Mootori tasakaalustamine
Mootori tasakaalustamine
Mootori tasakaalustamine
Keegi oskab seletada mida kujutab endast kepsude kolbide tasakaalustamine, mismoodi seda teostatakse
keegi tegija võiks ekskursiooni korraldada
keegi tegija võiks ekskursiooni korraldada
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Lada mootor on nats teistest vene autodest erinev
Ja selle poolest et tema osad on kõik tehases eraldi tasakaalustatud.Vänt,hooratas ja siduri korv.Aga mis,vene töötlus hälve annab soovida.Aga aitab ju kolbide ja kepsude kaalu ajamisest,sest need vehivad üles-alla ja selle kaalu erinevus mõjutab rohkem.Saab ju ka vänta kodusel teel tasakaalustada,olen sapaka oma teinud ja tulemus oli hea
Ja selle poolest et tema osad on kõik tehases eraldi tasakaalustatud.Vänt,hooratas ja siduri korv.Aga mis,vene töötlus hälve annab soovida.Aga aitab ju kolbide ja kepsude kaalu ajamisest,sest need vehivad üles-alla ja selle kaalu erinevus mõjutab rohkem.Saab ju ka vänta kodusel teel tasakaalustada,olen sapaka oma teinud ja tulemus oli hea
56506878
1. Vända tasakaalustus ? mida te arvate kui se m?ni kilo kaaluv rauast jollar keerleb pööretel a 4500 pm (kui ei oleks tasakaalus liiguks auto külge pidi).
Kui s?ideti veel VFTS -dega ja ma ei eksi
siis oli vanameister Joel Tammekal
mootor milles oli vänt täielikult osadest koostatud ja pöörles n?el laagritel(sorry kui eksin) aga kodusel teel vänta tasakaalustada ???. Tasakaalustamisest peaks olema kirjas raamatus ABTOPALLY raamatukogus peaks veel olema
2. Kolvide ja kepsude kaalu eemaldamisest, hea oleks seda teha k?ik tetailid eraldi kuna kepsude ja kolvide
liikumis suunad on erinevad samas v?ib v?tta arvesse ka kepsu s?rmede kaalu
nimetatud anavad piisavalt palju juurde püsti suunalisel liikumisel ja samas kui on
mahtolisus siis treida s?rmed seest poolt keskelt
m?lemale poole koonusesse kui jauba läks
kaalu väendamiseks .
3.Kaaluks oleks m?nus kasutada midagi sellistet m??te piirkond oleks kuni 5kg
ja saaks lugeda 5000,000
selline oleks ideaal ,
olen kasutanud soovitaksin ,kui leian (?tab vist aega )lisan ka joonised kustkohast on v?imalik ja kust kohast peab maha v?tma,kepsul julgeksin
soovitad emmaldada tasakaalustamise
käigus ka vähekene kaalu sorme silma pealt kuna see on kepsust koige rohkem liikuv koht ,seega rohkem kineetilist vähem staatilist massi ära.
Ja kepsud kannatab töödelda veel ennem
kaalumist klaaskuuli pritsiga .
Löpp tasakaalustuse viimistlust on mugav teha peene puuriga ja kärnid ikka sümmeetriliselt.
Kui s?ideti veel VFTS -dega ja ma ei eksi
siis oli vanameister Joel Tammekal
mootor milles oli vänt täielikult osadest koostatud ja pöörles n?el laagritel(sorry kui eksin) aga kodusel teel vänta tasakaalustada ???. Tasakaalustamisest peaks olema kirjas raamatus ABTOPALLY raamatukogus peaks veel olema
2. Kolvide ja kepsude kaalu eemaldamisest, hea oleks seda teha k?ik tetailid eraldi kuna kepsude ja kolvide
liikumis suunad on erinevad samas v?ib v?tta arvesse ka kepsu s?rmede kaalu
nimetatud anavad piisavalt palju juurde püsti suunalisel liikumisel ja samas kui on
mahtolisus siis treida s?rmed seest poolt keskelt
m?lemale poole koonusesse kui jauba läks
kaalu väendamiseks .
3.Kaaluks oleks m?nus kasutada midagi sellistet m??te piirkond oleks kuni 5kg
ja saaks lugeda 5000,000
selline oleks ideaal ,
olen kasutanud soovitaksin ,kui leian (?tab vist aega )lisan ka joonised kustkohast on v?imalik ja kust kohast peab maha v?tma,kepsul julgeksin
soovitad emmaldada tasakaalustamise
käigus ka vähekene kaalu sorme silma pealt kuna see on kepsust koige rohkem liikuv koht ,seega rohkem kineetilist vähem staatilist massi ära.
Ja kepsud kannatab töödelda veel ennem
kaalumist klaaskuuli pritsiga .
Löpp tasakaalustuse viimistlust on mugav teha peene puuriga ja kärnid ikka sümmeetriliselt.