mootori mahavõtt
mootori mahavõtt
-
kkillercop
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
- Asukoht: hiiumaa jne
- Autod: 2101 72.
mootori mahavõtt
äkki annax keegi juhiseid kuidas tulex 01-l mootor maha võtta (järjekorras) koos käigukastiga ja ilma
Jahutusvedelik välja, juhtmed, torud,voolikud lahti, siis püksid kollektori küljest ja lõpuks mootoripadjad ja käigukast lahti.Kui koos käigukastiga, siis lisaks käigukang maha, kardaan lahti, põhja küljest vahetala ja kindlasti spidomeetritross ja tagurpidikäigutule juhtmed käigukasti küljest lahti.Radiaator on ka soovitav eest ära võtta.Siis tõstad patjade pealt lahti ja nii ta tulebki.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Käigukastita.Kapott,radikas(soovitavalt lõdvikud 3-st kohast koos termostaadiga) ja starter võtta küljest.Vabastada püksid,soojendusradika lõdvikud,juhtmed,lahti keerata mootiripadi alt ja ülevalt,käigukasti poldid(4tk) porikaitse pleki 4 polti.Tõsta mootorit ja eemaldada mootoripadjad.Toesta käigukasti ja tõmba mootor otsast.Seejärel tõsta mootor üles ja käes ta sul ongi.
Käigukastiga võtmisel eemalda käigukang,kardaan,spidomeetritross,tag.käigu tule juhtmed,vabasta käigukasti padja kronstein,soovitavalt eemalda käigukasti küljest ka padi ise,vabasta siduri töösilinder ja massijuhe.Seejärel tõsta mootor välja.
Keskmiselt läheb käigukastiga mootori mahavõtmisel aega 20% enam.Nt. 3kesi saab mootori kastita maha ca 1 tunniga kastiga 1 ja 10min.
Käigukastiga võtmisel eemalda käigukang,kardaan,spidomeetritross,tag.käigu tule juhtmed,vabasta käigukasti padja kronstein,soovitavalt eemalda käigukasti küljest ka padi ise,vabasta siduri töösilinder ja massijuhe.Seejärel tõsta mootor välja.
Keskmiselt läheb käigukastiga mootori mahavõtmisel aega 20% enam.Nt. 3kesi saab mootori kastita maha ca 1 tunniga kastiga 1 ja 10min.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
kkillercop
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
- Asukoht: hiiumaa jne
- Autod: 2101 72.
varsti peangi maha võtma hakkama,kuid kanalit pole, loodan ilma selleta hakkama saada, mingi vints ikka on olemas...maha võtan selle pärast, et kolvirõngad vaja vahetada ja käigukastil vaja mingi tihend vahetada (õli jooxeb välja)...kui mootor maas mis olexid põhilised asjad mis peax üle kontrollima (midagi käigukasti, siduri või mootori juures)
Kõigepealt peaks ikka silindrite surved ära mõõtma.Võib-olla on asi ikka klappides ja kisud ilmaasjata kolvid välja.Ja see ainult rõngaste vahetamine minu kogemuse järele ei aita, asi võib isegi hullemaks minna , kuna uus ümmargune rõngas ei sobi kulunud ovaalsesse silindrisse.Siis ikka vaja plokk puurida ja uued kolvid ka.Mis teised arvavad?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kuidagi liiga madal..
tavaliselt kui 6-ni langeb siis mootor enam omal jõul ei käivitu+õlikulu 100km 1l või rohkem.
Kas mootor läks kähku väga halvaks või pigistasid tõesti vaese nii tühjaks .
Ma pakun, et enne vaata plokikaane tihend ja klapid üle kui edasi lammutad..
PS! Mis õliga sõidetud ja palju läbisõitu??
tavaliselt kui 6-ni langeb siis mootor enam omal jõul ei käivitu+õlikulu 100km 1l või rohkem.
Kas mootor läks kähku väga halvaks või pigistasid tõesti vaese nii tühjaks .
Ma pakun, et enne vaata plokikaane tihend ja klapid üle kui edasi lammutad..
PS! Mis õliga sõidetud ja palju läbisõitu??
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
soovitus
kõige paremini saad sa nii teada kas asi on klapides või kolvi rõngastes. mõõdad ära silindris surve ja kallad silindrisse õli ning mõõdad uuesti kui näidud samaks jäävad on viga klapides kui näidud tõusevad siis on viga kolvi rõngastes. Aga parem kui sa mootori maha kisud ja kõik üks haaval üle vaatad(klapid,klapipesad kolvid,silindrid,põhimõtselt kõik)Siis saab ikka masinale korralikult piitsa anda