Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Eks selle tiirutamisega pead ootama, eesmärk valmis saada uueks hooajaks. Samas endal on vaikne tahtmine sügiseks "pauk torusse" saada. Aga nagu öeldakse tark ei torma, eks paistab kuidas jõuab.
Nädalavahetusel leidsin taas aega veidi nokkida auto kallal. Oma kohale sai proovitud esisilla detaile. Sillatala on veidi liiga ees ja tuleb veidi tahapoole liigutada.
Sai toodud lammutusest ka esisilla käendmikud ja pidurid. Need sai liivapritsist läbi lastud ja ära värvitud.
Asin nüüd sealmaal, et kere jälle sildadel. Amortide ülemised kinnitused veel tegematta, nendega tegeleb kui vedrustus kohal on. Vedrustus on samuti tellitud. Ette tellisin E36 coilid vedru tugevusega 9kg ja taha E34 coilid vedru tugevusega 7kg.
Samuti saabus naabervabariigist hunnik uusi plekke. Siinkohal tänud Laurile!
Täna sai jälle kere kallal nokitud vähe ja vahetatud sai tagumine paneel
Pagasniku põhjast on samuti kõik üleliigne eemaldatud
Selliseid teemasid on hea vaadata/lugeda. Ei mingit üleliigset mula, vaid reaalne ehitamine!
Tagumised koopad jätad ukseaukudest lõikamata? Tean, et osadel sportralli meestel on olnud probleeme nende ära lõikamise ja reeglitega. Vist tohtis lõigata, kui turvapuuri tagumised talad toetuvad koobastele. Vist oli nii, võin valesti mäletada.
Ma loodan, et see katuse scoop ei jää sinna, Ülejäänud projekti vaadates tundub see kuidagi algeline
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Tagasild ja esisild tuleb jah puuriga siduda. Mootor pole tegelikult eriti raske kuna on alu plokiga. Eks tuleb tugevdusi keevitada kohtadesse kuhu vaja.