Mootori "suurendamise" komplekt
Mootori "suurendamise" komplekt
Mootori "suurendamise" komplekt
Tere,
Sattusin internetiavarustes sellise komplekti otsa, mis võimaldab teha 1.2L mootorist 1.6L mootori.
Kas tõesti on see võimalik ilma silindreid puurimata ja on sellisel asjal üldse mõtet? Hind on muidugi võrdlemisi soolane. On sellel komplektil veel miinuseid peale hinna?
https://ladamoscow.com/index.php?route= ... ct_id=4173
Sattusin internetiavarustes sellise komplekti otsa, mis võimaldab teha 1.2L mootorist 1.6L mootori.
Kas tõesti on see võimalik ilma silindreid puurimata ja on sellisel asjal üldse mõtet? Hind on muidugi võrdlemisi soolane. On sellel komplektil veel miinuseid peale hinna?
https://ladamoscow.com/index.php?route= ... ct_id=4173
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: Mootori "suurendamise" komplekt
Mina saan aru, et see on mootori remondikomplekt, valikus on nii 1,2 kui ka 1,6 mootorile.Raunop kirjutas: ↑12 Juun 2021 23:02 Tere,
Sattusin internetiavarustes sellise komplekti otsa, mis võimaldab teha 1.2L mootorist 1.6L mootori.
Kas tõesti on see võimalik ilma silindreid puurimata ja on sellisel asjal üldse mõtet? Hind on muidugi võrdlemisi soolane. On sellel komplektil veel miinuseid peale hinna?
https://ladamoscow.com/index.php?route= ... ct_id=4173
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Mootori "suurendamise" komplekt
Antud komplekt ei ole midagi muud kui 1.6 mootori detailid elik tuleb oma 1.2 plokk puurida 79.00 peale, lisaks kõigele muule.
Hind ise ei ole üldse soolane-seal Moskvas.
Hind ise ei ole üldse soolane-seal Moskvas.
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: Mootori "suurendamise" komplekt
Lisaks ka oma mõtted sellel teemal.
Esiteks, 2101 blokk on täiesti mõtetu toorik.
76 hülssi 79 peale puurida tänaste hindade juures raha raiskamine. Juba ette sisse projekteeritud ebamõistlik risk. Lisaks 129mm kepsuga suureneb koormus hülsiseinale.
Rahaliselt kõige soodsam on osta 2103 blokk ja puurida see järgmisse remontmõõtu lisaks venest uus 21213 väntvõll 80mm. Muud asjad sobivad praeguse mootori küljest.
Panustatud raha eest saab maksimaalse effekti, asju hoolikalt tehes saab väga töökindla mootori.
Õige nukkvõlli ja tõstetud surveastemga ca 90hj
Kui on kindlasti isu teha short-rod mootor nende 2101-01 ukraina 129mm kepsudega siis valiks toorikuks juba 21011 bloki.
Ja nüüd jõuame jälle selle teemani, et kui võimalik siis rahaliselt kõige soodsam on osta 1700cc niva mootor, töökorras mootorid liiguvad 400 euroga.
Esiteks, 2101 blokk on täiesti mõtetu toorik.
76 hülssi 79 peale puurida tänaste hindade juures raha raiskamine. Juba ette sisse projekteeritud ebamõistlik risk. Lisaks 129mm kepsuga suureneb koormus hülsiseinale.
Rahaliselt kõige soodsam on osta 2103 blokk ja puurida see järgmisse remontmõõtu lisaks venest uus 21213 väntvõll 80mm. Muud asjad sobivad praeguse mootori küljest.
Panustatud raha eest saab maksimaalse effekti, asju hoolikalt tehes saab väga töökindla mootori.
Õige nukkvõlli ja tõstetud surveastemga ca 90hj
Kui on kindlasti isu teha short-rod mootor nende 2101-01 ukraina 129mm kepsudega siis valiks toorikuks juba 21011 bloki.
Ja nüüd jõuame jälle selle teemani, et kui võimalik siis rahaliselt kõige soodsam on osta 1700cc niva mootor, töökorras mootorid liiguvad 400 euroga.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."