Milline õli Ladale ?

Milline õli Ladale ?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: Jevgenich
Vanaema 6emehel on 03 , mootorisse kallas sisse ainult LADA 6li , mis maksab praegu ~100 eeki 5 liitrine kanku 10w-40 , ning midagi muud , 6li vahetas iga 10000 km tagant ja masin olin kasutuses nii suvel kui talvel ja nii ~30 aastat...l2bis6it ilma kap remondita on~ 290000 ja mootor siiamaani tiksub ilusti ,vanaisal oli mosse 2140 , l2bis6itu oli 340000 (!) ilma kap remondita ja 2 tihendiga 76 bensiini jaoks ....kahjuks l2ks masin Emexisse eelmisel aastal just kere t6ttu...Samuti oli alati sees LADA mineraal 6li ...niiet sellel kah pole midagi viga , ning ka ise kasutan seda ja 6lisurvegi on suur , 3000 p66rde juures 6lisurve 4 ....
Unusta ära see ?iguli õli. Sa pole näinud, millised näevad seestpoolt välja selle õliga pikalt sõitnud mootorid ? Terve mootor on seest must, ehk siis mingid õlijäägid on ladestunud mootori sisepinnale.
Normaalse lääne õliga ja seda õigel ajal vahetades, püsib vähemalt mootor seest puhtana ja kindlasti on ka mootori eluiga pikem.
j
Jevgenich
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 09 Nov 2007 21:55
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub
Kontakt:

Postitus Postitas Jevgenich »

Olen n2inud kyll ja kyll , mitu selle peal s6itnud mootorit lahti kiskunud jne...kas Sinu meelest on siis 290 k ja 340 k ?iguli õliga mootori eluiga väike ?:rolleyes
Tahtsin lihtsalt öelda , et ei pea nii väga ka seda Siksi õli siis maha tegema,inserid siiski ju arvestasid ta Siksi mootori jaoks välja :lol
Ise kasutan oma kap remont motol kh lääne õlisid ainult(sees praegu Castrol) ...aga vanal 063 kasutan just seda Lada õli , ning pole viga midagi :bouncing
t
Tiit21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
Autod: 2106

Postitus Postitas Tiit21 »

See ei huvita eriti kedagi vist,aga mul praegu sees kamaz-i diisliöli,väga odav ja suurtes kogustes saab osta.
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

No siin teemas ikka arutatakse,et mis oleks parem õli mootorisse panna aga ma ennem kuseks sinna mootorisse kui paneks mingit diisliõli,kas tõesti pole nii palju raha,et kasvõi ziguliõli osta?:puzzled Ise ikka kasutanud välismaa õlisi nagu valvoline,mobil jne(adinolist tasuks kauge kaarega mööda vaadata,vähemalt on targemad mehed mulle nii öelnud:rolleyes
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Mina nõustun Jevgenichi jutuga mis,sest ladaõlist ikka vaja niipalju maha teha.Kuid mina isikliult soovitan ühte väga head firmat nimelt Selenia õlid on väga head kuid nende 5l hind on ka 800-900 eeku.

[Muudetud: 15-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võtan järgmine nädal ühe lada õliga sõitnud mootori lahti,
siis panen siia ka pilte mis sealt seest näha on ja väntvõlli kanalitest välja tuleb..

senikaua soovitan kõigile hoida õli arvelt kokku niipalju kui kannatab, ostke lausa toiduõli - uskumatult odav liiter ning täna just praadisin kartuleid - ei jooksnud pannile kinni - kül ta käib mootoris ka.
säästumarketist peaks liitri 8 krooniga kätte saama!

kui raha veidi rohkem võib panustada industiaalõli või autooli peale - head odavad mõlemad ning saab suures koguses osta.. soojalt saab mõlemaid isegi karterisse valada

