2. leht 6-st

Postitatud: 27 Jaan 2003 10:46
Postitas rs racing
Soovitan soojalt: Liqui Moli, saksa õli ja normaalse hinnaga.

Postitatud: 27 Jaan 2003 11:38
Postitas skahar
...No ma ei tea, isegi minu VFTS sõidab ja on sõitnud AINULT Addinoli täissündiga ja õli ei kurda...kuid kindlasti on ka paremaid...

Postitatud: 27 Jaan 2003 15:54
Postitas wax
Originally posted by olaaf
Mina soovitan valvoline 10W40.
Ikka Valvoline MaxLife, mitte Durablend onju! MaxLife võib Ladale päris hästi mõjuda. :D

Milline õli siksile?

Postitatud: 28 Jaan 2003 18:36
Postitas Marcuz
panin addinoli ja ei kurda

Postitatud: 30 Jaan 2003 10:29
Postitas jaks
ühesõnaga siis pesuainetega täissünti ei tasu panna, vaid mingit lääneka mineraalõli.

Postitatud: 01 Veebr 2003 23:06
Postitas Mel
Mina olen viimasel ajal soodsalt kätte saanud Teboili õlisid, ka käigukastis ja tagasillas on sama firma omad. Mootorisse sai pandud isegi ükskord täissünt, tõsi, ostes seda poe hinnaga on see ikka selge raiskamine.
Järgmiseks korraks on kodus juba OMV olemas.
Kuidas Teboil ja OMV muidu kavaliteedi poolest on?

õli

Postitatud: 02 Veebr 2003 22:30
Postitas asjamees
minu vfts sõidab täissündiga edasi. Aga kui sa otsustad täissünti sisse valama hakkata vaheta mootori tihendid ära muidu jookseb välja (raharaiskamine).

Postitatud: 02 Veebr 2003 22:35
Postitas 2104
mina kütan juba teist aastat valvoline 10W40. Igati asjalik. Külmaga käivitades probleeme polnud.

Postitatud: 12 Veebr 2003 22:47
Postitas Pets
Addinoli oli maine on madal selelpärast, et addinoli mineraal, on täis saast(olen näinud selle õliga mootoreid seest ja neid remontinud, kõik kohad on kaetud mingi loomse jäägiga), addinoili poolsyndi ja täissyndi kvaliteet on rahuldav.
siiski soovitan valvoline`i, oma firmas on seda õli paar aastat myydud ja probleeme ei ole, nyyd kasutame penzoili. mineraal tundub kehv(kipub kiirelt saastuma ning voolavus on kehv) aga pool -ja täissymt on ka rahuldavad

Postitatud: 27 Mär 2003 16:17
Postitas Rocky
Ühesõnaga kui ma praegu koju lähen ja punni alt ära keeran, siis 10 mindi pärast võin valvoline-i sisse panna(mineraali)? Kas mingit läbipesu polegi vaja?

Postitatud: 27 Mär 2003 16:52
Postitas 2107
Võib küll olla, et ongi OK.Aga läbipesuga on kindlam.Ma kasutasin ennemalt läbipesuks Addinoli min. õli, aga nüüd on igas bensujaamas spets asjad olemas.Paned vana õli sisse või on kohe eraldi mögin.

Postitatud: 28 Mär 2003 11:23
Postitas ussloom
well, kui sa õli vahetama hakkad siis osta omale ka mingit pesemise vahendit, myyakse 50-70 eeku pudelike

mootor soe,
selle laxid sisse mootor töötab vaixelt mingi aja, suurem saast aetaxe liikuma ja siis vana õli välja

ise pooldan pesemisomadustega õli, sest mis sellest sitast seal ikka koguda

kui su mootor on väga hõre siis aitab paxem õli, see pysib ka natuke

oluline vedelikul sisehõõrdetegur, talvel nagu teate läheb kylma mõjul suuremax, soojaga läheb väixemax

sellest ka siis nö kergjooxuõlid
voolavad ka paremini/kergemini

teinekord kui mootoris õli sorinal kusagilt vahelt läbi jooxeb siis kaob õlisurve, ning see on juba halb, sest kõrgemate pööretega hakkab see mootorit kulutama

