2102, printskykitab, 1973
2102, printskykitab, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Ahoi,
Pikalt sai edasi lükatud teema uuendamist. Ei mäletanudki, et viimasest postitusest lausa nii palju aega möödas on. See aga ei tähenda, et midagi vahepeal tehtud ei ole.. Eks tuleb sel vihmasel sügisesel pühapäevaõhtul seda parandada. Oskaks ainult kuskilt alustada Mälu on hea, aga kipub olema lühike, seega paljud seigad lähevad kindlasti kaduma.
Mis siis vahepeal toimus?
Talv möödus igasugu detailide puhastamisega (Kõik asjad olid korralikult õli sisse määritud. Ka need mis roostet ei karda), aga mitte ainult..
Sai liiga agaraks (ogarust oli ka omajagu) muututud ja alustuseks ette võetud põrand. Maha sai kooritud vana pigimatt ja eemaldatud kõik rooste, mis vähegi nähtavale tuli. Tuleb tunnistada, et palju seda ei olnud ja üldpilt oli väga väga viisakas. Mõnes kohas oli rooste tugevamalt sisse söönud, kuid usun et sai piisaval määral seda sealt kätte ning korralikult töödeldud.
Seis peale pigimati eemaldamist.
Kui jäägid said nitrolahustiga eemaldatud ja vajalikud pinnad roostest puhtaks ning ülejäänud karestatud, siis ega peale halja pleki seal suurt midagi alles ei jäänudki.
Peale sai lastud epoksiidkrunt+värv, vajalikud kohad said enne värvi ka uue hermeetikuga tihendatud. Sama toiming sai ka pagasiruumile ja laele (krunt+värv)
Ja värvi all. Nähtavad osad said musta värvi, et sisuga kokku klapiks.
Nüüd oli aeg põhjale punnid uuesti ette lükata ja uuesti pigimatid paigaldada. Materjaliks kasutasin STP toodangut.
STP Antocore G 2,5mm pigimatt
STP SPL08 ja SPL04 pehmet matti (8mm ja 4mm)
Terve põrand sai kaetud. Lõpus jäi pilt tegemata. Osad kohad, mis suuremad müraallikad on, said kaks kihti pigimatti kui ka pehmet matti sai osadesse kohtadesse rohkem.
Kuldmuna.
Ja pehme matt.
Ja saigi õlist ja hallitusest puhastatud kummimatid sisse visata.
JÄTKUB...
Pikalt sai edasi lükatud teema uuendamist. Ei mäletanudki, et viimasest postitusest lausa nii palju aega möödas on. See aga ei tähenda, et midagi vahepeal tehtud ei ole.. Eks tuleb sel vihmasel sügisesel pühapäevaõhtul seda parandada. Oskaks ainult kuskilt alustada Mälu on hea, aga kipub olema lühike, seega paljud seigad lähevad kindlasti kaduma.
Mis siis vahepeal toimus?
Talv möödus igasugu detailide puhastamisega (Kõik asjad olid korralikult õli sisse määritud. Ka need mis roostet ei karda), aga mitte ainult..
Sai liiga agaraks (ogarust oli ka omajagu) muututud ja alustuseks ette võetud põrand. Maha sai kooritud vana pigimatt ja eemaldatud kõik rooste, mis vähegi nähtavale tuli. Tuleb tunnistada, et palju seda ei olnud ja üldpilt oli väga väga viisakas. Mõnes kohas oli rooste tugevamalt sisse söönud, kuid usun et sai piisaval määral seda sealt kätte ning korralikult töödeldud.
Seis peale pigimati eemaldamist.
Kui jäägid said nitrolahustiga eemaldatud ja vajalikud pinnad roostest puhtaks ning ülejäänud karestatud, siis ega peale halja pleki seal suurt midagi alles ei jäänudki.
Peale sai lastud epoksiidkrunt+värv, vajalikud kohad said enne värvi ka uue hermeetikuga tihendatud. Sama toiming sai ka pagasiruumile ja laele (krunt+värv)
Ja värvi all. Nähtavad osad said musta värvi, et sisuga kokku klapiks.
Nüüd oli aeg põhjale punnid uuesti ette lükata ja uuesti pigimatid paigaldada. Materjaliks kasutasin STP toodangut.
