1. leht 1-st

Kepsude kaalumine

Postitatud: 18 Juul 2019 21:41
Postitas n6ps
Tervist!

Kuidas keegi mootorit ehitades kepse kaalunud on(mis töövõtted ja vahendid)?
Siiani olen aru saanud, et kogukaal ja otsakaalud peavad kõigil neljal võrdsed olema.

Otsisin ka venemaalt kergemaid kepse, kuid pildipealt tundusid kõik olema orginaalid, ainult kohati lihvitud. Maks kaaluvõit oli 200g per keps - kas keegi on originaal kepsust niipalju maha võtnud?

Jutt siis tagaveolisest.

Re: Kepsude kaalumine

Postitatud: 19 Juul 2019 00:58
Postitas VäikeMägilane
n6ps kirjutas:Tervist!

Kuidas keegi mootorit ehitades kepse kaalunud on(mis töövõtted ja vahendid)?
Siiani olen aru saanud, et kogukaal ja otsakaalud peavad kõigil neljal võrdsed olema.

Otsisin ka venemaalt kergemaid kepse, kuid pildipealt tundusid kõik olema orginaalid, ainult kohati lihvitud. Maks kaaluvõit oli 200g per keps - kas keegi on originaal kepsust niipalju maha võtnud?

Jutt siis tagaveolisest.
Venemaalt võib saada väga erineva kvaliteediga asju, kuid mõned tootjad on üsna täpsed olnud, kui kepsu ühtset massi silmas pidada. +/- 2g ei ole veel hullu, kui sportlikku mootorit teha.
Kepsu silmade balanssi saab ka mõõta, tuleb vaid kepsu tsenter välja peilida.

Vene kepsud üldjuhul tuimalt freespingis maha lastud, hiljem tasakaalu aetud, kui on.
Tavaline taks on 125g maha, saab ka 200g kergemaid, kuid tundub natuke liiast olema.

Re: Kepsude kaalumine

Postitatud: 23 Juul 2019 20:17
Postitas robi
Üks Volgamees on kepsude kaalumist kajastanud oma teemas:
Volgalehelt
Kepsude-kaalumine.JPG
Kepsude-kaalumine.JPG (30.88 KiB) Vaadatud 1328 korda

Re: Kepsude kaalumine

Postitatud: 25 Juul 2019 20:33
Postitas Jass
Kepsudeston palju juttu: (allpool on ka video, kuidas detalidel kaalu võrrelda)

http://gasbear.ru/remont-zhiguley/kak-o ... a-vaz.html