Mootori mahavõtmine

Mootori mahavõtmine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
c
crusader
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mootori mahavõtmine

Postitus Postitas crusader »

Tere!

Kuidas tõsta maha 05 mootorit?
Ma ise teeksin nii, et võtaksin käigukasti, radika ja muud väiksemad vidinad lahti. Seejärel klapikaas maha ja nukkvõlli katte alt mingi nöör läbi ja üle ploki vedades mootor üles tõsta.
Kuhu üldse on kõige otstarbekam nöör kinnitada? Mootori alt läbi tõmmates ei jää mootor ilmselt stabiilselt nöörile seisma.
Palju mootor kaalub?

--
Crusader
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Mis sa sellest klapikambri kaanest maha võtad?????????
nöör pane kas alt ünber mootori või mootori kinnituste ümber. nukkvölli alt ära küll ühtegi nööri läbi pane.
sigle mootor kaalub natuke üle 100 kg.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Päris hea balanss siis, kui ühe köie otsa paned käimari kinnituse juhipoolsesse ülemisse auku ja teise ees paremal asuva al kolmiku(plokikaas-radikas-termostaat)
külge(seal samas kõrval peaks originaalis ka kinnitus olema, kollektori poldi all)
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

oeh...kas te siis ei tea...vaz-i mootori maha võtmine on tunniaja töö...ja enamus ajast kulub igast vidinate lahti kruvimisele! ja kord kui kõik on juba lahti jätkan mina tööd sedasi: panen lühikese köie mootori alt läbi(mootor jääb nagu silmusesse) tuleb ainult vaadata, et köis toetaks õigesti ja ära ei libiseks! seejärel panen köie ümber prussi/toru(mis kannatab mootori raskust) toru peab olema vähemalt pool meetrit üle auto nina(risti) ja siis kahekesti, üks ühelt, teine teiselt poolt torust/prussist kinni ja hopp...mootor tuleks enne muidugi kasti ja siduri küljest lahti raputada kasutades eeblit või midagi sellist ja ongi kõik! ise olen sedasi kõik mootorid maha/peale tõstnud ja mingit muret pole siiani olnud! mida edasi seda kiiremaks protsess saab!:cool:
põlluralli rules
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

jah ma ka ükskord tegin nii ja lõpptulemuseks olid ilusad mõlgid poritiibade peal. see toru mis üle oli, kukkus alla ja lõi ilusad "augud" värskelt värvitud autosse.

seal pole midagi keerulist, hakkad otsast pihta ja küll ta vahetatud saad. nii õpid ka midagi.
Kui vähegi võimalik, siis kasuta ikka tali
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

kui sa toruga tõstad on muidugi vaja jõudu ka... ilma selleta muidugi kukub autole peale:o mul pole veel kordagi õnnestund mootorit maha pillata...samas stiilis tõsteti ka omega 2.4 mootorit, kuid see oli vähe raskem ja seda ei jõutud üle esimese serva tõsta!:rolleyes
põlluralli rules
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

jõust oli asi kaugel, meil oli auto kahe ploki rea vahel, kuhu me siis vajadusel juude panime või ära võtsime. eks seal oli ikka natuke lohakust ka;) aga ikkagi taliga kindlam :)
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

ega's nii ei võeta!:o toru seotakse köiega mootori külge, võimalikult mootori lähedale ja siis tõstetakse mootorit koos toruga, ehk siis nii et kumbki hoiab omaltpoolt torust kinni ja tõstab üles(mootor tõuseb kaasa) ja siis tehakse kaks sammu edasi ja lastakse mootro tasakesti maha! ja kõik...ei ole mõtet mingit plokkide rivi kuhugi laduda, ega see vaz-i mootor nüüd nii raske ka ole... mul tuttav pani üksi mootori peale(ilma talita) ja polnud ka häda midagist!:rolleyes
põlluralli rules
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja Laurix
ega's nii ei võeta!:o toru seotakse köiega mootori külge, võimalikult mootori lähedale ja siis tõstetakse mootorit koos toruga, ehk siis nii et kumbki hoiab omaltpoolt torust kinni ja tõstab üles(mootor tõuseb kaasa) ja siis tehakse kaks sammu edasi ja lastakse mootro tasakesti maha! ja kõik...ei ole mõtet mingit plokkide rivi kuhugi laduda, ega see vaz-i mootor nüüd nii raske ka ole... mul tuttav pani üksi mootori peale(ilma talita) ja polnud ka häda midagist!:rolleyes
üksi....kuda see operatsioon välja nägi:o :puzzled
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

ei tea, kuid seal kasutati palju käejõudu!:P
kuidagi upitas mootori üles ja siis lasi köie otsas alla, ühe käega juhtis ja teisega lasi!
põlluralli rules
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ma punnitasin ka messi autol vana mootori maha ja teise peale.
56506878
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

novot...pole siin keerulist midagi, tuleb aga asjaga pihta hakata ja nii see läheb...töö käigus õpitaksegi;)
põlluralli rules
Vasta