STP Antocore G 2,5mm pigimatt
STP SPL08 ja SPL04 pehmet matti (8mm ja 4mm)
Terve põrand sai kaetud. Lõpus jäi pilt tegemata. Osad kohad, mis suuremad müraallikad on, said kaks kihti pigimatti kui ka pehmet matti sai osadesse kohtadesse rohkem.
Kuldmuna.
Ja pehme matt.
Ja saigi õlist ja hallitusest puhastatud kummimatid sisse visata.
JÄTKUB...
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Nüüd ei olnud muud midagi kui istmete ümbert katted maha rebida ja puhtaks küürida. Katete alt tulidki välja ilusad korralikud istmed. Uksepolstrid olid juba talvel puhtaks küüritud ning nende seisukord oli tugev 4.
Esitiiva vahet sai ka hermeetikuga tihendatud. Täitsa viisakas jäi.
Vahepeal oli hunnik detaile juba auto külge rändand ning aknad/klaasid ka ette saanud. Suured tänusõnad tuleb visata Ando, Sansa ja Taneli pihta, kes koostamise juures suureks abiks olid ning tänu kellele see auto mingil kujul ka kämbile jõudis.
Kui auto juba suuremas osas koos oli, sai ta korralikult puhtaks küüritud ja vahatatud.
Vahaks sai kasutatud CarBrite Nanovaha. Hakkas läikima küll. Telefoni pilt on muidugi kaugel kvaliteetsest.
Tehtud on peale selle vähese, mis siia praegu jõudis, veel palju ja probleeme on ette tulnud samuti omajagu, olgugi et sõiduaega pole veel sugugi palju olnud.
Kas auto on nüüdseks koos? Miks ei ole? Millal on?
Piinlikusega tuleb tunnistada, et auto ei ole kahjuks endiselt täiesti komplektne. Põhjuseid on mitmeid. Küll on aega vähe, ise laisk või juppidega mingi jama. Kuidagi ei kipu ajahammaste poolt räsitud juppe ka külge kruvima.. Loodetavasti suudan kevadeks selle vea parandada:rolleyes
Püüan õige pea veel mingitest tehtud töödest kokkuvõtvalt kirjutada ning teha väikse ülevaate ka tulevikuplaanidest. Hetkel aeg juba pitsitab ja tuleb lõpetada.
Veelkord suured tänusõnad Andole, Sansale ja Tanelile ning kõigile teistele, kes selle auto tänavatele jõudmise juures on abiks olnud!
Lõpetuseks üks sügisene pilt.
Esitiiva vahet sai ka hermeetikuga tihendatud. Täitsa viisakas jäi.
Vahepeal oli hunnik detaile juba auto külge rändand ning aknad/klaasid ka ette saanud. Suured tänusõnad tuleb visata Ando, Sansa ja Taneli pihta, kes koostamise juures suureks abiks olid ning tänu kellele see auto mingil kujul ka kämbile jõudis.
Kui auto juba suuremas osas koos oli, sai ta korralikult puhtaks küüritud ja vahatatud.
Vahaks sai kasutatud CarBrite Nanovaha. Hakkas läikima küll. Telefoni pilt on muidugi kaugel kvaliteetsest.
Tehtud on peale selle vähese, mis siia praegu jõudis, veel palju ja probleeme on ette tulnud samuti omajagu, olgugi et sõiduaega pole veel sugugi palju olnud.
Kas auto on nüüdseks koos? Miks ei ole? Millal on?
Piinlikusega tuleb tunnistada, et auto ei ole kahjuks endiselt täiesti komplektne. Põhjuseid on mitmeid. Küll on aega vähe, ise laisk või juppidega mingi jama. Kuidagi ei kipu ajahammaste poolt räsitud juppe ka külge kruvima.. Loodetavasti suudan kevadeks selle vea parandada:rolleyes
Püüan õige pea veel mingitest tehtud töödest kokkuvõtvalt kirjutada ning teha väikse ülevaate ka tulevikuplaanidest. Hetkel aeg juba pitsitab ja tuleb lõpetada.
Veelkord suured tänusõnad Andole, Sansale ja Tanelile ning kõigile teistele, kes selle auto tänavatele jõudmise juures on abiks olnud!
Lõpetuseks üks sügisene pilt.
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102