Õli pump

Õli pump

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Õli pump

Postitus Postitas vvc »

Hei!
Nii mida õli pumbaga teha, et ta korralikult hakkaks õli ringi ajama?
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Vana õlipumbaga pole midagi teha. Võta uus ligi!
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

eks ta nii kipub olema jah:D
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kõik õlipumbad tuleks ringi teha,kuna
õlipumba vedava võlli otsast kipuvad nuudid maha minema.Selle tõttu jooksevad kokku üle 50% Ladade mootoritest,30% jooksevad õlita sõitmise tõttu ja ülejäänu moodustavad kehv remont(väntvõlli lihvimine),rämpsõli,õlifilter jms.
Õlipumba ringitegemisel tuleks lasta
võlli ülekanne teha nt.nelikandi peale või
jämedamate nuutide peale vms.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

olen teinud topelt pumpa ja ka nuudi otsi ringi
56506878
e
eero124
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eero124 »

võiks kasutada f sierra õli pumpa. Seda sama pumpa kasutatakse ka f tansitil .
Tegemist on rootor pumbaga ja need on ju igavesti ületootlikud! Probleem on see, et rõhu määrab pumbas olev klapp. Tegelt peaks seda ka näppida saama.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

kas see transiti õlipump nii lambist kah läheb sinna külge??????? ja missugune see topelt pump välja näeb???? kuskil topicus oli räägitud ka mingitest ralli õlipumpadest, äkki keegi oskab midagi öelda nende kohta ka
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Kas tõesti keegi ei oska mulle ralli õlipumpadest midagi rääkida??????
Kui head on? Kust saaks ja palju maksab?:puzzled
h
hellzix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Mai 2003 13:08
Asukoht: Lõuna Läänemaa
Autod: 85a. 21061

Postitus Postitas hellzix »

Olen näinud Eestonial kuivkarteril roolivõimupumpa.Aga muidugi oli ka reduktsiooni klapp olemas.
Sinu jaoks on see ainult Ziguli.
NEEGER

http://www.isms.ee/in.php?id=sly
m
mikk006
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikk006 »

tuhajuhe palju võimsama õlipumba tegemine maksab tahaks osta sest mu oma vana on päris kulunud
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

võimsam pole alati parem !

võimsama õlipumba puhul on see risk, et pumpab nii suure hoolega õli üles, et mingil hetkel jätab alumise poole kuivale. siis on BYE-BYE saaled ja vänt :D
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ega siis vänt ja saaled õli sees ei ligune!?:D
m
mikk006
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikk006 »

asi pole mitte õlituses vaid tahan panna
külge õli radikat mis jahutaks õli ja siis oleks vaja paremat pumpa sest õli peab enne filtrit radikast läbi käima ja külmalt käivitades puudub õlirõhk natuke kauem
mis pole hea saaledele :puzzled
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Üldiselt seda küll,et kui ikka rõhku ei ole tuleb mootori remondi peale mõtlema hakata.Kunagi tehti rallikatele topelt pumpasi,aga loobuti.Kuna mootor töötab ikkagi suurtel pööretel ja see õli kogus mida läbi saalte pressiti ei tulnud kasuks.Sest see saalte vahelt läbi pressitav õli kogus hakkas hoopis saalesi vahelt välja pesema.
Aga õli surve kaob reeglina kõige ennem väikse võlli saalte vahelt.Kõige ligem võll pumbale on see mis käitab õlipumba ja süüte jägaja.Keti või rihma surve on ühes suunas siis need saaled kuluvad loperguseks ja laseb teisest äärest surve vabalt välja.Kellel on 05 mootor saab lihtsamalt kontrollida saalte seisukorda.Laske rihm lõdvaks ja loksutage käega võlli pigutamisele vastas suunas.
Tehakse veel üks vale liigutus.Pannakse pumba reduktsiooni klapile seib alla,arvates et saab nii õli survet tõsta.Tõstab küll,aga külma õli puhul talvel eriti.On isegi olnud juhus kus paksu ja külma õliga pressib filtri kopsiku valtsitud äärest lõhki.Ja kui õli on soe ja vedelam,kaob ikasugu lõtkude ja loksude vahelt minema ikkagi.
56506878
Vasta