21213 rahvakrossi võistlusmootor

21213 rahvakrossi võistlusmootor

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
Väikepäike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 28 Jaan 2021 13:57
Autod: 2101 ralli

21213 rahvakrossi võistlusmootor

Postitus Postitas Väikepäike »

Hello.

Plaanis ehitada 21213 mootorist Rahvakrossi nõuetele vastav mootor. Seega küsin targematelt nõu :?:

Tehnilised nõuded link: http://tarvastumotoklubi.ee/wp-content/ ... -2021a.pdf

Mis seades teha kõige optimaalsem mootor ? Mida teha plokikaanega, plokiga, väljalaskega, hooratas kui kerge, jne :?:

Tänud. ;)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 21213 rahvakrossi võistlusmootor

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kuna siin targemad on ilmselt hõivatud või ei viitsi vastata, siis panen oma arvamuse Sulle, arvestades neid tingimusi:

1. Optimaalseim on teha korralik kapremont ja kerge timmimine Niva 1.7 mootorile (82x80mm)
2. Põnevam oleks 011 või 05 plokki (rihmaga) teha 80/80.5/81 x 84mm 1.65-1,725 moto

Lisaks neile:
a) plokikaasele korralik ümberehitus (kuidas/mis seda teab spetsialist, võin kontakte jagada)
b) Nukkvõll 265-290kraadi (sõltuvalt taodeldavast surveastmest)
c) SL ja VL kolde õgvendamine ja kaanega kokkuviimine
d) Mingi sportlikum karpa (24x29 näiteks)
e) kerge teras või malm hooratas
f) elektron süüde

Võibolla motost olulisem on vedrustus ja transmissiooni kokkusobivus (rehv+ülekanne+k.kast) ja auto kergendamine/tugevdamine

Ehk oli abiks...
Festina lente!
Vasta