Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

Postitus Postitas ando »

Minu kuuekale oli eelmine omanik ka selle peale pannud, kiitis taevani. Viskasin selle minema ja mootori töö läks minu tagumikutunnetuse järgi paremaks. Rääkimata sellest, et sellel suurepärasel vidinal oli üks "laba" puudu, mis arvatavasti lahkus töö käigus summuti kaudu.
Jõud taga, peab minema.
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Probleem selline, et kiirendades vähe järsemalt gaasi andes hakkab plärtsuma, ei jõua minna. Samas kui natuke gaasiga mängida läheb lõpuni pöörde. Vahetasin süütepooli, läks natuke paremaks. Enne kui uued juhtmed ostan küsin, kas viga võib olla süütejuhtmetes, või karpas?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4914
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kontaktivahe on paigas?
kiirenduspump pritsib kenasti karpas?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

Postitus Postitas Acer10 »

Autoks on 01. Probleem on selline, kui mootor tööle panna, siis käsitsi peale pumbates mootor töötab probleemideta. Aga kui ei pumpa enam siis töötab paarkümmend sekundit ja siis sureb ise välja.
Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?

Pilt
a
Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

Postitus Postitas Acer10 »

 
Acer10 kirjutas:Autoks on 01. Probleem on selline, kui mootor tööle panna, siis käsitsi peale pumbates mootor töötab probleemideta. Aga kui ei pumpa enam siis töötab paarkümmend sekundit ja siis sureb ise välja.
Osadel joonistel käitab mingisugune varras bensupumpa, kuid mul selline asi puudub üldse. Mul käib see must jublakas pumba vastu ja see mootori külge. Et kas ta peabki olema selline vöi on mul mingid osad puudu sealt?
Sain vastuse oma küsimusele kuidas pump töötab. Vötsin karteripöhja alt ära ja seal sees oli see pulk, mida on vaja et pump töötaks. Kuid uus küsimus, kas see metallpulk on kuskil kinni ka vöi on ta lihtsalt selle musta jublaka sees? Üks ots vastu pumpa, teine vastu völli.
Viimasel pildil olev jupp oli ka karteripöhjas.

http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781859/

http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781873/

http://nagi.ee/photos/veisbuuk/23781891/
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

See võll käibki lihtsalt niisama sinna. Paned musta plastiku paika lükkad võlli sisse ja paigaldad pumba.
Aga mis asi see veel seal oli ei oska mina hetkel välja nupputada.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 449
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Tavaliselt ketipingutustalla juppe võib karteripõhjast leida.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
Acer10
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2013 22:46
Asukoht: Saaremaa
Autod: Žiguli 2101

Postitus Postitas Acer10 »

 
EdR kirjutas:Tavaliselt ketipingutustalla juppe võib karteripõhjast leida.
Vötsin kaaned maha, pingutustald ja leevendi olid korras. Pole siiani kohta leidnud sellele.
Pilt
m
mortenx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Dets 2015 22:40
Asukoht: tartu
Autod: 2104

Postitus Postitas mortenx »

kas keegi teab mõnda head õpetust kuda karburaatori kruve õigesti keerata , co paigast ära ..
auto 2104 1.3
a
AlfaFanatico
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
Asukoht: Tallinn

Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Postitus Postitas AlfaFanatico »

Ehk oskab keegi öelda, mis tööpõhimõte sellel punase ringiga märgitud klapil on? Pole enne sellise karburaatoriga kokkupuudet olnud.
Tegu siis sellist koodi omava karburaatoriga: 2101-1107010-02
317ge8s-960.jpg
317ge8s-960.jpg (177.52 KiB) Vaadatud 6715 korda
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2852
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Postitus Postitas motamees »

See peaks olema ujukiruumi rõhutasandusklapp.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.
a
AlfaFanatico
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
Asukoht: Tallinn

Re: Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Postitus Postitas AlfaFanatico »

motamees kirjutas:See peaks olema ujukiruumi rõhutasandusklapp.
Seal oli midagi seotud mustaks läinud õhufiltriga, mis tekitab suuremat vaakumit. Kui ujukiruum on pidevalt välisõhuga ühenduses, siis suurem vaakum imeb, mustunud filtri korral, rohkem kütet sisse. Kui ka ujukiruumi tekitatakse sama vaakum, siis ei sõltu kogus vaakumi suurusest, kuna mõlemas osas on see ühesugune.
Seisu ajal pidi vist olema avatud selle pärast, et bens aurud ei rikastaks segu käivitamise ajaks liigselt.
Selline udune mäletamine kaugetest aegadest.
Tänud vastuse eest! :)
Vasta