2105, GTA, 1982

2105, GTA, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

külma mootoriga mõõdetud need... uutel mootoritel on surved vist midagi 10-11 kanti? btw, kas mahavõetud mootoril saab ka surveid kuidagi mõõta? seisab nurgas juba pikemat aega üks 1600-ne isend, saaks selle seisukorra ära hinnata, ehk tasub pealegi tõsta. iseenesest on mootor sõitnud kokku 167000km, kuid üsna heavy abuse't saanud. lasti ta ükskord radika purunemise tõttu kokku, sinna juurde käis ka kõver plokikaas. kaant võeti maha vist mill või kaks ja hülsid hooniti viimasesse mõõtu, 80x80 mootor seega (kuid viimasel sildril pidid vist ikkagi kerged triibud sees olema, seda ma ka ise ei tea, mis seal olla võib). kahjuks ei oska aga ligikaudselt ka öelda, palju peale seda remonti mootor sõitnud on. või võtan lahti, supler pihku ja vaatan silmaga mis tast järgi on:D? sest kas 1300-se taastamisel mõtetki on, niigi juba 300t km ära kerinud, hakkab teine nagunii ennast vist ammendama... iseenesest õlimanomeetri järgi on sõites surve kusagil 3,5-4 ati kanti ja tühikäigul 1,5 millegagi. aga noh, teades nende elektriliste manomeetrite töökindlust võivad need suht-koht kalossinumbreid ka näidata... aga selleks et rõhutuld vilkuma saada peab tühikäiguga järsemalt sidurdamist proovima, ükskord nii huvi pärast katsetasin:rolleyes ...ja ega midagi muudki ette heita ei oska, üle ei kuumene, suitsu ei tule, klapid ei klõbise, jätab küll korraliku mootori mulje igastahes:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: GTA
btw, kas mahavõetud mootoril saab ka surveid kuidagi mõõta?
Maas mootoril saab surveid mõõta küll, pane ainult käigukast otsa ja starter külge.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

mõni uuem pilt siis kah:)

edit: lingid parandatud kujul Raxo postituses:spin

paigaldatud vahepeal siis luisi sportrool (huvitaval kombel on teine ka '82 aasta mudel nagu autogi:P), veel mingi ford taunuse käetugi, mida pildilt kahjuks näha pole, veermikku on saanud ka natuke lapata, täpsemalt kõik tagumise otsa puksid ja esimesed rooliotsad... tööd veel muidugi jagub, enne ülevaatust oleks vaja ühtteist kohendada (kässar!), osa asju uuesti vahetada, ntx eelmisel aastal vahetatud esimesed pidurivoolikud on jälle mõranenud:kuri
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

http://www.zone.ee/gt_allegerata/05eest.jpg
http://www.zone.ee/gt_allegerata/05kyljelt.jpg
http://www.zone.ee/gt_allegerata/sisu05.jpg

Väike kaldkriipsuparandus ;)


Uue rooliga kohe mitu korda ilusam!

Parempoolse küljepeegli võiksid ka muretseda, siis oleks auto sümmeetrilisem :spin
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

ühest täiendusest jätsin enne rääkimata, kuna tahtsin ka pilte selle kohta panna... nimelt valuveljed, mis mul all on ei sobinud hästi ladale oma offseti poolest, velgi oli vaja väljapoole saada vähemalt 2 cm. kaalusin tikkpoltide paigaldamist, kuid loobusin, kuna kartsin et tikkpoldid võivad üle 20mm-se flantsiga murduda. eks arvake mis tahate sellest, aga mina sellega küll riskida ei tahaks:P tänu isa tutvustele ühe hea treialiga sain omale aga teist tüüpi flantsid, spacerid või kuidas neid nimetataksegi... paksust neil 22mm. esialgu olen vääga rahul nendega:)

http://www.zone.ee/gt_allegerata/f1.jpg
http://www.zone.ee/gt_allegerata/f2.jpg
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

et vana summuti töölepingu lõpetada otsustas, sai väikese omatöö hinnaga kokku lapitud vot selline summuti Pilt
pütiks sai pandud juhuslikult garaazinurgast kättesattunud väga vähe kasutatud alumiiniumkestaga bosali 40" resonaator (väidetavalt mingise vauxhalli oma), külge veel 45-kroonine üle tagasilla painutatud toru ja otsaks 52" roostevaba, mis küll liiga lühikeseks jäi, kuid muud käepärast hetkel polnud...

