Õli pump
Õli pump
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kõik õlipumbad tuleks ringi teha,kuna
õlipumba vedava võlli otsast kipuvad nuudid maha minema.Selle tõttu jooksevad kokku üle 50% Ladade mootoritest,30% jooksevad õlita sõitmise tõttu ja ülejäänu moodustavad kehv remont(väntvõlli lihvimine),rämpsõli,õlifilter jms.
Õlipumba ringitegemisel tuleks lasta
võlli ülekanne teha nt.nelikandi peale või
jämedamate nuutide peale vms.
õlipumba vedava võlli otsast kipuvad nuudid maha minema.Selle tõttu jooksevad kokku üle 50% Ladade mootoritest,30% jooksevad õlita sõitmise tõttu ja ülejäänu moodustavad kehv remont(väntvõlli lihvimine),rämpsõli,õlifilter jms.
Õlipumba ringitegemisel tuleks lasta
võlli ülekanne teha nt.nelikandi peale või
jämedamate nuutide peale vms.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Üldiselt seda küll,et kui ikka rõhku ei ole tuleb mootori remondi peale mõtlema hakata.Kunagi tehti rallikatele topelt pumpasi,aga loobuti.Kuna mootor töötab ikkagi suurtel pööretel ja see õli kogus mida läbi saalte pressiti ei tulnud kasuks.Sest see saalte vahelt läbi pressitav õli kogus hakkas hoopis saalesi vahelt välja pesema.
Aga õli surve kaob reeglina kõige ennem väikse võlli saalte vahelt.Kõige ligem võll pumbale on see mis käitab õlipumba ja süüte jägaja.Keti või rihma surve on ühes suunas siis need saaled kuluvad loperguseks ja laseb teisest äärest surve vabalt välja.Kellel on 05 mootor saab lihtsamalt kontrollida saalte seisukorda.Laske rihm lõdvaks ja loksutage käega võlli pigutamisele vastas suunas.
Tehakse veel üks vale liigutus.Pannakse pumba reduktsiooni klapile seib alla,arvates et saab nii õli survet tõsta.Tõstab küll,aga külma õli puhul talvel eriti.On isegi olnud juhus kus paksu ja külma õliga pressib filtri kopsiku valtsitud äärest lõhki.Ja kui õli on soe ja vedelam,kaob ikasugu lõtkude ja loksude vahelt minema ikkagi.
Aga õli surve kaob reeglina kõige ennem väikse võlli saalte vahelt.Kõige ligem võll pumbale on see mis käitab õlipumba ja süüte jägaja.Keti või rihma surve on ühes suunas siis need saaled kuluvad loperguseks ja laseb teisest äärest surve vabalt välja.Kellel on 05 mootor saab lihtsamalt kontrollida saalte seisukorda.Laske rihm lõdvaks ja loksutage käega võlli pigutamisele vastas suunas.
Tehakse veel üks vale liigutus.Pannakse pumba reduktsiooni klapile seib alla,arvates et saab nii õli survet tõsta.Tõstab küll,aga külma õli puhul talvel eriti.On isegi olnud juhus kus paksu ja külma õliga pressib filtri kopsiku valtsitud äärest lõhki.Ja kui õli on soe ja vedelam,kaob ikasugu lõtkude ja loksude vahelt minema ikkagi.
56506878