2105 Tambet 82a v8 drift

2105 Tambet 82a v8 drift

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Põhimõtteliselt selline süsteem tuleb

Pilt

Selle raami külge siis riputatakse detailid. Selle E30 puhul küll kaaluvõitu minumeelest me ei saavutanud kuid ruumi tuli oluliselt juurde + õhk liigub paremini
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Ninaraam valmis, kapotilukud kah paigas, esispoileriga tuleb veel vaeva näha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mida need needid kapoti äärtes head teevad?
Aga hea näha, et toimumas on suured edusammud!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt seal all tugevdus - see plastist kapott kipub muidu väga laperdama hakkama...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Kuna fiibrist kapott on jube vedel ja õrn siis neetisin sissepoole servadesse alu latid
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

Asjaolu, et pole tavalisi fender flareisid kasutatud, vaid nn VFTS stiilis, teeb seda veelgi paremaks.

Jõudu!
j
joonaskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
Asukoht: Rapla
Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
Kontakt:

Postitus Postitas joonaskala »

On miskit uut ka toimunud? Väga huvitav oleks teada mis seisus masin juba on :)
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Midagi pole toimunud. Poolteist kuud pole olnud ainsatki vaba päeva, mis teha.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Mägieestis tasub teinekord niisamagi käia, aga Kavlida Tehnikaspordiklubi külastus peaks igal autoinimesel kohustuslikus nimekirjas olema.

kliki pilti või http://petrolheads.ee/2014/04/kus-suitsu-seal-tuld/
Pilt
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Üle tüki aja on taas siia midagi kirjutada
Toolide kinnitused paigas

Pilt

Käsipidur paigas

Pilt

Pedaalid põrandale siiski ei mahtunud, ehitasin pedalboksi ümber rippuvaks. Silindrid kah tahapoole, nii sain pedaalid maksimaalselt ettepoole viidud ja endale ruumi juurde.


Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Gaas ja pidur on kurjakuulutavalt lähestikku, kas jalanumber suurem kui 23 ka opereerima mahub pedaalide vahele? Rallis ma saan aru, et pidevalt on vaja päkaga pööret üleval hoida kui kannaga pidurdad, kuid driftis??
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Jalanumber on 47 1/2 ja vabalt mahub majandama, pilt petab väheke.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

üks asi on kuiv trenn, teine siis kui kiiver peas ja silm ruutus.
Igatahes edu, kihvt projekt!
Festina lente!
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Natukene nikerdatud jälle.
Tegin roolivarda 20mm vardast ja pressisin nuudid otsa
Pilt
Pagasniku põhja raam kah paigas
Pilt
Ja summuti koht tagapaneelis ära kaotatud
Pilt
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Vaikselt edeneb
Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Külapeal käivad jutud, et plaanis V8 üle laadida. See oleks juba mehetegu :)
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Ülelaadimine mõttes jah, sest kolled tuleb nagunii nullist teha ja pole eriti vahet kas vabalt hingava omad või turbo omad. Summuti samuti lihtsam turbokal ja proge aju kah nagunii juba ootab riiulis.
Tänasest siis saab rattaid kah toast keerata
Pilt
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Hammasrataste segamiseks sai selline kepp tehtud
Pilt
Kasutaja avatar
Lennukiga
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 17 Sept 2013 20:22
Asukoht: Tallinn
Autod: kolm rullnokka

Postitus Postitas Lennukiga »

Miks see kepp nii pikk peab olema, käsi sureb ära kui koguaeg laeall vaja vehkida???
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Pole see kepp nii pikk midagi, Samaral sama pikk umbes
Vasta