[Muudetud: 15-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Tegelikult on üldse mõtetu seda õli vahetada. Töötab ju niisama ka see mootor, vajadusel tuleb valada ainult natuke õli peale, kui väheks on jäänud. Filtri ummistumisel on targem filter seest tühjaks teha, siis pikeneb ka mootori eluiga, sest õlisurve on nüüd suurem.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: olaaf
võtan järgmine nädal ühe lada õliga sõitnud mootori lahti,
siis panen siia ka pilte mis sealt seest näha on ja väntvõlli kanalitest välja tuleb.
Ma just umbes 2 nädalat tagasi võtsin ühe siguli õliga sõitnud mootori laiali. See ole täiesti kreisi milline see mootor seest välja nägi. Nii sitast mootorit pole mina varem kohanud..
Siiamaani olen kõik mootori detailid bensuga puhtaks saanud - detail bensukaussi, natuke mingi harjaga üle ja korras. Aga selle mootori detailid lihtsalt ei mõelnudki puhtaks minna
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: reiner
- detail bensukaussi, natuke mingi harjaga üle ja korras. Aga selle mootori detailid lihtsalt ei mõelnudki puhtaks minna
Atsetooniga vast ikka saab.
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Aga siin räägite,et olete ziguliõli kasutanud mootorid lahti kiskunud,kuid kas te olete välismaa õli kasutanud mootorid ka lahti kiskunud?Olete näinud milline on lääne õli kasutanud mootor seest,kui ei siis ärge rääkige,et ziguliõli kasutanud mootor seest sitt on kui te ei teagi milline lääne õli kasutanud mootor seest välja näeb.Mul üks tuttav remondimees rääkis,et ta võttis lahti Valvoline MaxLife sünteetilist õli kasutanud mootori ja tema ütles,et see ei näinud targem välja kui ziguliõli kasutanud mootor.

[Muudetud: 15-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Alfist
Aga siin räägite,et olete ziguliõli kasutanud mootorid lahti kiskunud,kuid kas te olete välismaa õli kasutanud mootorid ka lahti kiskunud?Olete näinud milline on lääne õli kasutanud mootor seest,kui ei siis ärge rääkige,et ziguliõli kasutanud mootor seest sitt on kui te ei teagi milline lääne õli kasutanud mootor seest välja näeb.Mul üks tuttav remondimees rääkis,et ta võttis lahti Valvoline MaxLife sünteetilist õli kasutanud mootori ja tema ütles,et see ei näinud targem välja kui ziguliõli kasutanud mootor.

[Muudetud: 15-12-2007 Alfist]
jah olen võtnud lahti sünteetilist õli kasutanud mootori ning see polnud nii sitane,
pigem on asi selles, et mootori mingil eluperioodil kasutada sitta õli ning mootorit mitte pesta = pasane mootor

valvoline õlisid olen ise ka kasutanud,
esimene 2105 sõitis Valvoline Durablend mineraaliga ringi,
kui nukkvõlli vahetama hakkasin mingit hullu mustust sees polnud..
auto endine omanik rääkis, et oli kuskilt autobaasist miskit saksa õli saanud vene ajal kõvasti maha kirjutada ning sõitis sellega
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tiit21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
Autod: 2106

Postitus Postitas Tiit21 »

Üldiselt ma olen 100% kindel,et see lada mis ma ostsin söitis enne minu kätte jöudmist täissünk castrol öliga.Jajaa,nöukogude ajal söitsid köik ladad täissünt ölidega,keegi ei kallanud sinna kamaz-i öli sisse.Addinol ja castrol olid poes ilgelt kuum kaup ja lada ölid seisid ja kogusid tolmu. :P
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

Algselt postitas: Tiit21
Üldiselt ma olen 100% kindel,et see lada mis ma ostsin söitis enne minu kätte jöudmist täissünk castrol öliga.Jajaa,nöukogude ajal söitsid köik ladad täissünt ölidega,keegi ei kallanud sinna kamaz-i öli sisse.Addinol ja castrol olid poes ilgelt kuum kaup ja lada ölid seisid ja kogusid tolmu. :P
milleks sellist jama siin ajada? kui raha ei ole või ei huvita auto mootori pikem eluiga siis tõesti kasvõi kusege sinna karterisse aga miks propageerida sellist jama? See mis oli 20 aastat tagasi hea õli ei ole seda kindlasti tänapäeval ja kui kasutada tänapäevasemat õli mõjub see ka mootorile paremini. Enamusel vaz õliga sõitnud masinatel on kapremont olnud ees juba enne 150000km samas aga soomes sõidetakse sama mootoriga ilma remondita 300000 - erinevus kasutatavas õlis.

