05 karpaga mure

05 karpaga mure

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
p
proov05
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

05 karpaga mure

Postitus Postitas proov05 »

Ega keegi ei ole tegelenud 05 karpa reguleerimisega? Asi selles et talve tulekuga hakkas masin benziini imema ja karpa läheb tahmaseks. 05 on tootetud nagu väljamaale ehk siis on eestisse toodud väljamaalt ja tal on palju vaakumeid peal mille tähendust kõike ei tea karpa on väljalastud venemaal aga õigeks kruttida ei oska et oleks hea kui keegi oskaks käe külgepanna sellele või rääkida selle kohta midagi kui vaja lisaandmeid siis küsige!!!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Põhimõtteliselt oleks tore, kui keegi siin kasvõi mingi summa eest paneks karpa paika.. endal sama mure, aga noh käima läheb ja liigub ka nii, et suurt häda pole
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

abix olex kui sa tooxid ära oma karpa numbri, et mis isendiga tegemist on

number peax tal kyljepeal olema, pyhi sodikiht maha, võimalik et sul on seal mõningad jubinad varjamas seda

sigladele on pandud väga erinevaid karpasid

ja kui sa selle numbri teada saad siis võid näitex google.com-ist otsida infi selle karpa kohta ning igasuguste aksessuaaride kohta mis seal kaasas käib

kui vene keelt hästi ei jaga siis on abix
http://www.systransoft.com/

pasted oma lehe sinna ning see tõlgib inglisekeelde, kuidagi on võimalik aru saada, eriti abix on joonised

ja kui sa natukenegi viicid siis pole suur töö see karpa lahti kakkuda ning ära puhastada

erinevatele karpadele pakutaxe ka tihendite ja kummijunnide komplekte

kui su karpa tahmasex läheb siis pead sa selles syydistama karteri tuulutust, sest ainuke sodi mis karpase viib on karterituulutuse voolik, ja tavaliselt tuleb sealt väga musta saasta, õli ja tahm :(

väga paha kokteil

õhu puhutuse eest hoolitseb teatavasti õhufilter

kui bensukulu masendab siis on kaval esimesse auku panna võimalikult pisike bensdüüs, see käib tavaolukorras, kui kiirus ja jõud ei ole oluline

teise auku pane võimalikult suur bensudyys, et hobused jookseksid, kui lõõrid lahti teed ning lappi annad

õhudyysid on ka soovitav yle vaadata siis

vene asjadele peax sellist kraami poes kyllalt leiduma

2108 karpale oli 1 dyys 5 eeku

see oli siis akadeemia tee lõpus trollide lõpppeatuse juures olev siglade pood kust ma seda nänni ostsin
ok

karpat saab timmida siis niimoodi:

puhastad ära
vahetad dyysid
reguleerid ujuki kõrgust
vahetad ujukiklapi

kavalam timmimine on siis

reguleerid tyhikäiku
reguleerid tyhikäigusegukruvi(neid peab koos reguleerima, sellest pajatatakse kollases sigla raamatus)
2108'l on vaja reguleerida käivitamisel esimese augu siibrite avanemised
sellel karpal oli ka mingi automaatika, et paneb tyhikäigukanali kinni kui pöörded liiga kõrged vms, selle lahendamisex sai paigaldatud yx lyliti, pikka maad sõidab siis lykkab kinni, säästab natuke bena ja reostab vähem

gaasianalysaator on ka abix, aga see kallis kraam :P



karpa on mõttekas selgex õppida, väldib mõttetuid probleeme ja ajaraiskamist, läheb vähem õlle :p
p
proov05
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas proov05 »

sry sry et teema seisma jäi ei ole õieti neti saanud ja auto on ikka veel korrast ära päikesepaisteline ilm lükkab juba tagant mind vahepeal ülevaatusel käidud ja läbitud normilt aint kardaanirist tagumine on läbi/läbiminemas seda soovitati aint vahetada aga katsun nüüd selle numbri sealt ära vaatada :)
ah jah laenasin auto õele pakaska lukk lõhuti ära täna ei ole seda isegi veel lahti saanud metalli puru on seest täis võti ei keeranud :( nüüd see mure ka veel kaelas kuidas lahti saada jne jne :(
p
pikkpoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pikkpoiss »

pagassi saad sa lahti kui võtad äätagaistme ja proovid sealt või nii nagu mina kui lukk katki läx võtad kruvikeeraja paned selle pagassi lukku ja keesad (või vajada vähest jõudu)ja pärast käib su pagass sendiga lahti
p
pazz
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pazz »

Mul on samuti karpaga mure, küll saab palju kätte ja siis jälle vähe:(
p
proov05
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas proov05 »

icc pakasi muukimine käib ikka traadiga :p kruvikas on nõrkadele ;) ei noh ma kasutasin traati ja sain asja seest puhtaks(metallipurust) ja siis keerasin võtmega edasi ja avanes vaade asjadepaikutus vasakul oli nati muutunud läks vanas kääkotis olevad hädavajalikud mutrivõtmed ja kruvikad ja kandelamp ja autopump ah jah 1 paar kummikindaid alles korra kasutatud läks ka teised uued kasutamata sai just ära antud :D kui ei maininud kohta siis see juhtus arvatavasti keila-joal.

Nüüd karpast sai järgivaatatud see nr ja oh imet karpa on 07 oma aga täpsem info siit --> 2107-1107010-70 <-- poes uus maksab 950kr (sai aint ühes poes käidud kuna päevapoole sai lihtsalt nati jalutatud ja see pood jäi teele) mootor on muidu 1,6 aga mis kus mis aretis ei tea täpsemalt. Ja veel see suur et tulen päeval koju näen kahte naist autokallal askeldamas nad ei saanud autot tööle auto saadi tööle aga gaasi andes suri välja proovisin ise ka ja oligi see pull pärast kogemata päeval peale pakaska lahtitegemist sai karpale pilk peale visatud ja toore klapi liiguti oli tooretrossiotsast lahti õhtal nüüd kui külmalt tööle panin läks ilusti :) aga jah mure ikka selles kuidas saada karpa õigeks jne kõik mõtted on teretulnud :)
Vasta