Plokikaane lihvimise (surveastme tõstmise) +/- ?

Plokikaane lihvimise (surveastme tõstmise) +/- ?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Tuhajuhtmele lihtsalt uudisimust. Mis vahet on plokist või kaanest võtmisel. Kas kaanel on jahutussärk liiga lähedal? ;)
Arrogance diminishes wisdom.
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja overspeed
Tuhajuhtmele lihtsalt uudisimust. Mis vahet on plokist või kaanest võtmisel. Kas kaanel on jahutussärk liiga lähedal? ;)
just jahutus särk on kaanel liiha lähedal et jääb nõrgaks
;) see oli küll tuhajuhele aga olen sihuke nahaal et vastan ise :lol
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

mina olen aru saanud, et kui võtad plokist, siis tulemus on hoopis teistsugune kui võtta kaanest
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja eq
mina olen aru saanud, et kui võtad plokist, siis tulemus on hoopis teistsugune kui võtta kaanest

minu arust ei ole tulmused väga erinevad, plokist on sellepärast parem võtta sest siis saab kolbe kergemaks kuigi palju :rolleyes
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja motamees
Mismoodi need kolvid kergemaks lähevad. Kui sa mõtled kolbide pealt mahavõtmist siis pole ju ploki mahavõtmisest kasu. Surveaste ei tõuse.:puzzled
no mina olen nii kuulnud :rolleyes kolvid lähevad sellepärast kergemaks et kolbidele tuleb ju teha
1)klapipesad (need tuleb teha ka siis kui kaanest maha vutad)
2)kolb tuleb teha põlemis kambrikijuga st. ääri maha lihvida et kolb ilusti põlemiskambrisse sisse läheks ja minu arust vuetakse kuigi palju ka kolvipealt maha aga mitte palju kuna siis surveaste tõesti ei tõuse :rolleyes

äkki keegi targem veel reegiks sellest asjast??
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kaane maha freesimise juures on see häda,et jahutussärk jääb liiga lähedale plokile.Ehk kaane servad jäävad liiga õhukesed ja suurema surveastme juures paindub läbi ja laseb laksu jahutus süsteemi(surve radikas).Ja kolbe pealt maha võttes kaane põlamis kambri järgi annab ka mingi kaalu vähenemise,kuid võetakse ka alt juht pinnast lühemaks ja saab ka seest õhemaks freesida.
56506878
p
pikkpoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pikkpoiss »

aga mina tegin enda autole kap remondi ära vahetades ära vana ploki puuritud oma vastu ,pannes uued kolvid ja tihendid see võttis mul ühe päeva tervelt,samas müün ära vana ploki kui on soovi pakkuge hind(03-e plokk). aa ja muuseas ma tean et see on off topic kyuid ma pidin selle ju kuhugi surama.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

oleks pannud ost/müük foorumisse?:P
põlluralli rules
Vasta