tehtud on veel mõned asjad: ?arniirid vahetatud, mõned "ilased" piduritorud ka, kässar korras (selle üle on kohe eriliselt hea meel:)), esimese stabika puksid uued, samuti esimeste amortide omad, no ja veel mõned asjad...
nüüdseks töötavad ka esimesed elektriaknad, küll vajavad need veel pisut reguleerimist. katsetan need ületalve ära, kui mingeid märkimisväärseid jamasid ei teki, panen paika ka tagumised. kui aga asi korralikult ei tööta panen originaalid tagasi, huvitab ikkagi eelkõige töökindel lahendus

veel: tagatuled olid kuidagi kummaliselt tuhmiks jäänud, eriti pidurituled. peale uurimist leidsin tagatuledest terve kuhja kena rohelist sammalt:rolleyes. kel kahtlusi soovitan kontrollida, kuna tagatulede efektiivsus kasvas ikka pea poole võrra. liiklusohutus eelkõige:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kuna vahepeal tuli maha esimene lumi, sai kohe liberada testitud, üldiselt muud teada ei saanudki, et suvised laiavõitu "slikid" + lörts ei ole just parim valem, millega sõita:D mõned meeleolupildid kah sealt:
PiltPiltPilt

nüüdsest autol uus benapump, akule sai teha laadimistsükli ja lisatud dest. vett, mõneks ajaks peaksid seega kävitumismured lahendatud olema.ostetud sai ka plastist numbrialused, hinnaga 25.- tükk, mis poes tundusid päris hea mõte olema aga auto küljes ei näe nad imo just kõige asjalikumad välja...
veel on auto pookinud külge omale ühe igavese tüütu elektrivea: nimelt laseb auto ilma ette hoiatamata aeg-ajalt ise signaali:sein loodan et leian enne kotermanni kui mõni pensionär infarkti saab...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

aga räägi nendest (flantsid, spacerid), et oleks nagu ise ka väga huvitatud sellistest asjadest, et mis nende hinnaks võiks olla või kas saaks su isa tuttava treialiga ka kaupa teha (rakverekandis annab alles head kohta otsida ,kus hääd treialitööd tehtax, vähemalt velgede laiendamiseks pold ühelgi treialil/firmal sobivat pinki...:()
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

signaaliviga soovitan hakata otsima rooli küljes olevast signaali nupust. Ma ei tea, mis rool sul on, kas 05 oma või miski muu, eeldan, et 05 oma suhteliselt sarnane 07 omale. Viimasega enesel probleeme olnud, kuna rooli tagant nuppu kinni hoidvad kruvid olid, täpselt enam ei mäletagi, kas liiga kõivasti kinni, liiga lahti või liiga pikad/lühikesed, ja andsid vahest massi - signaali nupp töötab siis üle massi, mitte üle plussi. Teine viga võib olla samas kontaktis, mis ühe rõnga vastu käib - kui roolilt signaalinupu maha võtad, siis näed. See küll tekitas pigem signaali mitte töötamist, kuid mine tea, äkki annab ka vastupidist efekti.

Endal ükskord selline juhus, kus sõitsin linnavahel ning järsku keset linna sõidu ajal hakkas signaal üürgama, vait ka ei jää. Esimene mõte, mis pähe kargas, oli et rabasin 07 rooli küljes oleva ümmarguse lada märgi maha, sealt on näha signaali kontakt - et noh kaksan selle otsast ära. Ja ennäe väike poiss, tollal aastane oli sinna sisse poetanud mingi pisikese metallist mänguasja, mis siis seal lõbusasti massi andis. Talle lihtsalt meeldis seda märki koguaeg ära kakkuda ja ta teadis, et ma pahandama hakkan, ju ta oli siis mänginud, koeruse ära teinud ja hiljem märgi tagasi pannud ja veel nii hästi, et ma aru ka ei saanud, et see vahepeal ära oli võetud.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

tegelikult on rool küll selline nagu sellel pildil näha:
pitjorka salong

esialgu võtsin maha signaalinupu ja ennäe, katki oligi miinusjuhtme isolatsioon, mis tuli läbi rooli vahetüki lülitisse. teipisin selle kokku ja arvasin et ongi korras. aga oh ei:D järgmisel sõidukorral kukkus pitjorka jälle signaalitama. võtsin siis garaazis :kuri näoga rooli maha ja vaatasin: mingil imeviisil oli välja kukkunud minu poolt rooli vahetüki vastavasse auku liimitud (metall)pulk, mis lülitab välja suunatulekangi. ja seal ta siis oli ja andis sobival hetkel signaali-rooli ühendusklemmi ja roolivarda vahel massi:rolleyes

