata bena alla õli sekka. CO sellepärast kõrgem et karterituulutusest lähevad ju õli/bena aurud mootorisse lisaks tavabenale. Mida soojem on mootor seda rohkem tekib karteris benaaure ja seda rohkem tuleb neid karterituulutusse.
C
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Bena satub karterisse katkise Bensupumba membraani kaudu, vaheta bensupump ära.
P.S. ZAZi pump istub ilusti ka.
Jupid Venemaalt!
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

sa võid veel mootorile veekuuri teha see võtab ka silindris selle tagi lahti.. Võtad pooltäis 0,5 coca pudeli mootor käima (kõrgetel pööretel)ja kallad selle karpase tühjaks.
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

Nii saab õlirõngad jah lahti, et valad vett (täispööretel) karbussi, aga seda poolt liitsit korraga ära vala, aga väga vähe kah ei tohi valada
(endal ära proovitud meetod :D )
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

See vee läbi karpa laskmine pidi olema jah üks meetod, aga minu teada on seal vaja läbi lasta 2 liitrit vett, mitte 0,25...tõhusam teha seda kahekesti - üks annab ohtralt gaasi ja teine kallab mootorisse...vett ennast tuleb sisse lasta ühtlase peenikese pideva joana...selle tulemusena tuleb see saast silindri seintelt ja põlemiskambrist lahti väga rõõmsa meelega...tagant küll paugub ja lööb tahma välja, kuid selle vast kannatab niipalju ikka ära...:spin
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

põhiline on see, et mootori ikka korralikult puhtaks pärast sõidad.. endal oli pärast veekuuri käivitamine oma lollusest lühiajaliselt raskendatud.. pärast seda käis küll ilusti ja käis paugust..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Seda veekuuri tehtud autodele küll ja küll. Ükskord üks tuttav vaatas pealt ja arvas, et ma puhta lolliks läinud.:lol:lol
Aga ikkagi millest võiks olla see, et aeg-ajalt, enam-vähem võrdsete vahedega mootor jätab vahele? Samas kui teise auto peal kogu süüde ja toide töötas 110% korralikult.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

jeejeel oli benapumba membraan läbi nagu viaccess enne mainis... eile vahetasime pumba ja õli ning püss missugune :mad:
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Membraan oli OK. Bens nüüd ka õlist väljas. Aga ei teinud motamehe moosi keetmise järgi. Vaid tuli sõita üks pikem ots maanteel, koju tagasi jõudes ei haisend õli enam bensu järele. Ju oli siis ära auranud suurel kuumusel. Hommikul kodunt minnes oli õli-bensusegu parajalt üle maksimumi. Kodus tagasi olles oli õli normaalse paksusega, alles aga alla miinimumi. Õlisurve tuli kustus alles pea 1500 pöörde peal ära. :(
Siis võrdlesin huvi pärast kahte erinevat õlivarrast. Min/max kriipsud erinesid 6 millimeetrit:o Üleüldse, kas 1500 mootoril peab olema täpselt sama sugune varras kui 1200-l?
Vasta