1. leht 10-st

2105 Tambet 82a v8 drift

Postitatud: 06 Mai 2013 00:21
Postitas Tambet
Tervist kõigile!
Panen siis kah oma projekti siia ülesse.
Kuna eelmine drifti auto osteti ära ja loodus teatavasti tühja kohta ei salli siis tuli hakata uut ehitama. Toorikuks siis valitud 05 aastast 82. Õnnestus leida suhteliselt vähese roostega kere mis oli juba laiali lammutatud , niiet omal lammutamist minimaalselt. Plaan siis järgmine, mootoriks 4,4L BMW v8 + 3L v8 käigukast. Esisillaks saab BMW E36 sillatala ja roolilatt + E46 õõthoovad. Tagasild tuleb BMW E39 alt. Peaülekanne 3,91 E28 oma. Vedrustus tuleb BC coilide valikust. Tänase seisuga siis kere puhastatud mastiksist ja igasuguseid üleliigseid plekitükke eemaldatud .

Pilt

Pilt

Samuti on lapitud pisemaid roostekohti. Tagasild on paika aretatud, samuti esisilla tala.
Pilt

Pilt

Pilt

Võiks arvata, et 500 BMW sild on lai aga VFTS laiend katab ilusti rattad ära

Pilt

Pilt

Praegu rohkem ei viitsi kribada, eks annan teada kui asi edasi arenenud on

Postitatud: 06 Mai 2013 00:41
Postitas twist
Braavo!

Postitatud: 06 Mai 2013 09:09
Postitas masuurik
Kas sinu eelmine sõiduk oli z3 kerega valge bmw?

Postitatud: 06 Mai 2013 15:47
Postitas lada420
Eelmine drifti sõiduk oli härral e39 kerega valge bmw.
Zigulli jõudmine eesti drifti radadele on küll väga tervitatav. Jõudu ja jaksu!

Postitatud: 06 Mai 2013 15:54
Postitas ccve
Väga tegija! Lõpuks ometi!

Postitatud: 06 Mai 2013 21:56
Postitas RLV
Projekti lõppedes oleks vist lihtsam olnud Lada tiivad, luugid ja katus BMW-le istutada. :D
Müts maha. Parim ettevõtmine Driftiradadele.

Postitatud: 06 Mai 2013 23:21
Postitas Tambet
Minul oli jah valge E39, Z3 oli sõbra oma. Mõlemad muidu minu ehitatud on. Z3 müüdi soome ja 39 läks Z aemele.

Postitatud: 07 Mai 2013 14:58
Postitas martin003
Küsiks siis, et kuidas plaanid e28 reduktori e39 silla külge istutada?

Postitatud: 07 Mai 2013 18:26
Postitas Tambet
Plaanida pole siin midagi, tänaseks on see diffri istutamine juba 2X teostatud asi.

Pilt
Siin esimesel katsel veidi deformeerunud kinnitused

Pilt

Postitatud: 07 Mai 2013 19:50
Postitas martin003
Kaunis :) Aga kas sul oleks väga keeruline neid kaani/kinnitusi veel toota? Heameelega sobitaks enda e39-le ka teise bemari diffri alla. Siis saaks lsd peale mõelda.

Postitatud: 07 Mai 2013 20:07
Postitas undu
Müts maha kui see asi valmis peaks saama, ikka päris palju viitsimist ja oskusi peab olema, et sellist asja toota. Või siis lihtsalt palju raha ja vaba aega :D. Kuigi lihtsam oleks kindlasti lada plekid bemmile külge õmmelda :D puur peab ka arvatavasti sees olema, sest see kere ei talu sellist väänet ja ei oleks nii jäik, mis klassis muidu auto sõitma hakkaks? Väga huvitav projekt ja kindlasti edu! (Y). :D

Postitatud: 07 Mai 2013 20:53
Postitas Tambet
Diffri kinnitusi saab ikka teha. Peale kinnituste tuleb veel gardaani kinnitus kah ringi teha ja vajadusel pooltelgede flantsid vahetada.
Auto ehitan pro nõuete järgi, puur tuleb samuti. Sõitma ilmselt hakkan street klassis.

Postitatud: 07 Mai 2013 21:38
Postitas Oja
Ootan juba lõpptulemust. See igati väärt ettevõtmine, super!

Märk maha, jään jälgima. :)

Postitatud: 08 Mai 2013 08:19
Postitas reiner
Super ettevõtmine!

Miks üldse E28 reduktori kasuks otsustasid? Ei tahaks uskuda, et LSD pärast, sest keegi väga sellega drifti ei sõida. Ülekande valik parem?

Postitatud: 08 Mai 2013 14:01
Postitas Photographer
Siia foorumi on ennegi tehtud huvitavaid teemasid, läbi-käinud ka paar drifti projekti mis jäid vist ka aint unistuste tasandile.. See projekt võiks lõpuni valmis saada, loodetavasti tuleb korralik asi!
Kui täielik drifti-võhik, käisin elus esimest korda paar nädalat tagasi Tabasalu drifti vaatamas ja pildistamas ning muljed olid huvitavad. Eesti tase on ikka väga kõikuv, eriti tänavaklass ja kui antud võistlusel ei oleks osalenud külalisi venemaalt siis tõenäoliselt ei sattuks ma väga pika ajajooksul sinna ka tagasi. Pro-klassi top sõitjatest ma saan juba aru, seal on arusaada et peab oskama ja osatakse ka sõita, et kõike seda väänet mööda rada suunata sinna kuhu vaja!
Aga kui see antud lada peaks kunagi valmis saama ja stardis olema, siis seda juba huvipärast tulen vaatama/pildistama!
Minu poolt edu ja jõudu, populaarsust sa Ladaga kogud kui see edasi käib, see on kindel :)!

Postitatud: 08 Mai 2013 17:29
Postitas zajetz
Olen lugenud mehe tegemistest drifti foorumist eelmiste autode puhul. Olen käinud ka seal garaasis eelmine aasta kui wisefabi bmw enne esimest etappi seal viimast lihvi sai. Olen üpris kindel et, see masin jõuab rajale. Meestel on nii tehnikat kui ka teadmisi, selliseid suuri projekte teha.

Edu igatahes.

Postitatud: 08 Mai 2013 23:21
Postitas zerosix
Väga lahe ettevõtmine. Isiklikult ootan huviga kuidas antud lada keerama hakkab ja mis/kuidas selle tarbeks ümber ehitatakse. Edu!

Postitatud: 08 Mai 2013 23:48
Postitas Tambet
E28 diffri kasuks otsustasin jah väga laia ülekannete valiku pärast. Teine põhjus on, et neid diffreid endal piisavalt olemas.

Postitatud: 15 Mai 2013 22:57
Postitas Tambet
Vahepeal eriti midagi teha pole jõudnud kuna tööjuures kiire. Siiski on esisilla õõtsad valmis saanud.

Pilt

Postitatud: 16 Mai 2013 10:04
Postitas uzzac
Tambetfab :)

Ma ei jõua ära oodata kui esimesi proovitiiru videoid või lausa lives sõitmas näeb seda ägedat putukat.