[Muudetud: 16.12.2007 amfiibinimene]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Mina kasutasin sellel aastal ning kasutan ka edaspidi oma 06e mootoris Valvoline Turbo mootoriõli. Tegemist mineraalõliga, mis peaks olema väga hea kvaliteediga. Hind on ka täitsa normaalne - 4 liitrine kanister maksab 200 krooni, ehk 50 kr/liiter. Täpsemalt saab sellest õlist lugeda SIIT.
Ja mingit kamazi või lada originaal õli never ei valaks mootorisse.
Vanaisa oli nõukogude ajal kellegi kaudu saanud välismaa õli ning nõuka aja lõppedes valas mootorisse 15W40 Shelli mineraalõli. Samas eks igaüks valab tõesti seda, mida ise heaks arvab oma auto mootorisse.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Ühel tuttaval kaugel vene ajal oli ka Kamazi õli sees (muidugi muu põhjusel kui tänapäeastel tegelastel) ja suure külmaga ükskord andis käivitamisel natuke rohkem gaasi ja õlipumba nuutidele võis öelda nägemist!
Soovitus: Kasutage häid õlisid, tänapäeval valik väga suur. Ise sõidan Ladaga Havoline mineraaliga, lääne autodel kasutasin Castroli poolsündi.
Jupid Venemaalt!
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Enda Ladas kasutan Statoili täissünteetilist õli. Viskoossus on 5W40. Ei aja kuskilt välja:).
t
Tiit21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
Autod: 2106

Postitus Postitas Tiit21 »

Siit Lada foorumist on palju körva taha panna,tuleb välja et kusi on paremate määrdeomadustega kui kamaz-i diisliöli.Siinkohal tänud viaccess-ele hoiatuse eest,mis ölipumbaga vöib külmal ajal juhtuda.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Tiit21
Siit Lada foorumist on palju körva taha panna,tuleb välja et kusi on paremate määrdeomadustega kui kamaz-i diisliöli. ...
...Ja vanavanaema mehe kasutatud õli on ka parem Mobilist.;)
Tegelikult on Kamazi õli bensiinimootorile kahjulik. Diiselõli pidi olema mittetöötemperatuuril kristalliline. See kristall aga toimib mootoris nagu liivatera. Bensiinimootoris ei saavuta õli nii suurt temperatuuri, kui vajalik tema normaalseks tegevuseks. Iseasi diiselmootoris, kus kuumused on suuremad.
Eelnev fakt on vene ajal tõestamist leidnud. Kuse kohta pole ma seda kuulnud. :puzzled Äkki keegi teeb katsetusi. Karterituulutusega peab siis midagi ette võtma. :regan

Lugesin eile Za ruljom'ist, kuidas 30 000km läbimisel oli nukkvõll kulumus 1,23mm. Moditi siis seda õlitamise auku väheke ja kiideti, et nüüd kulub palju vähem. 20 000km peale ainult 0,09mm. Tänapäeva mõistes on selline nukkvõll läbi. Tegelikult oli asi ikkagi ziguli (loe: viletsas) õlis. Loodame, et tänapäevane ziguli õli on natuke kvaliteetsem.
(nr 9 1983)



[Muudetud: 17-12-2007 motamees]
C
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Siin tehakse veidi liiga Ziguli õlile. Omal ajal oli ta ikkagi küllatki innovaatiline asi ja suur samm edasi mootoriõlides -- räägitakse, et teda võib mõningate lisandite pärast pidada isegi psudopoolsünteetiliseks. Kunagi sai lahti kistud 82. a 05, mis veidi üle 100 000 km sõitnud ainult Ziguli õliga. Surverõngastel prakt kulumist märgata polnud, kui sai võrreldud uute rõngastega ja lukuvahet mõõdetud.
Ziguli õli häda on see, et tal pole pesemisomadusi, mootor oli seest ikka väga sitane. Mootor kulub Ziguli õliga siis kiiresti, kui teha nn standardne õlivahetus -- ilma läbipesuta, sest sitt jääb kõik ringlema ja situb ka uue õli kohe ära.

Samas jah, praegu on saadaval suht odavad poolsünt Lääne õlid, siis pole ju mõtet enam Ziguli õliga jamada -- mootor töötab paremini ja kulub vähem.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1389
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Muide 110 seeria mootoritele anti garantiiks 250 000 kilomeetrit tingimusel, et kasutatakse Valvoline õlisid.
Vasta