2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine
2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine
Elukaaslase vanaisa sõiduk, mis 10 aastat tagasi jäi seisma. August 2014 otsustasin asja käsile võtta. Ei läinud kaua kui sain masinale treilerile sõitmiseks isegi hääle sisse. Selleks oli tarvis vaid piduri ja siduri töösilindrid, aku, uus jagaja kaan ja põhimõttelisel kõik. Peale auto kuurialt väljalükkamist sai tehtud pesu, nägi väga hea välja (nagu ka pildilt näha). Aga roosteuss oli oma töö teinud ja kere piltidelt võib näha täpsemalt. Kusjuures auto on 1974a. värskelt letilt tulles üle katuse keeranud, seda pajatas autoomaniku järeltulija (keevituskohad täna roostes) ja ka esiots on löögi saanud (seetõttu 2106 tiivad).
Suveauto Pärnus vuramiseks - mis täpsemalt plaanis:
- Auto täiesti haljaks ja aatomiteks;
- Kere ning erinevad detailid saavad liiva/sooda ja klaasipulbri pritsi;
- Veermiku ja sillaosad saavad 100% uued puksid, metallosad uue värvikihi alla;
- Kere saab värviks originaalile lähedase pärlmutri;
- Sisse uus nahksisu, polstrid ja lagi (auto oli seest täielikult hallitunud);
- Mootorile kapremont;
- Käigukast vajab hooldust (kolmas käik jamas);
- Ja igasugu muud üllatused - originaali taga ei aja, peamised järeleandmised originaalist tulevad salongis (nahksisu, polsterdus).
Autol olemas ka konks ja käru. Käru väga heas korras, kuid sellegipoolest läheb autoga ühte tooni. Käru katan seest silmailuks rihveldatud alumiiniumiga: mulda vedama ei hakka, ikka ujumisasjade, jalgratta ja muu sarnase tarbeks.
Autot lammutades sai vajalike asjade nimekiri väga pikk ja eks ma püüan mõned asjad ka heade foorumiliikmete abiga leida. Siinkohal võib juba etteruttavalt öelda, et sellised asjad läheksid kaubaks nagu:
- hea kroomiga stanged,
- Originaal esitiivad,
- Heas korras salongi laepolster,
- Esikapoti all käiv mootorikate (ilma kahjustusteta),
- "Žiguli" logo tagaluugil
- Väliste iluliistude klambrid (97tk)
- Tagaluugi iluliistu klabrid (8tk)
- Mootoripadjad
- Esimese klaasitihendi kiil
- Parema tagatiiva kaarjas iluliist (kroom)
- Esiklaas
- Salongipeegel
- Tagatule kroomitud keskmine liist
- Esimesed ääretuled+suunatuled
- Uksepolstrite plastmassist kinnitusklambrid (14tk)
- Juhiukse link
- Vasak tagauks aknatõstmise mehhanism
- Parem tagauks aknatõstmise mehhanism
- Soojendusradika salongi kraani hoob
- Gardaani keskmine tugipuks
- Käigukasti/kere vaheline tugipuks
- Stabilisaatori puksid
- Esimesed amordid
- Tagumised amordid
- Roolivardaotsad
- Roolilatid (kõik)
- Esimesed õõtshoovad kummipuksid
- Tagasilla hoovastik (kummipuksidega)
Suveauto Pärnus vuramiseks - mis täpsemalt plaanis:
- Auto täiesti haljaks ja aatomiteks;
- Kere ning erinevad detailid saavad liiva/sooda ja klaasipulbri pritsi;
- Veermiku ja sillaosad saavad 100% uued puksid, metallosad uue värvikihi alla;
- Kere saab värviks originaalile lähedase pärlmutri;
- Sisse uus nahksisu, polstrid ja lagi (auto oli seest täielikult hallitunud);
- Mootorile kapremont;
- Käigukast vajab hooldust (kolmas käik jamas);
- Ja igasugu muud üllatused - originaali taga ei aja, peamised järeleandmised originaalist tulevad salongis (nahksisu, polsterdus).
Autol olemas ka konks ja käru. Käru väga heas korras, kuid sellegipoolest läheb autoga ühte tooni. Käru katan seest silmailuks rihveldatud alumiiniumiga: mulda vedama ei hakka, ikka ujumisasjade, jalgratta ja muu sarnase tarbeks.
