karbuss
karbuss
-
ppriit467
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu
karbuss
Võtsin õhuviltri maha. Kuulsin, et see pidi jõudu juurde andma, tundub et nats tuli ka. Kas nüüd on bebsiini kulu ka suurem??? Kui palju ta siis rohkem võtab?Ise ei ole veel järeldusele jõudnud.
Kui sa oma mootorist lahti ei taha saada, siis pane aga kähku filter tagasi. Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?Esialgne postitaja priit467
Võtsin õhuviltri maha. Kuulsin, et see pidi jõudu juurde andma, tundub et nats tuli ka. Kas nüüd on bebsiini kulu ka suurem??? Kui palju ta siis rohkem võtab?Ise ei ole veel järeldusele jõudnud.
ringrajal mina näiteks võtan filtri vahelt ära oma samaral...koonusfiltri võib jätta, tavalist pole mõtetEsialgne postitaja RS Racing
Kui sa oma mootorist lahti ei taha saada, siis pane aga kähku filter tagasi. Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
Ja mida see filtri eemaldamine sulle annab?Esialgne postitaja eqringrajal mina näiteks võtan filtri vahelt ära oma samaral...koonusfiltri võib jätta, tavalist pole mõtetEsialgne postitaja RS Racing
Kui sa oma mootorist lahti ei taha saada, siis pane aga kähku filter tagasi. Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
1. Pane gaasimask pähe, kätte võta stopper ja jookse trepist 10.-le korrusele.Originally posted by RS Racing
Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
2. Tee sama ilma gaasimaskita.
Kui suur on efekt? Ikka päris suur.
PS! Kui gaasimaski pole, kasuta pesunäppi ja joogikõrt. Pesunäpp nina otsa ja joogikõrs suhu. Hinga läbi kõrre!
Nii, Wax, kuna ma just suur jooksja mees ei ole, siis seda katset ma tegema ei hakka. Küll aga räägib sellistest asjadest füüsika: võta lehter ja vala vett täis. Ära jookseb sealt täpselt niipalju, kui suur on kõige väiksem lehtri väljavooluava läbimõõt. Mitte niipalju, kui suur on see nn. lehter ise. Lihtne. Sama on ka õhuga ja õhuvõtuga. Ei ole mitte mingit mõtet lõigata tavalise mootori puhul kopsikut lahtiseks, sest õhku pääseb karbussi ikka samapalju, kui suur on karbussi õhulõõri läbilaskevõime. Kas filter asub kopsiku sees või kahe kaane vahel ei ole vahet. Ja üldjuhul on filtrikopsiku õhuvõtuava juba standardis suurem, kui karbussi õhulõõrid. On ju nii. Teine asi on muidugi see, kui filter üldse ära visata, siis väheneb oluliselt takistus (võta lehtrilt sõel ära, näiteks hangunud diislikütuse valamise käigus) aga seda kaine mõistus küll teha ei tohiks. Iseasi on kasutada seda puhtal asfaltil. Aga meie tänavatingimustes?? Minu mõistus nagu ei lubaks. Kusjuures sai see oma Samaaril ära katsetatud, et viskasin filtri vahelt välja, lõpuks viskasin kopsiku ka pealt nahhui ja tulemus, mida arvud näitasid: ikka sama, mis originaalkopsikuga ja filtriga. Eeldades muidugi, et investeerid 20 kulli ja ostad uue korraliku filtri.Esialgne postitaja wax1. Pane gaasimask pähe, kätte võta stopper ja jookse trepist 10.-le korrusele.Originally posted by RS Racing
Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
2. Tee sama ilma gaasimaskita.
Kui suur on efekt? Ikka päris suur.
PS! Kui gaasimaski pole, kasuta pesunäppi ja joogikõrt. Pesunäpp nina otsa ja joogikõrs suhu. Hinga läbi kõrre!
See, et filtri lahtilõikamisega imemise hääl paremini kuulda on ei tähenda veel seda, et ka tõmme paremaks läheb. Kui ei usu, siis stopper kätte ja kopikat piinama...
Ja hoopis iseasi on muidugi see teadus, et mida rohkem õhku, seda rohkem kütust jne. Et nagu õige vahekord säiliks või nii.
Aga ega ma ka si..agi ei tea
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Õhu ja kütuse õige vahekorra eest vastutab Hr. Karbuss isiklikult Võid sinna otse kanistrist bensiini juurde valada ja kompressorist õhku peale lasta, karpa teeb ikka mootori jaoks valmis selle segu, mis talle ette nähtudOriginally posted by RS Racing
Ja hoopis iseasi on muidugi see teadus, et mida rohkem õhku, seda rohkem kütust jne. Et nagu õige vahekord säiliks või nii.
