Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu
Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu
21053 peal olev 1500cc ja 51kw mootor sureb välja peale ~30min / 30km sõitu.
Umbes-täpselt peale sellist vahemaa sõitu hakkab mootor puterdama (nagu käiks täis), muutub jõuetuks ning sureb välja. Vahest aitab kui käik alla vahetada ning gaas põhja lüüa, käib puhtaks ja peale seda saab veel paar minutit sõita. Peale seda kui auto on jõuetuks muutunud ning seiskunud vajab seismist ainult 30sek-1min ning sõidab jälle nagu unistus järgmised 30km / 30min.
Milles viga?
Kütusepumba just vahetasin, ei muutunud midagi. Kütusehaisu on tunda tavapärasemast rohkem, samuti ka summutist tulevaid heitgaase.
Kütusekulu on ka liialt suur.
Kapotialt leidsin lahtiseid pistikuid jms. Kas need peavadki lahti olema või kus pärit/mille omad need on?
Samuti õhuvõtu toru juures on kerekülge needitud andur (tundub nagu õhulugeja), kas see käibki sinna?
Umbes-täpselt peale sellist vahemaa sõitu hakkab mootor puterdama (nagu käiks täis), muutub jõuetuks ning sureb välja. Vahest aitab kui käik alla vahetada ning gaas põhja lüüa, käib puhtaks ja peale seda saab veel paar minutit sõita. Peale seda kui auto on jõuetuks muutunud ning seiskunud vajab seismist ainult 30sek-1min ning sõidab jälle nagu unistus järgmised 30km / 30min.
Milles viga?
Kütusepumba just vahetasin, ei muutunud midagi. Kütusehaisu on tunda tavapärasemast rohkem, samuti ka summutist tulevaid heitgaase.
Kütusekulu on ka liialt suur.
Kapotialt leidsin lahtiseid pistikuid jms. Kas need peavadki lahti olema või kus pärit/mille omad need on?
Samuti õhuvõtu toru juures on kerekülge needitud andur (tundub nagu õhulugeja), kas see käibki sinna?
Kõige lihtsam oleks sinna vast tavaline karpa panna. Praegu seal digisolex nagu ma aru saan. Too needitud andur peaks olema koormus andur vms, vaakumipealt töötab. Nii palju kui ma mäletan siis see suurt miskit ei mõjutanud. aga kui lambda juhtmeid taga polnud (viimane pilt) siis see mõjutas küll, nii töötamist kui küttekulu.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
karpa võib jäätuda kindlasti.. kui välja sureb võta küünlad maha ja tee neist pilt...
kas kollektoril tosooli läbivool toimib kenasti? see kipub samaaridel umbe jääma ja ei ole vedelikul ringlust enam..
kõige lollim on +5...-5 kraadi. 16 kraadise külmaga polnud probleemi enam
kas kollektoril tosooli läbivool toimib kenasti? see kipub samaaridel umbe jääma ja ei ole vedelikul ringlust enam..
kõige lollim on +5...-5 kraadi. 16 kraadise külmaga polnud probleemi enam
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Täna terve päeva ringi kärutanud ning mitte ühtegi probleemi. Temperatuur oli vahemikus -5 kuni -7. Täitsa loogiline, et eelnevalt pakutud variant on tõene. Probleemid olid seal 0-5 kraadi vahemikus.
Toru olemas ning homme panen külge.
Veel huvitab mind esimeses postituses kolmandal ja neljandal pildil olevad andurid vms. Õhupuhasti sees ja neljandal pildil vooliku sees. Mis need täpsemalt on ja mis eesmärki täidavad? Kas sinna peaks mingi voolik/juhe järgi minema?
Toru olemas ning homme panen külge.
Veel huvitab mind esimeses postituses kolmandal ja neljandal pildil olevad andurid vms. Õhupuhasti sees ja neljandal pildil vooliku sees. Mis need täpsemalt on ja mis eesmärki täidavad? Kas sinna peaks mingi voolik/juhe järgi minema?
Re: Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu
Mul sama teema. Soetasin endale 2105 1.3 51 kw 83 aasta ja pärnust tartusse yulles teepeal neli korda lihtsalt kadus j6ud ära pöörded maha ja suri välja. Minut kaks tee ääres seismist ja vuras jälle 40 km. Kuidas seda toru värki karburaatorisse ühendada on ehk kellegil mõni pilt lisada. Tänid ette.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu
Täitsa tuttav teema – karburaatori difuusor jäätub juba +5°C, niiske ilmaga veelgi varem, kütusekulu suureneb kohutavalt ja lõpuks jääb mootor seisma. Kui difuusor kohapeal lahti sulab, siis töötab jälle. Kõige õigem oleks vana hea Weberi paigaldamine, millel on olemas sooja jahutusvedelikuga ühendamise otsad. Kollektorilt lisaks soe õhk ja talvine kütusekulu väheneb märgatavalt ja auto sõidab iga ilmaga hästi. Ozoni puhul sai tehtud paksust alumiiniumist vahetükk talla alla koos 2 originaal papptihendiga. Aitas väga hästi talvel – suveks vahetasin jälle bakeliidist vahetüki vastu tagasi.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.