2105 Tambet 82a v8 drift

2105 Tambet 82a v8 drift

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Eks selle tiirutamisega pead ootama, eesmärk valmis saada uueks hooajaks. Samas endal on vaikne tahtmine sügiseks "pauk torusse" saada. Aga nagu öeldakse tark ei torma, eks paistab kuidas jõuab.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Väga vinge, kiidan heaks! Miks just bmw v8 mootor, see lada kapoti alla liiga suureks ei jää? Radikas tuleb pagassi? Edu igaljuhul! :)
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

BMW tükid sellepärast, et minu puhul on tegemist ajutu rullnokaga. Radikas tuleb jah pagassi viia.
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Nädalavahetusel leidsin taas aega veidi nokkida auto kallal. Oma kohale sai proovitud esisilla detaile. Sillatala on veidi liiga ees ja tuleb veidi tahapoole liigutada.

Pilt


Sai toodud lammutusest ka esisilla käendmikud ja pidurid. Need sai liivapritsist läbi lastud ja ära värvitud.




Pilt


Pilt
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

keerab küll :P
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Ikka keerab, kui pannakse keerama

Pilt
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Asin nüüd sealmaal, et kere jälle sildadel. Amortide ülemised kinnitused veel tegematta, nendega tegeleb kui vedrustus kohal on. Vedrustus on samuti tellitud. Ette tellisin E36 coilid vedru tugevusega 9kg ja taha E34 coilid vedru tugevusega 7kg.

Pilt

Pilt

Samuti saabus naabervabariigist hunnik uusi plekke. Siinkohal tänud Laurile!
Täna sai jälle kere kallal nokitud vähe ja vahetatud sai tagumine paneel

Pilt

Pagasniku põhjast on samuti kõik üleliigne eemaldatud


Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Selliseid teemasid on hea vaadata/lugeda. Ei mingit üleliigset mula, vaid reaalne ehitamine!

Tagumised koopad jätad ukseaukudest lõikamata? Tean, et osadel sportralli meestel on olnud probleeme nende ära lõikamise ja reeglitega. Vist tohtis lõigata, kui turvapuuri tagumised talad toetuvad koobastele. Vist oli nii, võin valesti mäletada.
Ma loodan, et see katuse scoop ei jää sinna, Ülejäänud projekti vaadates tundub see kuidagi algeline :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Kui puur toetub koopale nagu klassikalise VFTS-l siis ei tohi lõigata. Kui amordikannule siis rallis võib.
Nagu Marx378 teemas.
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Tagumised koopad tuleb jah ukseaugust suuremaks lõigata. Puur hakkab toetuma amordikannule.
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Täna sai käiatud ja puvanoolitatud ohtralt pisikesi roostekohti. Käigukastile sai kah ruumi tehtud.

Pilt


Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tunneli aretad plekist ise või kasutad bmw kastipealset tükki?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Ise keeran
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Et kontrollida mõõtmistulemusi tõstsime mootori prooviks vahele. Mahub, napilt aga mahub.

Pilt

Pilt

Pilt
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Mootor ja muu tehnika on tohutult raske, kuidas nad kere külge püsivaks saad või palju neid puuriga siduda võib ka?
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Tagasild ja esisild tuleb jah puuriga siduda. Mootor pole tegelikult eriti raske kuna on alu plokiga. Eks tuleb tugevdusi keevitada kohtadesse kuhu vaja.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

täiskaalus oli see mootor kui raske? ladal on miski 110-120kg mahladega.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

See kaalub kuskil 200+ kilo
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Esimesed amordikannud paigas. Lõpuni keevitab kõik kinni peale seda kui on sillastendis käidud ja töö üle kontrollitud.


Pilt


Pilt

Kui keegi peaks oma autole kah selliseid amordikannusid tahtma siis üks komplekt on veel.
Vasta