Niva 1700 mootorile klassiku karter

Niva 1700 mootorile klassiku karter

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
p
P4int
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 25 Okt 2018 20:55
Asukoht: Tallinn

Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitus Postitas P4int »

Ajapikku foorumist sellekohast materjali läbi jooksnud, aga oma küsimusele täpset vastust leidnud ei ole.
Nimelt, mis peale madalama karteri veel vahetusse minema peab? Õlivõttur jne jne. Kõik info on teretulnud. Aitame ühe klassiku kevadeks jälle liikvele!
Kasutaja avatar
vasepoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 19 Juul 2015 21:19
Asukoht: Tamsalu
Autod: 21051

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitus Postitas vasepoiss »

Karter, õlivõttur, õlivarda toru lühemaks. Õlivarrast 20mm lühemaks
p
P4int
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 25 Okt 2018 20:55
Asukoht: Tallinn

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitus Postitas P4int »

Palun paranda, kui eksin, aga siis pump jääb olemasolev, ainult võttur tuleb klassiku pealt panna, eks?
Kasutaja avatar
vasepoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 19 Juul 2015 21:19
Asukoht: Tamsalu
Autod: 21051

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitus Postitas vasepoiss »

P4int kirjutas: 21 Veebr 2021 17:23 Palun paranda, kui eksin, aga siis pump jääb olemasolev, ainult võttur tuleb klassiku pealt panna, eks?
Ilmselt on sul lihtsam võttur koos pumbaga ära vahetada, kuid ideepoolest piisab ka võtturi vahetusest.
p
P4int
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 25 Okt 2018 20:55
Asukoht: Tallinn

Re: Niva 1700 mootorile klassiku karter

Postitus Postitas P4int »

Selge, tänud suured. Eks ma hakkan otsast tegema ja vaatame, mis välja tuleb :D
Vasta