Bensune õli + suitsev mootor +....
Bensune õli + suitsev mootor +....
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Bensune õli + suitsev mootor +....
Jama on nii palju , et ei tea, kust pihta hakata.
Mootor 1,5, sõitnud 56 000, seisnud viimased 6 aastat.
Kõigepealt panin peale karpa, mille ise ehitasin kokku kahest karpast. Kõik düüsid ja membraanid said uued pandud. Mootor aga ei töötanud kohe mitte kuidagi. Siis avastasin, et uus nõelklapp oli praak ja lasi bensul voolata pidurdamatult mootorisse. Vahetasin selle ära, aga mootori töö polnud ikka kõige parem. Siis juhuslikult vaatasin õli varrast ja avastasin, et õli puhta bensune. Kas on võimalik, et silindrist voolas karterisse?
Lõpuks pika regullimise peale sain mootori enam- vähem tööle ja läksin ülevaatusele. Seal aga CO 3,5 korda üle normi:o Kõrgendatud pööretel veelgi hullem. Läksin koju võtsin teisel autolt (100% korras) karpa ja ülevaatusele tagasi. Tühikäigul CO ikka üle normi, kuid kõrgendatud pööretel OK. Samas tühikäigul mootor ikka lonkab natukene. Siis teiselt autolt ka ülejäänud süüte ja toitesüsteemi osad maha ja sellele peale, kuid ikka mootor lonkab veidi.
Kui jahutusvedeliku temp hakkab liginema 90-le kraadile siis hakkab tagant tulema sellist tossu, et lämmatab kõik. Külma mootoriga aga ei suitse.
Käima läheb alati ja matsust.
Lisaks sai vahetatud kõik tihendid mootoris enne sõitma hakkamist.
Kiirendus ja sõitmine väga hea ja ühtlane.
Minu mõistus on otsas:sein
PS natuke aega varem tekkis kahtlane topic, sest klaviatuur lõpetas koostöö ajutiselt. Aga küll olid kiired kommentaarid:D
Mootor 1,5, sõitnud 56 000, seisnud viimased 6 aastat.
Kõigepealt panin peale karpa, mille ise ehitasin kokku kahest karpast. Kõik düüsid ja membraanid said uued pandud. Mootor aga ei töötanud kohe mitte kuidagi. Siis avastasin, et uus nõelklapp oli praak ja lasi bensul voolata pidurdamatult mootorisse. Vahetasin selle ära, aga mootori töö polnud ikka kõige parem. Siis juhuslikult vaatasin õli varrast ja avastasin, et õli puhta bensune. Kas on võimalik, et silindrist voolas karterisse?
Lõpuks pika regullimise peale sain mootori enam- vähem tööle ja läksin ülevaatusele. Seal aga CO 3,5 korda üle normi:o Kõrgendatud pööretel veelgi hullem. Läksin koju võtsin teisel autolt (100% korras) karpa ja ülevaatusele tagasi. Tühikäigul CO ikka üle normi, kuid kõrgendatud pööretel OK. Samas tühikäigul mootor ikka lonkab natukene. Siis teiselt autolt ka ülejäänud süüte ja toitesüsteemi osad maha ja sellele peale, kuid ikka mootor lonkab veidi.
Kui jahutusvedeliku temp hakkab liginema 90-le kraadile siis hakkab tagant tulema sellist tossu, et lämmatab kõik. Külma mootoriga aga ei suitse.
Käima läheb alati ja matsust.
Lisaks sai vahetatud kõik tihendid mootoris enne sõitma hakkamist.
Kiirendus ja sõitmine väga hea ja ühtlane.
Minu mõistus on otsas:sein
PS natuke aega varem tekkis kahtlane topic, sest klaviatuur lõpetas koostöö ajutiselt. Aga küll olid kiired kommentaarid:D
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Selle õli sa pead ära vahetama. Võimalus ka välja lasta ja kuumutada kuskil lahtises anumas et bena välja aurab. Oled siis niikui ema kes moosi keedab. Muudkui aga liigutad ja liigutad podiseva katla ääres.
Mittetöötava mootori korral tõmbavad õlirõngad põlemata bena alla õli sekka. CO sellepärast kõrgem et karterituulutusest lähevad ju õli/bena aurud mootorisse lisaks tavabenale. Mida soojem on mootor seda rohkem tekib karteris benaaure ja seda rohkem tuleb neid karterituulutusse.
Mittetöötava mootori korral tõmbavad õlirõngad põlemata bena alla õli sekka. CO sellepärast kõrgem et karterituulutusest lähevad ju õli/bena aurud mootorisse lisaks tavabenale. Mida soojem on mootor seda rohkem tekib karteris benaaure ja seda rohkem tuleb neid karterituulutusse.
C
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
See vee läbi karpa laskmine pidi olema jah üks meetod, aga minu teada on seal vaja läbi lasta 2 liitrit vett, mitte 0,25...tõhusam teha seda kahekesti - üks annab ohtralt gaasi ja teine kallab mootorisse...vett ennast tuleb sisse lasta ühtlase peenikese pideva joana...selle tulemusena tuleb see saast silindri seintelt ja põlemiskambrist lahti väga rõõmsa meelega...tagant küll paugub ja lööb tahma välja, kuid selle vast kannatab niipalju ikka ära...
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
jeejeel oli benapumba membraan läbi nagu viaccess enne mainis... eile vahetasime pumba ja õli ning püss missugune
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Membraan oli OK. Bens nüüd ka õlist väljas. Aga ei teinud motamehe moosi keetmise järgi. Vaid tuli sõita üks pikem ots maanteel, koju tagasi jõudes ei haisend õli enam bensu järele. Ju oli siis ära auranud suurel kuumusel. Hommikul kodunt minnes oli õli-bensusegu parajalt üle maksimumi. Kodus tagasi olles oli õli normaalse paksusega, alles aga alla miinimumi. Õlisurve tuli kustus alles pea 1500 pöörde peal ära.
Siis võrdlesin huvi pärast kahte erinevat õlivarrast. Min/max kriipsud erinesid 6 millimeetrit:o Üleüldse, kas 1500 mootoril peab olema täpselt sama sugune varras kui 1200-l?
Siis võrdlesin huvi pärast kahte erinevat õlivarrast. Min/max kriipsud erinesid 6 millimeetrit:o Üleüldse, kas 1500 mootoril peab olema täpselt sama sugune varras kui 1200-l?