Autot lammutades sai vajalike asjade nimekiri väga pikk ja eks ma püüan mõned asjad ka heade foorumiliikmete abiga leida. Siinkohal võib juba etteruttavalt öelda, et sellised asjad läheksid kaubaks nagu:
- hea kroomiga stanged,
- Originaal esitiivad,
- Heas korras salongi laepolster,
- Esikapoti all käiv mootorikate (ilma kahjustusteta),
- "Žiguli" logo tagaluugil
- Väliste iluliistude klambrid (97tk)
- Tagaluugi iluliistu klabrid (8tk)
- Mootoripadjad
- Esimese klaasitihendi kiil
- Parema tagatiiva kaarjas iluliist (kroom)
- Esiklaas
- Salongipeegel
- Tagatule kroomitud keskmine liist
- Esimesed ääretuled+suunatuled
- Uksepolstrite plastmassist kinnitusklambrid (14tk)
- Juhiukse link
- Vasak tagauks aknatõstmise mehhanism
- Parem tagauks aknatõstmise mehhanism
- Soojendusradika salongi kraani hoob
- Gardaani keskmine tugipuks
- Käigukasti/kere vaheline tugipuks
- Stabilisaatori puksid
- Esimesed amordid
- Tagumised amordid
- Roolivardaotsad
- Roolilatid (kõik)
- Esimesed õõtshoovad kummipuksid
- Tagasilla hoovastik (kummipuksidega)
- Manused
-
- IMG_4272.JPG (359.33 KiB) Vaadatud 4428 korda
-
- IMG_4270.JPG (384.94 KiB) Vaadatud 4428 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 22:38, muudetud 2 korda kokku.
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Jõudu tarvisQunts kirjutas:Edu ehitamisel
Tahaks näha rohkem pilte ja vaata, et projekt poolikuks ei jäe !!!
Ei tohi poolikuks jätta, surve peal. Nimelt auto kunagise omaniku poeg on Taavo-Erkki Vitsut. Paljud ehk teavad, aga kes mitte, siis nii mõnigi roostes raud on tänu temale liikuma saanud.
Igatahes mootori kapremonti teeme Taavoga koos ja ehk saan ka teisteks töödeks tema Ameerika raua garaaze kasutada (enda garaaz pole just kõige mugavam).
- Manused
-
- IMG_4468.JPG (521.52 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4615.JPG (502.19 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4602.JPG (544.57 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4384.JPG (550.13 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4383.JPG (360.58 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4293.JPG (495.07 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4471.JPG (563.27 KiB) Vaadatud 4427 korda
-
- IMG_4467.JPG (521.59 KiB) Vaadatud 4427 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 22:44, muudetud 1 kord kokku.
Car chassis dolly peaks olema ingliskeelne nimi, guugelda, seal nende pilte päris hulga.LadaV6hik kirjutas:Edu ka minu poolt!
Kas sellest mehhanismist saaksid palun pilti saata, mis sul auto alla on pandud peale sildade eemaldamist. Tundub üsna hea asi olevat, saab kere sõidutada ja liigutada kui vaja.
Aga tundub, et siit võib olla sündimas miskit ilusat, hoian silma peal
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Eelkõnelejal täiesti õigus "Car chassis dolly" on õige ja kindlasti parem.LadaV6hik kirjutas:Edu ka minu poolt!
Kas sellest mehhanismist saaksid palun pilti saata, mis sul auto alla on pandud peale sildade eemaldamist. Tundub üsna hea asi olevat, saab kere sõidutada ja liigutada kui vaja.
Minul on tehtud koduste vahenditega:
1. Puitprussid 2tk ette ja taha;
2. Ehituspoest keermelatti. Keermelati abil keerad puidu auto alla;
3. Eelnevalt kruvida prussi külge ehituspoest soetatud aiakäru rattad (täna on poe valik üsna hea juba).
NB: Kui lõikad prussid autost tunduvalt laiemad ja prussid on hästi kinni polditud, siis on autot hea küljele keerata. Teiste sõnadega külili keerates ei puutu sõiiduki küljed maapinda, kuna väljaulatuvad prussid jäävad tugipinnaks!
- Manused
-
- IMG_4388.JPG (507.49 KiB) Vaadatud 4427 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 22:45, muudetud 1 kord kokku.
