Mootori "suurendamise" komplekt

Mootori "suurendamise" komplekt

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Raunop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 12 Mai 2020 18:14
Autod: VAZ 2105, Subaru Forester

Mootori "suurendamise" komplekt

Postitus Postitas Raunop »

Tere,

Sattusin internetiavarustes sellise komplekti otsa, mis võimaldab teha 1.2L mootorist 1.6L mootori.
Kas tõesti on see võimalik ilma silindreid puurimata ja on sellisel asjal üldse mõtet? Hind on muidugi võrdlemisi soolane. On sellel komplektil veel miinuseid peale hinna?

https://ladamoscow.com/index.php?route= ... ct_id=4173
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Re: Mootori "suurendamise" komplekt

Postitus Postitas Edel »

Raunop kirjutas: 12 Juun 2021 23:02 Tere,

Sattusin internetiavarustes sellise komplekti otsa, mis võimaldab teha 1.2L mootorist 1.6L mootori.
Kas tõesti on see võimalik ilma silindreid puurimata ja on sellisel asjal üldse mõtet? Hind on muidugi võrdlemisi soolane. On sellel komplektil veel miinuseid peale hinna?

https://ladamoscow.com/index.php?route= ... ct_id=4173
Mina saan aru, et see on mootori remondikomplekt, valikus on nii 1,2 kui ka 1,6 mootorile.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: Mootori "suurendamise" komplekt

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Antud komplekt ei ole midagi muud kui 1.6 mootori detailid elik tuleb oma 1.2 plokk puurida 79.00 peale, lisaks kõigele muule.
Hind ise ei ole üldse soolane-seal Moskvas.
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Re: Mootori "suurendamise" komplekt

Postitus Postitas olaaf »

Lisaks ka oma mõtted sellel teemal.
Esiteks, 2101 blokk on täiesti mõtetu toorik.
76 hülssi 79 peale puurida tänaste hindade juures raha raiskamine. Juba ette sisse projekteeritud ebamõistlik risk. Lisaks 129mm kepsuga suureneb koormus hülsiseinale.

Rahaliselt kõige soodsam on osta 2103 blokk ja puurida see järgmisse remontmõõtu lisaks venest uus 21213 väntvõll 80mm. Muud asjad sobivad praeguse mootori küljest.
Panustatud raha eest saab maksimaalse effekti, asju hoolikalt tehes saab väga töökindla mootori.
Õige nukkvõlli ja tõstetud surveastemga ca 90hj

Kui on kindlasti isu teha short-rod mootor nende 2101-01 ukraina 129mm kepsudega siis valiks toorikuks juba 21011 bloki.

Ja nüüd jõuame jälle selle teemani, et kui võimalik siis rahaliselt kõige soodsam on osta 1700cc niva mootor, töökorras mootorid liiguvad 400 euroga.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta