1. leht 1-st

Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitatud: 21 Veebr 2021 14:41
Postitas P4int
Ajapikku foorumist sellekohast materjali läbi jooksnud, aga oma küsimusele täpset vastust leidnud ei ole.
Nimelt, mis peale madalama karteri veel vahetusse minema peab? Õlivõttur jne jne. Kõik info on teretulnud. Aitame ühe klassiku kevadeks jälle liikvele!

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitatud: 21 Veebr 2021 16:02
Postitas vasepoiss
Karter, õlivõttur, õlivarda toru lühemaks. Õlivarrast 20mm lühemaks

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitatud: 21 Veebr 2021 17:23
Postitas P4int
Palun paranda, kui eksin, aga siis pump jääb olemasolev, ainult võttur tuleb klassiku pealt panna, eks?

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitatud: 22 Veebr 2021 01:19
Postitas vasepoiss
P4int kirjutas: 21 Veebr 2021 17:23 Palun paranda, kui eksin, aga siis pump jääb olemasolev, ainult võttur tuleb klassiku pealt panna, eks?
Ilmselt on sul lihtsam võttur koos pumbaga ära vahetada, kuid ideepoolest piisab ka võtturi vahetusest.

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitatud: 22 Veebr 2021 12:39
Postitas P4int
Selge, tänud suured. Eks ma hakkan otsast tegema ja vaatame, mis välja tuleb :D