...aga asula sees võib teatavasti ilmaasjata tuututamise eest trahvigi saada:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

pitjorka on jälle mõned muutused üle elanud: viimastel nädalatel paigaldasin hoolega makki, head unit on siis sony cdx-s2250s cd/mp3, ees pioneeri kaheribalised 170w kompod ja tagumisel aknalaual seadsid end sisse 200w kolmeribalised LG ovaalid. esialgu olen muidugi sigarahul:P

paigaldus oli esmakordselt tehes paras pähkel, eriti sai jamatud esimeste kõlaritega. esiteks olid vanad uksepapid niivõrd kõverad ja pudid et olin sunnitud vineeritahvlist uued lõikama ja uksepolstrid siis ühesõnaga restaureerima. et kõlareid ukse sisse uputama ei peaks, sest lada ukses pole ju ruumi(:rolleyes) nagu kõik teavad, sai mõeldud seda ja teist. lõpuks sattusid jällegi lahtiste silmadega ringi vaadates kätte mingised kirovetsi kummirõngad, mille sisse kõlar nagu valatult istus:D neist võin hiljem ka pilte panna, tekkis tõesti mõte et kuuekümnendatel nägid vene konstruktorid ette et kunagi tahab keegi nendesse tihenditesse ehk 17cm diameetriga kõlareid panna:D

...no ja kaugel need loadki enam on, mõni kuu veel ja peabki lada ülevaatusele vedama ja saab ükskord ometi ametlikult, politseionusid kartmata ringi uhama hakata:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Üksvahe kodus koristades leidsin igasuguseid vanu huvitavaid dokumente, mis ilmselt mu ladale tehasest kaasa on antud. Mõtlesin, et mõned pildid panen siis siia ka vaatamiseks.

Dokumendid

Sain teada näiteks, et aastal 1982 maksis sõiduauto VAZ 2105 tervelt 8191 rubla:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Säh sulle jäärada:yllatunudPilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: GTA
Säh sulle jäärada:yllatunud
Tänavasõidu autoga ei saa võistelda,
kuigi jäärada....hmmm ei ole just eriline kross ka...
seega, kere on mäda:spin
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

no selle amordi purunemise võib vist küll ühe ulja valearvestuse kapsaaeda visata, mis suht künklikul pinnasel juhtus, peale selle kardan, et see amort võis juba suvel kõvasti haiget saada, kuna üks intsident just sinna nurka oli küll.

närvi ajab ka see, et suvel pandud puksid olid konkreetsel sel amordil juba väga räbalad:sein
samas, sellise aastaarvu ja fakti juures, et põhi pole mingit erilist kapremonti saanud, paneks mind pigem imestama kui põhi mädanema ei kipuks:P samas, reaktiivid päris alt pole veel kukkunud:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Alates siis eilsest on minu rakett ka lõpuks ometi tänavalegaalne peale kolmeaastast puhkeperioodi:spin Läbitud sai ülevaatus, nuriseti ainult käsipiduri üle, mis parempoolsega päris võrdseid protsente välja ei võlunud. Kõige muuga oldi aga üsna rahul:) Elevust tekitasid elektriaknad ja see et nii palju mõõteriistu on - nagu lennukis:D Enne ülevaatust sai autot täiendatud uue aku, summuti keskosa, kahe 195/60 rehvi ja puuduva ohutusvarustusega (kustuti, kingad, kolmnurk, apteek) Roolikarp läks ka kobedama vastu vahetusse. Ja siis muidugi tagumiste amortide puksid ja mõned rooliotsa kaitsekummid, no need räbalduvad iga kord uue rekordkiirusega:rolleyes
Et jah, uus vahtraleht jälle puu otsast kukkunud:PPilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

