2. leht 2-st

Postitatud: 27 Mai 2003 13:36
Postitas olaaf
.. ta liimib plokile otsa veel jupi teisest plokist.. saades nii ülipika kolvikäigu mootori..
:lol

ok nali..

Postitatud: 28 Mai 2003 15:26
Postitas asjamees
kui ajada mootor väga püsiks siis kaugele sa selle mootoriga ei jõua . Mootor peab olema parasjagu.:bouncing

Postitatud: 28 Mai 2003 19:45
Postitas skahar
Noh lisan ka sõna sekka....
kuna endal on ka plaanis suurem mootor kui 1700cc ehitada sis avastasin, et ilma hülssideta, lihtsalt puurides on maksimum ühe hooaja mootori jaoks 82,5 kolb, 213 plokist ja seega saaksin ma pika vändaga mahuks 1800cc, kuid tänava omaks kahtlen kas 10000km - ki sõidab!?
aga hüllsides, siis kannatab ju veevärk!?
jahutus väheneb ploki alla osas, kus tegelt seda jahutust nii väga vaja olegi kuid noh peab ära proovima, seega uurisin ka neid hülsi värke ja selgus et gaz 51 omad lähevad ja saab kolvi panna sellises mõõdus kui 87mm :o
vot sis tuleks kubaks ca. 2.0L!!!

ok aga see juba kaugem tulevik ja OT ka!!! Sorry ARDI:(
Kuid hyllsijad on KARKSI NUIAS...hr. Euroopa meister ise (Ligurit mõtlen)
Et kui asi veel toimib siis annan nr. kui vaja!

Postitatud: 28 Mai 2003 21:54
Postitas Ardi Soovik
Nagu eelnevalt öeldud,soovin panna Fiat 131 1,6 mootori hülsid ja kolvid koos kepsudega.Silindriläbimõõt 84mm.Kusjuures sel mootoril on silindrikeskmete vahe mõni mm väiksem kui lada mootoril,seetõttu ei peaks ka jahutusega probleeme tekkima(fiatil ju jahutusest piisab olgugi,et hülsside vahel väiksem vahe).

Postitatud: 29 Mai 2003 11:09
Postitas 2107
Aga GAZ-51 ja 52 ja 69 on ilma hülsita mootor nagu VAZ-gi. Silindri läbimõõt on 82 mm ja kolbi saab panna M-412 mootorisse. Kust see GAZ-i hülss võetakse? Äkki on GAZ-53, aga sellel on juba 92 mm läbimõõt nagu Volgalgi.

Postitatud: 03 Juun 2003 09:29
Postitas hellzix
See 84mm kolb on muidugi vinge üritus, aga mis kaane tihend sinna sobib?

Postitatud: 03 Juun 2003 19:47
Postitas ussloom
vasest rõngad sobivad sinna hästi :)

minu 1.8 kärab kyll, sees on 06 vänt ja 08 kolvid, surveastet ei oska öelda, 5k kiire tagasild,
mõnus pikka maad podistada: 7L-100km

veaks on hetkel see et sidur libiseb :(
kui kiirendamist harrastada siis kärsakas tahab ära lämmatada

ma olen kuulnud volga hylsside ajamisest sigla blokki??

oli olnud porno töö aga tulemus selle eest vinge

kuulujutt vist rohkem

rohkem kuubikuid!

Postitatud: 03 Juun 2003 20:39
Postitas Kristo
A kle kui suured need 08 kolvid on?

Postitatud: 03 Juun 2003 21:29
Postitas Ardi Soovik
Ussloom,sinu mootor ei saa olla 1,8,selleks peaks 03 vända puhul olema silindriläbimõõt 84. 08 kolbide läbimööt on minuteada 82mm,seega tuleks mootori töömahuks 1,7.Sellesse mõõtu lastakse 06 plokke,kuid silindrisein jääb ohtlikult õhukeseks.

Postitatud: 03 Juun 2003 22:35
Postitas hellzix
Mul on 011 plokk 82mõõt.Ruumi olex veel aga siis jah teiste hülsidega.

Postitatud: 04 Juun 2003 10:08
Postitas ussloom
närune 1.7 jah, ytleme et reality on 1.74445~1.8 :) kui positiivselt ymardada

kokkuleppeasi
see selleks

ja arvestan, et järgmine etapp on selle blokiga hylsside vahetus :)

Postitatud: 04 Juun 2003 13:47
Postitas Kristo
Ussloom, sinu töömaht on täpsemalt 1689,87568(cm3) ehk siis ikkagi 1.7l.

Postitatud: 05 Juun 2003 09:31
Postitas revolutsionäär
khm. ma ei saa teist aru.. kas lihtsam ei oleks osta romulast 1-2k eest võimsam/suurem mootor?

nt. fiat croma 2.0turbo 2000 eeki või nii.

Postitatud: 05 Juun 2003 13:11
Postitas Kristo
Eks ta lihtsam vist oleks

Postitatud: 05 Juun 2003 18:14
Postitas skahar
Esialgne postitaja Acid
Eks ta lihtsam vist oleks
Vaadake selline teema on alati päevakoral, kuid POINT selles, et kui sa tahad oma mootorist maksimumi võtta, siis ei saa sa teist mootorit peale panna!!!

Muidugi on lihtsam vaz'i panna nt subaru 2.0L TurboBoxer mis annaks ka 300hj puhtalt:lol
Muuseas on pandud ja on ka esiveoline lada:(

et jah, lihtsalt kui mul on mootor juba olemas, siis ma tahan lihtsalt seda sama aretada ja kõik....