küünlad põlevad läbi...
küünlad põlevad läbi...
küünlad põlevad läbi...
ma ei sa aru mis jama on...mul olid äärmised küünlad läbi põlenud....vahetasin küünlad ära...sain päeva sõita ja siis olid jälle need samad mis ma ära vahetasin mustaks kärssanud...mulle õeldi et siis on õlirõngad läbi aga need on mul jumala korras ja mingit viga ma seal ei näe???
äkki on küünaldes viga???
äkki on küünaldes viga???
-
ddj speed up
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Päeva parim vastusEsialgne postitaja DJ Speed Up
siilike miks koguda raha raha ei ole mõtet koguda raha väärtus langeb kiiresti, mõttekas on investeerida!
Usun, et sul karpa valesti regullitud/nõelklapp lekib/ valed düüsid sees ja sellepärast tahmab küünlad ära.. võibolla on lisaks sellele veel süüde vale.
Minu Soovitus sulle:
1. Mõõda kümal mootoril kompressioon ära..
kui surve on ok soorita veel järgmised toimingud liikudes ülevalt alla nii kaugele kui vaja. Kui terve nimekirja ära teed hakkab korras mootor kindlalt paremini käima :
1.1 Pane uued küünlad (kasvõi vene aga UUED!)
1.2 Vaheta nõelklapp, reguleeri tühikäik.
1.3 Vaheta küünlajuhtmed.
1.4 Vaheta jagaja kaas ja rootor
1.4.1 Vaheta kontaktid
1.4.2 Vaheta kondenesaator (jagaja küljes).
1.4.3 Reguleeri süüde.
1.5 Vaheta süütepool.
1.6 Vaheta süütepooli juhtmed
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Kui teil tahmavad aint teatud püttide küünlad ära, siis tuleb mõõta nende püttide kompresiooni. Olen kindel, et
need erinevad teistest. Kuidas muidu tühi-
käiguga lood on. Kas on ühtlane. Kui ei, siis üks põhjusi on kompresioonide erinevus eri püttide vahel. Alati ei pruugi rõngad kulunud olla vaid klappide sulgpinnad mõjutavad samahästi kompresiooni langu silindris!
need erinevad teistest. Kuidas muidu tühi-
käiguga lood on. Kas on ühtlane. Kui ei, siis üks põhjusi on kompresioonide erinevus eri püttide vahel. Alati ei pruugi rõngad kulunud olla vaid klappide sulgpinnad mõjutavad samahästi kompresiooni langu silindris!
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Mul sama jama oli lõpuks kui kõik asjad olid ära prrovitud ei jäänud muud üle kui uus mootor teha, vana oli lihtsalt kohvimasin ja kõik. See tõttu on mul nüüd 20 aastaks küünlaid ja kondekaid ja muud staffi (seda muidugi juhul kui mootor on korras):D Edu katsetamaisel kuid mõõda kompresioon ära siis asi selge, alla 7 on juba asi nii kehv et hakka mootori rem. mõtlema. Kui ei usu võin kihla vedada et 3 kuu pärsat oled juba selle mootori ära remomtinud sest sügise tulles on nadi kui hommikul aint 3 või 2 pütta töötab.
Soovitus Mine Tuhajuhe juurde, võib juhtuda et saad klubi parima mootori :o EDU igaljuhul.
Soovitus Mine Tuhajuhe juurde, võib juhtuda et saad klubi parima mootori :o EDU igaljuhul.
EDU UUENDUSTES!