mersu on 230 w123 karpagaOriginaali postitas tuhajuhe
Mis mersu 6ja kui suur 66mootor?
Summuti meisterdamine
Summuti meisterdamine
sumpsimeisterdamine
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mis põhjusel siis see roostevaba kriitikute silmis sumpaks ei kõlba?
Võibolla kaal? Pidavat auto all vibreerima hakkama?????
-Muidu mul endal küll roostevabast toru all juba aastastaid. Ei oska nagu midagi halba öelda. Aga eks teda ole n*ss väänata ja paigutada sinna auto alla. Ise pole teind ei tea, tükk tuli autoga kaasa.
Aga toru jube tugev küll
-Muidu mul endal küll roostevabast toru all juba aastastaid. Ei oska nagu midagi halba öelda. Aga eks teda ole n*ss väänata ja paigutada sinna auto alla. Ise pole teind ei tea, tükk tuli autoga kaasa.
Aga toru jube tugev küll
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
sumpsimeisterdamine
mootori täpne kubatuur on 2277 e.2,3l,aastaarv on 1979,karburaator asub mootori vasakul küljel,õhufilter on vasaku tiiva peal,püksid kinnituvad 6-poldiga kollektori külge.karpa on pierburg 175cd,mis on tegelikult strombergi koopia-reg.lihtsam.rohkem ei oska midagi täpsustada.
SORRY,MIKE-MUL ONGI MERSU SELLE MOOTORIGA,AGA MUL ÜKS 2,0 MOOTOR KÜLL ÜLE,POLE KÜLL KUULNUD,ET MERSU MOOTORIT LADALE OLEKS PEALE INSTALLITUD.ÄKKI ON VÕIMALIK?ÄKKI SPETSID TEAVAD?Originaali postitas Mike
Räägi Marko, mis looma pealt sa selle 2,3 tuuri panid ja oma Ladale installisid. Nagu ma aru sain ons karpa versioon aga kas too on rida või v-mootor. Kuidas sa kasti alla kompunnisid jne.
Ma panin oma ladale ford escort xr3 tagumise püti. Sellel on konstrui oli selline et sisse läheb 50mm toru ja siis läheb seal kohe kaheks toruks millel on ästi palju auke sees ja siis on veel üks vahesein. Välja tuleb kaks kroomitud otstega toru. See vana sumps vedeles mul kodus mõtlesin et teeks pulli katsetaks. Visuaalselt on küll effektne. Hääl läks ka teiseks kui lada sumpaga läks ikka kohe kõvasti madalamaks. Varsti panen uue originaal sumpa sest tahaks autot vaiksemaks saada.
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
krt.Sorry selle tyhja reply pärast ma lihtsalt hajameelsusest panin selle sisselogimise wergi juures kohe hoobilt enter ja nii juhtus.Tegelt tahtsin küsida et kas oskab keegi öelda kus sellist norm. 50-60mm(noh 60 on vist palju) toru saada on ja kes selle painutamisega tegeleks.Mul ka plaan mingi ilusa kõlaga sumps alla ehitada.Eriti oodatud on kõik Tartu kandi pakkumised.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Leidsin koha kus saab sumpa toru.Pealt 54mm ja kahe meetrine 150eek.On ka peenemaid nende hinnad on ligilähedased (mõnikümmend eek odavam).Vist saab ka kõveraid juppe ka.See kõverate osa on veel küsimärgiga kuna ei osatud täpselt öelda.Nii et kes soovib sumpse ja sumpa torustikku, saan teha.
56506878
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tuhajuhe
Mis sa arvad, kas oleks mõtet proovida 4>2>1 torukollektorit ehitada. Alustuseks võiks kasvõi nii, et ülejäänud sumps jääks samaks. Siis ei tohiks müra ka suureks minna, et sinises mundris riigiteenrid vaimse orgasmi saavad.
Mõte lihtsalt selles, et pükste osa on siksil ju piisavalt pikk tegelikult, samas kui kollektor ise on kökats. Kui proovida mahutada uus veidi sujuvam kollektor samasse vahesse. (4 se osa pisut pikem, 2 se oma jälle lühem)
Saaks täpselt sotti, kuidas selline asi nii minekule, kui bensukulule mõjub. Hilisemas astmes võib siis ju muid vigureid ka teha. Ja kui p**sse kukub, paned originaali tagasi ja asi mutt.
Mul huvi lihtsalt selles, et kui sumpat ehitada, siis võiks ikka tagumik ka tunda, et masina juures midagi tehtud on. Samas igapäeva masinale ei taha mindit hullu valjuhääldit ka peale teha, lisaks illegaalsusele on endal ka ebamugav sõita, kui kogu aeg üürgab (samas vahest on muidugi äge )
Mis sinu professionaalne hinnang minu tagasihoidliku hüpoteesi kohta arvab, kas sellisel eksperimendil oleks mõtet?
Äkki oskad umbkaudu ka mingit hinnaklassi öelda, siis tean kui intensiivselt tööd teha
Mis sa arvad, kas oleks mõtet proovida 4>2>1 torukollektorit ehitada. Alustuseks võiks kasvõi nii, et ülejäänud sumps jääks samaks. Siis ei tohiks müra ka suureks minna, et sinises mundris riigiteenrid vaimse orgasmi saavad.
Mõte lihtsalt selles, et pükste osa on siksil ju piisavalt pikk tegelikult, samas kui kollektor ise on kökats. Kui proovida mahutada uus veidi sujuvam kollektor samasse vahesse. (4 se osa pisut pikem, 2 se oma jälle lühem)
Saaks täpselt sotti, kuidas selline asi nii minekule, kui bensukulule mõjub. Hilisemas astmes võib siis ju muid vigureid ka teha. Ja kui p**sse kukub, paned originaali tagasi ja asi mutt.
Mul huvi lihtsalt selles, et kui sumpat ehitada, siis võiks ikka tagumik ka tunda, et masina juures midagi tehtud on. Samas igapäeva masinale ei taha mindit hullu valjuhääldit ka peale teha, lisaks illegaalsusele on endal ka ebamugav sõita, kui kogu aeg üürgab (samas vahest on muidugi äge )
Mis sinu professionaalne hinnang minu tagasihoidliku hüpoteesi kohta arvab, kas sellisel eksperimendil oleks mõtet?
Äkki oskad umbkaudu ka mingit hinnaklassi öelda, siis tean kui intensiivselt tööd teha
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
torukollektori torude pikkustel on kindel suhe,neid nii venitada ei tohi.Muidu ei ole sellest kasu vaid kahju.Aga ma arvan et sa mess peaks enne sumpa ehitust hoopis mootorile kap.rem. tegema.Ta tuksus küllaltki õnnetu häälega.Kui ikka kohviveski ei jahvata enam ega juhtme vahetus veel teda tööle pane
56506878
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ei noh seda muidugi!
Tegelikult tahaks 1600 mootorit ja 5 st kasti nagunii kunagi panna. Lihtsalt mõte selles, et enne kui midagi vahetama hakata, peaks mingi plaan valmis olema. Siis saab ühe korraga võimalikult palju ära teha ja ei jää masin pikaks ajaks seisma.
Tegelikult tahaks 1600 mootorit ja 5 st kasti nagunii kunagi panna. Lihtsalt mõte selles, et enne kui midagi vahetama hakata, peaks mingi plaan valmis olema. Siis saab ühe korraga võimalikult palju ära teha ja ei jää masin pikaks ajaks seisma.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?