Aga ega ma ka si..agi ei tea
See teooria on sul täiesti õige, et õhukopsiku ava on alati suurem kui karpa lõõrid. Kuid õhk pääseb paremini ligi kui teda ei imetaks ainult läbi selle pisikese 3x6cm augukese, vaid igaltpoolt ümberringi (avatud kopsik)
Filtrita sõitmist ei poolda minagi. Ega keegi ju ise kah heameelega liivatormis suu ammuli terakesi vabatahtlikult kopsu ei taha tõmmata. Miks sundida siis selleks oma kallikese mootorit???
Kui pole raha, et nailonfilter osta, siis vahetage iga nädal paberfiltrit! Uue paberfiltri efekt on ju sama mis KN-il
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Tänava sõidu nukiga pole nagu eriti kogenud,aga sport nukiga küll.Filtriga jooksis täis ja ei tahtnud kuidagi edasi minna,ilma jooksis väga hästi.Asja point on ka selles et filtri läbilaske võime on ka ju üsna küsitav vene asjade juures.Mida rohkem on filtreerivat pinda seda suurem läbilaske võime.Ja kui mootor ei saa läbi filtri seda õhu kogust siis jääb küttesegu rikkaks.
56506878
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Omadest kogemustest võin ütelda, et eelmine suvi, kui lahtise kopsikuga sõitsin, siis efekt mis tekkis, oli see, et kui madalate pöörete pealt järsult talda laksasid, siis võttis pöörded VEIDI kiiremini ülesse, kui kinnise kopaga. Ise seletan seda sellega, et momendil kui järsku gaasi vajutad tekib karbussist ülesse poole jäävas ruumis hetkega tugev hõrendus ning õhk tahab sisse voolata, mis läbi "õhukõrre" on hetkeks raskendatud. Kõige paremini oli vahet tunda paigalseistes "tuuritades."
Kui filter on lahtine, siis on pind, kust õhk sisse tahab voolata suurem ja "õhusoov" täidetakse veidi kiiremini.
Muidugi kui sama asja teha koormusega - kiirendamisel näiteks, siis efekt ikkagi tunduvalt väiksem. Veidi ära tuntavam on ehk gaasi vajutamise hetk, peale seda läheb aga kõik suht vanaviisi edasi.
Ilmselt täisgaasiga oleks ka efekti väheke rohkem tunda, sest originaalis on õhufiltri ava ikka väiksem kui karbussi lõõrid kokku, aga selle vastu aitab hästi, kui "tila" veidi lühemaks lõigata. Aga samas tänaval ju täisgaasiga eriti palju ei sõida.
Kui filter on lahtine, siis on pind, kust õhk sisse tahab voolata suurem ja "õhusoov" täidetakse veidi kiiremini.
Muidugi kui sama asja teha koormusega - kiirendamisel näiteks, siis efekt ikkagi tunduvalt väiksem. Veidi ära tuntavam on ehk gaasi vajutamise hetk, peale seda läheb aga kõik suht vanaviisi edasi.
Ilmselt täisgaasiga oleks ka efekti väheke rohkem tunda, sest originaalis on õhufiltri ava ikka väiksem kui karbussi lõõrid kokku, aga selle vastu aitab hästi, kui "tila" veidi lühemaks lõigata. Aga samas tänaval ju täisgaasiga eriti palju ei sõida.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Selle kordamööda imemise kohta teile mehed väike küsimus : Mul on Jupiter, 350 ccm, üks karbuss. Panin pääle kaks karbussi. Mis möödus düüsi peab panema kumbagi karbussi? Kas selle suuruse, mis oli enne sellel ainukesel (350 ccm) vöi 175 -se karba düüsi???
ja sellest öhufiltrist arvan ma nii, et ilma õhufiltrita imeb loomulikult rohkem öhku ja siis karba reguleerib ka rohkem kütet (seega ka väike kütusekulu suurenemine). Mingi jöud tuleb kindlasti, kuid pigem kiirendamisel väikestel kiirustel kui suurtel kiirustel. Aga ilma filtrita ka ei tohi. Selleks ehitage scoop koos vabalthingava filtriga (nii kui mina ) Nii saate filtriprobllemile lahenduse ja cai on ka olemas.
ja sellest öhufiltrist arvan ma nii, et ilma õhufiltrita imeb loomulikult rohkem öhku ja siis karba reguleerib ka rohkem kütet (seega ka väike kütusekulu suurenemine). Mingi jöud tuleb kindlasti, kuid pigem kiirendamisel väikestel kiirustel kui suurtel kiirustel. Aga ilma filtrita ka ei tohi. Selleks ehitage scoop koos vabalthingava filtriga (nii kui mina ) Nii saate filtriprobllemile lahenduse ja cai on ka olemas.
Arrogance diminishes wisdom.