Plokikaane lihvimise (surveastme tõstmise) +/- ?

Plokikaane lihvimise (surveastme tõstmise) +/- ?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Plokikaane lihvimise +/- ?

Postitus Postitas Priidic »

Olen kahe vahel, kas teha või mitte teha?

Surveaste ju tõuseb seoses selle liigutusega, bensiini tahab paremat, (kas 95 sobib?), mootori tööiga väheneb?

Olen ma õigel teel?

Teadjamad mehed võiks nõu anda.

tänud juba ette ära
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
f
FlammablE
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
Asukoht: Tallinn-Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas FlammablE »

+ on ennekõike see, et jõudu saaks juurde.
- on see, et peab kasutama kõrgema oktaanarvuga bensiini. kõrgema oktaanarvuga bensiin on aga natuke kallim teatavasti. samuti ma arvan, et auto kestvust see just ei suurenda.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

usun, et Priidic mõtles surveastme tõstmise plusse ja miinuseid..

miinuseks on siis see, et ei saa mingi sita bensiiniga sõita ja koormused lähevad ju ka suuremaks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Asi küll ei haaku 100% teemaga aga ei tahtnud uut teemet alustada kuna mul ainult üks küsimus. Kas see väide on õige: kui suunata karpa kaudu rohkem õhku mootorisse(kompressor) tõuseb surveaste.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ei tõuse, tõuseb ainult laaderõhk ja seega paraneb silindrite täituvus- rohkem segu=rohkem põlemisenergiat.
Surveste=kogu töömahu ja põlemiskambrite mahtude summa suhtega.Näit. 1:10.
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Millest koosneb töömaht?
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kogu töömaht on kõigi silindrite töömahtude summa. Silindri töömaht (kubatuur) on a.s.s. oleva kolvi peale jääv ruumala.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Minu arvates on töömaht ikka kolvikäigu pikkuse järgi arvestatav ruumala.Nt 03-l
h(kolvikäik)X kolvi pindalaX silindrite arv
80X(76:2)X(76:2)X 3,14X4=1451667mm3 ehk 1,452 liitrit.Sama suurust näitab ka kataloog.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

A seda ma ju kirjutasingi- a.s.s. =alumine surnud seis.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ass ja üss vaheline ala.Põlemiskamber jääb mängust välja.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Nojah, aga sinu jutust saab nii aru, et sa võtad sinna sisse ka põlemiskambrite mahud. Töömaht ikka see ruumala muut a.s.s-ist ü.s.s-ini
Ai sa kurat, ardi jõudis ette
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Asi on järelikult nii, et kui suurendada surveastet, siis koormus kepsudele ja võllidele suureneb, seega mootori eluiga lüheneb. Ning teine miinus on see, et on vaja väga head bensiini.

Kui aga korraldada ülelaadimine, siis loomulikult suureneb koormus samadele mootori osadele AGA kõlbab ka tavaline 95E. On see õige oletus.

Kui asi nii, siis on ju kasulikum kasutada ülelaadimist.

Andke aga tuld, mis asjast arvate.
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Kes tahab, siis ma võin kohe kombaini turbot müüa pakkuda, laadib üle nii mis kole :lol
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

to rs racing: aga mis asjast tegelt arvad kumb kasulikum?

Jäägu kombaini turbo kombainile
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ardil on õigus.Ei tulnud ise selle peale, et keegi töömahu sisse põlemiskambri ka arvab.Peab täpsem olema.Aitähh paranduse eest.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

töö maht ja põlemis kambri suhe annab surveastme.Kuid rõhutan veel ,et esimesed ladad olid kohe tehase poolt 8,8 surveastmega!!Ja kui tava varjandil tõsta 9-9,5 ei vähene veel mootori kestvus,ainult oma jalg vähendab mootori iga.Kui ikka auto tahab ja liigub hästi edasi siis ju tallatakse ka rohkem ;) Bensiini hakkab jah 98 närima aga ega eriti hinna vahe ei tule ju.Kui sõtkute odava pensuga ja palju gaasi või kangemat ja kergemini pedaali :D
56506878
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

põhimõtteliselt siis paljas lihvimine märgatavalt midagi ei anna.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Surveaste

Postitus Postitas Moss »

Alustuseks: töömaht on ruumala, mille hõivab kolb liikudes a.s.s'ist ü.s.s'i, kogutöömaht on siis silindrite ruumala korrutis. Surveaste on silindri ja põlemiskambri ruumalade suhe. Surveastme tõstmine annab küll tuntavat jõulisa. Turbo (või kompressor) surveastet ei suurenda küll aga suurendab täiteastet (neid mitte segi ajada palun), mis samuti annab lõppkokkuvõttes suurema "matsu". Kui tahad sõita 95E'ga siis alanda surveastet ja suurenda täiteastet (turboga).
+ ongi suurenenud võimsus, lõivu maksad vähenenud läbisõidu pealt.
Ise soovitaks mootori 98 peale teha - odavam ehitada.

P.S. Paluks kommentaare järgnevale: Minuteada kannatab 98 surveastet 9,8(?). Kui see on nii siis kas on võimalik tõsta surveastet näit. 10,5 peale kui on teada et täiteaste ei yleta yhelgi tööreziimil 0,93'me?
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

plokikaane lihvimine

Postitus Postitas overspeed »

mina vötsin omal 1mm. Kas on piisav, ei tea veel, kuna pole suurt söitnud oma autoga. Kui tulemuse teada saan, kirjutan täpsemalt. Käima läks küll väga hästi! :D
Arrogance diminishes wisdom.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

1,5mm võid maha võtta03,06 oleks parem plokist.Ja 01,011 mootoritel tuleks kindlasti klapi pesad kolvile teha.
56506878
Vasta