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Kui onu Erkkiga mootorit teed ole hästi tähelepanelik, nii kui selja keerad võib muidu Sigulii lõpetada big block blower mootoriga
Igasugused rooliotsad ja šharniirid on mõtekas osta lääne tootjate omad, ma oma neiu valgele panin just TRW šharniirid ja Lemförder rooli otsanduse, hinnad ka jumala ok, samuti amorditest sihi ikka gaasikate poole, siis ei lähe kurvis kohe peeglid vasta maad.
Mul on üks jooks 03 stangesid ka üle, päris ideaalsed ei ole aga kui Tartu satud võta ühendust ja tule vaata, äkki sobivad.
Muidu jõudu jaksu
Igasugused rooliotsad ja šharniirid on mõtekas osta lääne tootjate omad, ma oma neiu valgele panin just TRW šharniirid ja Lemförder rooli otsanduse, hinnad ka jumala ok, samuti amorditest sihi ikka gaasikate poole, siis ei lähe kurvis kohe peeglid vasta maad.
Mul on üks jooks 03 stangesid ka üle, päris ideaalsed ei ole aga kui Tartu satud võta ühendust ja tule vaata, äkki sobivad.
Muidu jõudu jaksu
overkill is just about enough
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Tänan hüva nõu eest. Mis puutub rooliotsadesse, siis kas seal tuleb miskit ka ümber meisterdada või koonused ja keere identsed?IngmarSid kirjutas:Kui onu Erkkiga mootorit teed ole hästi tähelepanelik, nii kui selja keerad võib muidu Sigulii lõpetada big block blower mootoriga
Igasugused rooliotsad ja šharniirid on mõtekas osta lääne tootjate omad, ma oma neiu valgele panin just TRW šharniirid ja Lemförder rooli otsanduse, hinnad ka jumala ok, samuti amorditest sihi ikka gaasikate poole, siis ei lähe kurvis kohe peeglid vasta maad.
Mul on üks jooks 03 stangesid ka üle, päris ideaalsed ei ole aga kui Tartu satud võta ühendust ja tule vaata, äkki sobivad.
Muidu jõudu jaksu
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ei tule midagi ümber teha, jupid ikkagi lada jaoks tehtud, lihtsalt väheke normaalsemate tootjate poolt Nt selline koht kust tellida http://www.ladu24.ee/et/ladu2/6627/100012,0
m'kay
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Valge servaga rehvid aka whitewallid maksavad ebays kusagil alates 200usd tükk (kas kasutaja Freestyle'il on ainult portawallid või realdeal whitewallid ma ei tea http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 503&page=4 ). Enamus whitewalle mida sa linnavahel või siin foorumis näed, näiteks tartus ka üks must mesa ning tumeroheline bmw e21 ( http://3.bp.blogspot.com/-ZKsCVb5znaY/U ... G_0816.jpg) on tegu valgete kummist seibidega velje ja rehvi vahel. märksõnad: portawall, white-wall insert, atlas whitewall
Nende kohapealt on juba varem foorumis ka arutelu peetud.
pilt illustreeriv.
Edu ehitamisel
Nende kohapealt on juba varem foorumis ka arutelu peetud.
pilt illustreeriv.
Edu ehitamisel
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
pean vaatama, mis seisus mul need asjad on: 1 mahalõigatud katus seisab maal koerakuudi peal ning teine mäda 05 küljes
http://album.ee/node/14779141/50099990
Ats.
58131553
http://album.ee/node/14779141/50099990
Ats.
58131553
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Tere, kas see kuudi katusel olev on Ok või esineb ka roostet?
ats97 kirjutas:pean vaatama, mis seisus mul need asjad on: 1 mahalõigatud katus seisab maal koerakuudi peal ning teine mäda 05 küljes
http://album.ee/node/14779141/50099990
Ats.
58131553
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Tänud ette! On sul pilte katusest saata? Eriti huvitab see, et kui kõrgelt katuse postid on lõigatud (mul on endal postid samuti mädad, sest katus on mul 1974 juba korra vahetatud, ja keevituskohad turses.
vaz05 kirjutas:21011 Katus on Tartus olemas täiesti! Katus on võimalik igapäev kätte saada peale kella viite! Helistada 53004969. Hinnaks 50.- eurot.
Marten