ei ole enam kogu aeg metall-õli-metall liuglemine vaid vahetevahel tekib metall-metall ning see on konkreetne viilimine
ning siis asi kulub

tagasilga ja kasti pange transmissiooniõli, poes on kindlasti kirjas ka millega tegu

isegi on mitut sorti hambumuste jaox
hypoid oli tagasilla jaox mõeldud

ja silla ning kasti õlivahetuse jaox on tarvis sellist tuubi, et lased õli sinna sisse, paned tuubi kinni, kastil punn maha ning lurts surud alt hoovast nänni kasti, nagu suur süstal on see siis

ok

Postitatud: 28 Sept 2003 15:25
Postitas zigullivend
Palju siksi mootorisse õlivahetusel õli läheb?
4 või 5 liitrit?

Postitatud: 28 Sept 2003 15:31
Postitas olaaf
karterisse on seni läinud 3,8l :D

Postitatud: 28 Sept 2003 16:00
Postitas Laurix
on pandud ka 4.5 a siis näitas õlivarras 1cm üle max-i:P õlifiltri purunemise tagajärjel vajus tase normi ka:lol

Postitatud: 28 Sept 2003 17:24
Postitas FlammablE
Tere! Millist õli soovitate mosses kasutada? mõtsin, et vahetan õli ära(praegune on kaua seisnud ziguli õli). võiks ka natukene ekstreemsemates tingimustes normaalselt õlitada. ise mõtlesin poolsünti, aga isa soovitab mobil1 mineraali.(ise kasutab, niiet lihtsam, kui kõik autod 1 õliga). kumba soovitate? kas mobil on korralik? kui poolsünti, siiiis millist?

Postitatud: 28 Sept 2003 20:17
Postitas motamees
Vastu talve soovitaks vähemalt poolsünti. Mobilit ei pea just tarvitama. Vaata lihtsalt hinnaklassi järgi. Kõigile on antud ju õli tootmiseks mingi litsents millest peab kinni pidama. Mobil on kõige rohkem rahva suus sellepärast et tal reklaamirahad kõige suuremad. Siit ka kallim hind võrreldes teistega. Ise kasutan mingit KING OILSi poolsünti. 5l kansa maksab 285EEKu Möödunud talvel panin kahele Ladale selle õli. Neil oli raskusi käivitamisega mis pärast seda kadusid. Olen pannud ka teistele seda aga sealt adekvaatne tagasiside puudub. Ühes postituses oli arusaam et pesevad ained on ainult täissündis. See vale arusaam. Pesevad omadused on tänapäeval kõigis õlides. Kaasa arvatud VAZi õlis. Vahe ainult selles kuidas nad toimivad.

Postitatud: 28 Sept 2003 21:09
Postitas Kristo
Mina panin nyyd enda omale Valvoline Maxlife 10W40 poolsündi. Maksis 5 liitrine kanister 425 EEK'i. Hind suhteliselt kallis, aga see õli pidi just vanemaid mootoreid hoidma (üle 100 000 km läbisõiduga). Eks näis kui hea ta siis on, seda õli siin juba varem kiideti :)
Ma panin teda sinna 4.5l. Natuke palju läks aga MAX triibust on ta mingi 3-4mm üle.
Kui selle Maxlife'i ära ostsin siis mõtlesin, et tegelikult oleks võinud natuke rohkem raisata ja osta Mobil1 RallyFormula täissündi aga ma usun, et see Maxlife õigustab ennast täielikult :)

Postitatud: 28 Sept 2003 21:42
Postitas motamees
Valvoline sünt on sama hea kui Mobili oma aga odavam
Ja see mis sa omale panid on Lada mootorile kui maiuspala. Loodame et mitte nii kui üks mees ütles. Oli nii hea õli et mootorile lausa meeldis seee (mootor sõi õli ära)

Postitatud: 28 Sept 2003 22:17
Postitas effekt
olen näinud mootorit, kus kasutati ka liiga head õli. kuna ennem oli sõidetud mingi mineraaliga ja siis mindi üle täissündile ja kanalitesse oli juba kogunenud vanast õlist shitta siis uus õli ajas selle kõik liikuma ja ummistas kanalid ära, mille tulemusel jooksis mootor kokku lihtsalt. :D alguses oli endalegi üllatuseks, sai ju arvatud, et hea õli on kõigile hea.:)