soovin õnne lubade puhul! :D
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Nagu õigele ladamehele kohane, vaevlesin mõnda aega tehniliste probleemide käes, st. kui oli vaja kuhugi minna tuli seda teha kohe-kohe ära lõppeda võiva autoga või jäi üldse minemata:P Jada algas oma lollusest ja lohakusest tingitud tagaratta alttulekuga (liiga palju flantsi ja liiga lühikesed poldid nende kinnitamiseks, vbolla ei saagi esimese matsuga aru, mida ma jahun aga flantsile peale vaadates saaksite vast kohe pihta). Kuna asi juhtus parkimisplatsil väikese kiiruse pealt jäid suuremad kahjud enda ja teiste tervisele sündimata, kannatada said rehv, koopaserv on pisut räsitud, loomulikult tuli vahetada kõik poldid ja pooltelg, mille vahetus kolksuva laagri pärast nagunii plaanis oli (uuski oli juba hangitud). Järgmisena lahkus meie hulgast suvine suur abimees radiaator ja seda enam taastama ei hakanud kuna pikitorusid on vastava tehnikata üsnagi tülikas kinni joota. Selle asemel sai peale vist neljandat (lekkivat!!!) radiaatorit külge ühe romulast toodud 053 radika, mis kahe nädala möödudes ka lekkima hakkas. Selle jootis aga üks tuttav torumees kindlalt kinni:rolleyes Nüüd julgen ka kaugemale kui 5km kodust sõita:) Kusjuures peale sai aretada ka elektrilise ventika, mis ennast tõesti õigustab, vähemalt minul kukkus kütusekulu ligi 1-1,5l sajale. Nüüd saan siis hakkama ka alla 9l/100km kui ilusti sõidan (seega tavaliselt siiski mitte:D) Järgmisena lõpetas lepingu generaator, mis ärkas ellu peale 3x peale-maha kruvimist, tableti ja harjade vahetust, 9. kaitsme eriti tugevalt kinnipigistamist, kontaktide puhastamist ja lõpuks ka elektriku stendis geneka katsetamist. Ja ikkagi ei tea, mis see päris häda oli. Lihtsalt peale stendi panemist ja autole tagasiviskamist hakkas asi tööle ja kõik:rolleyes. Sellega mu hädad veel ei lõppenud, vahepeal haige autoga ringi liikudes õnnestus ka nael kummi sõita (nael kummi mulle ärge enam soovige - 3 tükki olen neid juba sel aastal sinna sõitnud, oma ja isa auto peale kokku:)). Omal algatusel vahetasin veepumba, mis veel katki polnud aga palju sealt ei puudnud ka vist, lõtk oli üsna suur ja mingi imelik mootorikolin, mille põhjust ma välja selgitada kadus peale pumba vahetust ära - ehk oligi siis seesama õnnetu pump. Nüüdseks on auto aga korras ja ehk veereb ka mõnele suvisele üritusele kohale kui ta pirtsutama ei hakka:P
Kõik need hädad tulid mulle kaela umbes kuuajase perioodi jooksul, millest autoga sõitsin reaalselt vaid nädalavahetustel ja vahel ka reedel. Nii et ~10 päeva kohta päris palju äpardusi.
Külge aretamist ootab topeltstabikas. Olemas on ka 5 kesklukumootorit koos alarmiga, ainuke häda et alarmi ei suuda mina vist küll tööle panna. Uurin veel tausta, ehk joppab aga alarmist ei tea sedagi mis mudel ta olla võiks. Mark iseenesest on Fighter. Eks kui mõne aja pärast ise ei suuda teda tööle sundida, üritan ka mujalt abi saada - esialgu autoelectric.ru lahti ja pöidlad pihku...
Kokkuvõttes olen käsi õliseks teinud juba rohkem kui rubla eest:D Lada omamine polegi päris niisama et võtad ja sõidad - sõita tahad, pead vaeva ka nägema. Virisemiseks, et Lada vilets auto oleks ja roppu moodi remonti tahaks, pole imo siiski põhjust. Konkreetne auto on juba niipalju kilomeetreid läbinud, et paljud veermiku ja mootori osad on üsna otsal ja väiksest nokkimist ja häälestamist vajavaid pisidetaile ja kotermanne autos ikka leidub. Enne kui juhilubadega maanteele kimama sain ei osanud kahtlustadagi, et läbisõit autole juba liiga on teinud. Nagu öeldi siingi foorumis kuldsed sõnad - ega seisval autol midagi katki ju ei lähegi:D
Üldiselt sõita selle autoga ikka meeldib - Lada kohta kuidagi vaikne, mootori hääl ei häiri kuigi 5. käiku pole ja pöörded suht kõrged on. Laiade kummidega on kurve mõnus võtta, auto tundub palju kindlam ja konkreetsem kui näituseks sõbra 073, millel all 155 talverehvid:( Kiirustki on ülearu, 150 ja pisut pealegi jookseb masin täitsa omal jõul välja üsna ladusalt, kuigi mootor pole enam ammugi esimeses nooruses:bounce Ainult need kuramuse rekkad sõidavad nii kiiresti et nendest möödasõit tuleb ikka läbi mõelda ja siis hoogu koguma hakata - mingi bigblock kapoti all siiski pole, et kiirust nagu lingust tuleks...
Esimeseks autoks optimaalne:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

OK, moraali pole mulle lugema vaja hakata, selle kuulsin juba ära...

:sein
gta@mõtleb masendunult kust uusi detaile saada ja millise arsti juurde minna et see ta kihutamispisiku välja raviks:kuripilt1pilt2pilt3pilt4[url=http://img62.imageshack.us/img62/4220/sux50nm.jpg]pilt5pilt6[/url]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

eem kas ämblik esiklaasil on juhi peast. ise ikke terve ma loodan? kihutamis pisik ei ole ravitav, ravitav on ta ainult ses osas et kihutaja võib hakata kihutama ainult selleks ettenähtud kohtades ja turva varustusega.
lohutuseks: piltidelt ei tundugi asi nii hull ja ise olen ikka puhta eneselollusest kraavis käinud ja peaaegu uunikum auto ära rikkunud, õigemini rikkusingi, aga isa tegi päris head plekitööd ära.
loodan et auto varsti jälle täiesti korras. ;)
Vasta