21063, Grey-Pearl, 1990.

21063, Grey-Pearl, 1990.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

Tänud teile vennad ladalised:)
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

Nii, täna siis sai soetatud korralik roolikarp ja esistabikas, läheb keevitamiseks homme:D


Muuseas paar küsimust ka, mille jaoks on ette nähtud roolikarbi kinnituspoltide vahel need kandilised plekist õhukesed seibid,mul on nullühe roolikarp ja vaja panna nullkuue peale, tean et sobib, aga kas nullkuuel on ka need seibid seal ja kui siis, mida nendega täpselt timmida annab?

Ja siis tahaks ka teada, et kui kaks esistabikat kokku panna, siis kas nendest esistabika kinnituste vastustest õõtshoova kinnituste juures oleks mõistlik teha klamber ümbet nende stabikate, puksid vahel muidugi ja kahelt poolt stabikat kokku omavahel ja muidugi mõlemas otsas?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Mul on nendest see klamber tehtud ja peab;)
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Seibid on roolikarbi teo ja globoidi hambumise reguleerimiseks.

Nendest stabika kinnitustest ei soovitaks topeltstabika klambreid teha. Rattaid lõpuni välja keerates hakkab rehv vastu käima.

Minul on lahendatud niiviisi:
PILT

Ja ka nendega käis talvel rehv mõnikord vastu.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ei tea, minul pole kordagi nendega rehv vastu käinud.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul jälle sellised: :D
Pilt

Samara stabikakonti sai töödeldud relaka ning keevitusega ja kummipukse ka parajamaks tehtud.

Rehvi-velje vastukäimine oleneb offsetist ka, mitte ainult kronsa ehitusest. Ühe töötav lahendus ei pruugi teisele sobida.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

GTA variant on ilmselt kõige etem.
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

ilmselt küll. kuid eks näha ole. täna igatahes autokallale ei jõudnud, tööd oli liiga palju, kuid tööjuures tulid täna lada teemad üles ja üks töökaaslane ka ladamees, tal on 07 ja lasi samas ära teha, kus minuauto. Ja siis maalrid küsisid, et mis värvi siis auto tuleb marekil:D Mind pani see arutelu mõtlema, kuna nad arvasid, et värv võiks vähe edevam tulla mul. Niisiis nüüd vaatan netist, milliseid lahendusi on tehtud. kui on ideid, võite julgelt pakkuda.;)
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

Täna siis sai asi niikaugele, et üle ma ei tea mis aja sai pill käima pandud ja tõstukile aetud, käib endiselt aga vajab veidi nokkimist ikka, võtsin siis esistabika maha ja algab kahe stabika kokku monteerimine:)
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

Niii. Taas üle pika aja sain auto käsile ja alata võisid keretööd, siin siis paar pildikest minu auto seisundist hetkel:
Pilt
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

Äkki selgus, et küljeplekk, nii uksed,kui tiivad said ikkagi päris palju kannatada nende küljeliistu düübliaukude kinnikeevitamisel ja peale tuli panna vähe rohkem:D
Pilt
Kokpit näeb siis välja selline hetkel:
Pilt
...Ja pagasiruum, mille sisustamisega on ikka vaeva nähtud:D
Pilt
Läti reisil õnnestus esimene parem rehv selliseks banaaniks sõita, ma ei tea mismoodi see võimalik on, mõtlesin, et jubedalt viskab esiots, mitukorda pidasin teepeal kinni, et kontrollida, kas sild on ikka ühes tükis ja et ratas kinni oleks alguses ei pannud tähelegi, et rehv selline aga parkides siis viljandis selgus asja viga:D
Pilt
Ja teine auto külg... selle küljega proovib siis mitte niipalju pahtlit panna, kuigi plekk suht laines...peab vist spottima:)
Pilt
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

Küsimus: Praegu pakub naabrimees üliodavalt nullkuute, sama värvi mis mul, auto on lahti võetud ülevärvimiseks ja plekitööd on ka tehtud, palju on külge pandud uusi varuosi kõik vidinad on kaasas, niisiis on mõte teha ratstyle lada, ehk siis üleni võiks ta roostes olla vms. palju see tegemine maksab, mis tehnoloogiat seal kasutatakse ja kuidas üldse autod nii rooste saab?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Relakaga lased haljaks, siis mingi soolalahusega kastad teda ja hoiad vihma käes.
Pärast vist mingi lakiga lastakse ka üle, päris kindel pole.
Muud midagi rasket pole.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Lakk kindlasti roostele pidama ei jää. Plekk jääb ju edasi roostetama, kuniks täitsa maha mädaneb.
Rooste effekti värvidega saavutada oleks parem variant, iseasi kas teostatav. Tarts vast oskaks räkida sellest.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Uuri streetrace foorumist;), seda rooste värki.
-
-kriipsH-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009 20:15
Asukoht: Tartu
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas -kriipsH- »

Velg on päris normaalne sinna :)
:)
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

velg on päris hea jep. täna siis sai auto sirgeks. homme krunt peale, värviks tuleb ilus must pärla ja see on olemas ja otsustatud:)
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Plekk haljaks, kastad sool+ veega üle ja jätad välja vedelema. Aga roostel on spetsiifiline hais küljes, iseasi kaua seda kannatada viitsib....
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
Black-Pearl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
Asukoht: Kuusalu
Autod: 21063

Postitus Postitas Black-Pearl »

kas siis millegagi üle tehakse seda roostet omakorda,et ta vähe peaks ka, mitte kohe ussi ei läheks?
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

EI. Kamoon, sa ei saa lasta asja rooste nii palju ja sügavalt kui meeldib. Kui tehtud siis tehtud....
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Vasta