Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
-
vVazmjorka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 222
- Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
- Autod: Lada Samara 2109 (снегурочка) ja Vaz 2106 (Vazmjorka)
Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Tere
Mure selline, et kap remondi läbinud mootoril on plokikaane tihend märg. Lisaks on õrnalt nirisenud õli mööda plokki alla. Plokk kõik ilus puhas ja ühel hetkel vaatad õli on natuke nirisenud.
Esmalt peale kap remonti oli ka seda näha aga vanemad mehed teadsid öelda et uus mootor ja algul võibki olla nii. Hiljem olles sõitnud umbes 5000 km, läks tosool väga tumedaks. Üks päev vaatasin paisupaaki ja seal oli pool paaki paksu ollust ja väike kiht tosooli. Paksuks olluseks oli õli. Ometi mootorisse juurde ei pidanud panema õli selle aja jooksul ja koguaeg püsis normis.
Peale seda jama sai vahetatud plokikaane tihend. Eelmine tihend vahelt ära ja mitmed silmad uurisid seda kulli pilguga. Keegi ei tuvastanud silmnähtavat viga aga sellegi poolest sai uus tihend vahele. Nüüdseks sõitnud peale remonti umbes 1500km ja olen täheldanud, et taaskord on tihend märg ja mööda plokki jooksevad õli nired. Kardan, et mõne tuhande km pärast taas õli paisupaagis.
Kas probleemiks võib olla kõver kaas?
Mure selline, et kap remondi läbinud mootoril on plokikaane tihend märg. Lisaks on õrnalt nirisenud õli mööda plokki alla. Plokk kõik ilus puhas ja ühel hetkel vaatad õli on natuke nirisenud.
Esmalt peale kap remonti oli ka seda näha aga vanemad mehed teadsid öelda et uus mootor ja algul võibki olla nii. Hiljem olles sõitnud umbes 5000 km, läks tosool väga tumedaks. Üks päev vaatasin paisupaaki ja seal oli pool paaki paksu ollust ja väike kiht tosooli. Paksuks olluseks oli õli. Ometi mootorisse juurde ei pidanud panema õli selle aja jooksul ja koguaeg püsis normis.
Peale seda jama sai vahetatud plokikaane tihend. Eelmine tihend vahelt ära ja mitmed silmad uurisid seda kulli pilguga. Keegi ei tuvastanud silmnähtavat viga aga sellegi poolest sai uus tihend vahele. Nüüdseks sõitnud peale remonti umbes 1500km ja olen täheldanud, et taaskord on tihend märg ja mööda plokki jooksevad õli nired. Kardan, et mõne tuhande km pärast taas õli paisupaagis.
Kas probleemiks võib olla kõver kaas?
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
Re: Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Kindel, et klapikambri kaane vahelt õrnalt ei leki?
-
vVazmjorka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 222
- Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
- Autod: Lada Samara 2109 (снегурочка) ja Vaz 2106 (Vazmjorka)
Re: Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Täitsa kindel.
Halli pealt peaks olema näha kohe aga õrnad nired saavad alguse plokikaane ja ploki vahelt. Lisaks tihend on “märg”/õline. Mootor on restaureeritud ja ilusti puhas siis on näha kust mida lekib.
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Eks jah kaas ja/või plokk kõver. Kui läksid uued vene poldid siis need ka vist pigem kahtlased asjad?
m'kay
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Mina olen pannud plokist kaande kulgevale õlikanali ümber lisaks tihendile ka kergelt hermeetikut.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Plokikaane tihend “märg”, plokilt niriseb alla
Serviti 1m laia metalljoonlauaga tuleks valgusega kontrollida ploki ja plokikaane sirgsust mõlemas suunas. Tänapäeva plokikaane tihendid paigaldatakse kuivalt. Ma olen küll kasutanud paksu grafiitmääret, millaga olen tihendi mõlemalt poolt kokku määrinud. Sellise meetodiga olen pannud isegi vana tihendi tagasi. Sama ka jahutusvedeliku lõdvikutega – roheline seep vahele ja pole kummagi meetodiga pidamisega kunagi probleeme olnud
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.