Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
-
aAcer10
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Žiguli 2101
Autoks on 01. Probleem on selline, kui mootor tööle panna, siis käsitsi peale pumbates mootor töötab probleemideta. Aga kui ei pumpa enam siis töötab paarkümmend sekundit ja siis sureb ise välja.
Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?

Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?

-
aAcer10
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Žiguli 2101
Sain vastuse oma küsimusele kuidas pump töötab. Vötsin karteripöhja alt ära ja seal sees oli see pulk, mida on vaja et pump töötaks. Kuid uus küsimus, kas see metallpulk on kuskil kinni ka vöi on ta lihtsalt selle musta jublaka sees? Üks ots vastu pumpa, teine vastu völli.Acer10 kirjutas:Autoks on 01. Probleem on selline, kui mootor tööle panna, siis käsitsi peale pumbates mootor töötab probleemideta. Aga kui ei pumpa enam siis töötab paarkümmend sekundit ja siis sureb ise välja.
Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?
Viimasel pildil olev jupp oli ka karteripöhjas.
http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781859/
http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781873/
http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781891/
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
Ehk oskab keegi öelda, mis tööpõhimõte sellel punase ringiga märgitud klapil on? Pole enne sellise karburaatoriga kokkupuudet olnud.
Tegu siis sellist koodi omava karburaatoriga: 2101-1107010-02
Tegu siis sellist koodi omava karburaatoriga: 2101-1107010-02
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2852
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: saaremaa
- Autod: MetsaNiva
- Kontakt:
Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
See peaks olema ujukiruumi rõhutasandusklapp.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]
Tänud vastuse eest!motamees kirjutas:See peaks olema ujukiruumi rõhutasandusklapp.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.
