suitseb kuramus kiirendamisel
suitseb kuramus kiirendamisel
suitseb kuramus kiirendamisel
Masinaks on Skooda 120LS. Pole küll siks, aga samas ka mitte väga kauge sugulane.
Liikuril kipub kiirendamisel halli suitsu tulema.:mad: Sama suitsu saab kätte ka tühikäigul pöörded üle 6000 ajades. Tundub et tegu on
vist kütuse suisuga. Mootori kompressioon oleks nagu normis (10 +/- 0.3
külma moororiga satretrit andes. Kahe pöördega on kompressoon kuskil 7;
4..5 pöördega 10 ringis, kõkidel silindritel ühtlaselt). Raamatu järgi peaks
kompressioon olema 9.5
Veel vaevavad seda liikurit sellised hädad:
* (külmal) käivitamisel tahab mõnevõrra rohkem starterit saada kui võiks -
nii 8..15 sek. See häda paranes mõnevõrra kui sai süüdet natuke varasemaks
keeratud.
* kui järsku gaasi anda, siis kipub "hinge kinni tõmbama" - pöörded hetkeks
maha ja siis hakkab aeglaselt koguma. Külmema mootori puhul suretab välja.
On esinenud juhuseid kus järsk gaasiandmine on ok.
Kas nood hädad võivad olla põhjustatud sitast karburaatorist? :puzzled Peal on
paljukirutud ja "mittetöötavas saastaks" tituleeritud Jikov. Karburaator on
hiljuti puhastatud ja timmitud (teadjamte meeste poolt).
Kas võib kasu olla Jikov'i asendamisest Weber 3O BDIC'ga? See on Weberi
asenduskarbuss Jikovi asemele.
See, et too Weber raha maksab, pole argument. Sportlik huvi on too masin
korralikult käima saada.
Variant kaks oleks ka VAZi karpa peale panna. Kollektori ots on vähemalt identne. Ja mootori suurus kah klapib. Aga siinset foorumit lugedes jääb mulje,et ega need vazi omad teab mis stabiilsed asjad pole.
Variant kolm oleks ka Weber 32/36 DGAV või Weber 28/3O
DFTH romulast hankida, aga tollel tuleks veel väiksemad düüsid ja uued
tihendid hankida - ühesõnaga jama rohkem.
Kui muidugi on karbussi hädaga
tegu üleüldse?:puzzled
Liikuril kipub kiirendamisel halli suitsu tulema.:mad: Sama suitsu saab kätte ka tühikäigul pöörded üle 6000 ajades. Tundub et tegu on
vist kütuse suisuga. Mootori kompressioon oleks nagu normis (10 +/- 0.3
külma moororiga satretrit andes. Kahe pöördega on kompressoon kuskil 7;
4..5 pöördega 10 ringis, kõkidel silindritel ühtlaselt). Raamatu järgi peaks
kompressioon olema 9.5
Veel vaevavad seda liikurit sellised hädad:
* (külmal) käivitamisel tahab mõnevõrra rohkem starterit saada kui võiks -
nii 8..15 sek. See häda paranes mõnevõrra kui sai süüdet natuke varasemaks
keeratud.
* kui järsku gaasi anda, siis kipub "hinge kinni tõmbama" - pöörded hetkeks
maha ja siis hakkab aeglaselt koguma. Külmema mootori puhul suretab välja.
On esinenud juhuseid kus järsk gaasiandmine on ok.
Kas nood hädad võivad olla põhjustatud sitast karburaatorist? :puzzled Peal on
paljukirutud ja "mittetöötavas saastaks" tituleeritud Jikov. Karburaator on
hiljuti puhastatud ja timmitud (teadjamte meeste poolt).
Kas võib kasu olla Jikov'i asendamisest Weber 3O BDIC'ga? See on Weberi
asenduskarbuss Jikovi asemele.
See, et too Weber raha maksab, pole argument. Sportlik huvi on too masin
korralikult käima saada.
Variant kaks oleks ka VAZi karpa peale panna. Kollektori ots on vähemalt identne. Ja mootori suurus kah klapib. Aga siinset foorumit lugedes jääb mulje,et ega need vazi omad teab mis stabiilsed asjad pole.
Variant kolm oleks ka Weber 32/36 DGAV või Weber 28/3O
DFTH romulast hankida, aga tollel tuleks veel väiksemad düüsid ja uued
tihendid hankida - ühesõnaga jama rohkem.
Kui muidugi on karbussi hädaga
tegu üleüldse?:puzzled
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui õli põlemiskambris siis küünlad jamaga koos. sõltuvalt muidugi õli hulgast. seda kas kolvirõngad on ok saad vaadata võttes lahti karterituulutuse (kui selline on olemas) gaasi andes ei tohi korras mootoril sealt suitsu tulla, sama ka õlivarda augu ja õli sisse valamis auguga..Krt kui saaks ainult teada, et kas pressib õli kolvirõngaste vahelt läbi
ei mäleta täpselt kas skoda oli õhk või vesi jahutusega kuid tavaliselt hall suits tingitud sellest, et tosool satub põlemiskambrisse (rikkis veesärk, plokikaane tihend)... seda muidugi juhul kui mootor vesijahutusega...hall suits sumpast
Kui külmal mootoril gaasi andes kipub välja surema viitab see sellele, et kiirenduspump annab liiga palju kütet peale ja lööb segu liiga rikkaks (pruunid või mustad süüteküünlad!!!). vaata üle ka õhufilter...
Kui võimalus siis muidugi proovi sigulli karpaga. ei maksa suurt midagi ja kui paremaks ei lähe on selge, et viga muus.
Mine Ardi autolammutusest (Juurus) autoga läbi. kindlasti saad talt kohapeal kasutamiseks laenata töökorras karpa ja jõuate sobivusel ka hinnas kokkuleppele. Helista ette.
Ardi Soovik -> 05280616
-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Sellessuhtes olen motamehega nöus, et kui esineb selline "hinge kinni tömbamise " efekt gaasi andes (ma nimetan seda "auguks"), siis on viga pigem bensiini puuduses kui ülejäägis, eriti külmal mootoril. Siis on ju hea, kui sa ikka väga kindel oled selles, et sul TEADJAD mehed selle karba ära regullisid. Kölab ikka, nagu vajaks veel reguleerimist, kuna see auk on kindlalt vöimalik välja regullida. Aga töesti, proovi siksi karbat, kui muud üle ei jää. Hullemaks minna eriti ei saa ja ei maksa ka suurt midagi, möne mehe käest vöid isegi tasuta saada (kellel vedeleb garaazis üle). Küünaldega olge mehed hoolikad. Nad on örnemad kui te arvata oskate. Ei ole olemas lollikindlat küünalt mis igal pillil töötab. Isegi vene küünlaid on vöimalik halva kohtlemisega tuksi keerata. Kontrolli, et küünlad oleks öige kuumusastmega selle ?koda kohta ja mitte surnud. Lihtne on "ära tappa" korralikke küünlaid, veel lihtsam on "tappa" tutikaid.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kui panna tutikad küünlad valesti regullitud mootorile, siis ta siuhvilks uputab need näiteks bensuga üle ja küünal lihtsalt isegi peale ära kuivatamist enam öiget sädet ei anna. Kasutatud küünal: kuumutad korra üle ja ta vöib töölepingu ära löpetada. Vaatad küll, et säde on, aga kui peale paned, siis mootor ei tööta. Pöhiliselt tapetakse ikkagi liiga rohke bensuga neid üleuputades.
Arrogance diminishes wisdom.