Ei tea isegi, kustkohast seda oleks võimalik osta. Pärit on see Legends-sarja auto pealt.Algselt postitas: vaz05
Uurisin teemat aga ei leindnud kust rooli ostsid?:puzzled
2101, twist, 1971
2101, twist, 1971
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
https://www.osta.ee/16344445Algselt postitas: vaz05
Uurisin teemat aga ei leindnud kust rooli ostsid?:puzzled
m'kay
Nüüd, kui on aega olnud nokitseda, sai taas väike samm edasi tehtud. Väntvõll ja kolvid said oma õigele kohale, kaant vaja veel natuke viilida, siis peaaegu valmis.
Esisilla panin suuremalt jaolt kokku, vaid pidurisilindrid jäid külge panemata. Need vaja esmalt üle kontrollida, Vene asjade puhul võib juhtuda, et uuedki on vigased.
Seejärel asusin tagasilla kallale. Sillatala ja pikad reaktiivid on uued, teised asjad taastatud/tugevdatud ja üle värvitud. Puksid ja tihendid on kõik uued.
Enne silla paigaldamist oli vaja ülemisi amordikinnitusi muuta, sest seal oli keere natuke vigane ja puks ise auklikuks korrodeerunud. Treisin uued tugevamad ning säristasin kinni.
Originaalis on ta nii:
Nüüd:
Mõistlik oli ka lühematele varrastele lisakõrv teha.
Istmeteks tuleb paar Sparco Sprinte.
[Muudetud: 16-1-2011 twist]
Esisilla panin suuremalt jaolt kokku, vaid pidurisilindrid jäid külge panemata. Need vaja esmalt üle kontrollida, Vene asjade puhul võib juhtuda, et uuedki on vigased.
Seejärel asusin tagasilla kallale. Sillatala ja pikad reaktiivid on uued, teised asjad taastatud/tugevdatud ja üle värvitud. Puksid ja tihendid on kõik uued.
Enne silla paigaldamist oli vaja ülemisi amordikinnitusi muuta, sest seal oli keere natuke vigane ja puks ise auklikuks korrodeerunud. Treisin uued tugevamad ning säristasin kinni.
Originaalis on ta nii:
Nüüd:
Mõistlik oli ka lühematele varrastele lisakõrv teha.
Istmeteks tuleb paar Sparco Sprinte.
[Muudetud: 16-1-2011 twist]
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ilus töö.
Pidurite kohapealt lisaks seda, et need augud ei oma mingit tähtsust. Kui üldse siis hakkab sealt august pragunema. Sooned töötavad ilgelt hästi, aga mitte originaal klotsiga, sest originaal mätsib sooned kinni ja klots ise läheb väga kiirelt klaasiks. Saksa Auto AMK müüb mu arust Brembo DS seeria klotse. Tasub kasvõi DS2500 seeria omad osta. Samas rinkal saavad pidurid rohkem vatti ka kui pinnasel. Igatahes soovitaks korraliku klotsi poole ka vaadata.
Pidurite kohapealt lisaks seda, et need augud ei oma mingit tähtsust. Kui üldse siis hakkab sealt august pragunema. Sooned töötavad ilgelt hästi, aga mitte originaal klotsiga, sest originaal mätsib sooned kinni ja klots ise läheb väga kiirelt klaasiks. Saksa Auto AMK müüb mu arust Brembo DS seeria klotse. Tasub kasvõi DS2500 seeria omad osta. Samas rinkal saavad pidurid rohkem vatti ka kui pinnasel. Igatahes soovitaks korraliku klotsi poole ka vaadata.
Jah tõesti, ega need augud mitteventileeritava ketta puhul peale ägedusfaktori suurt midagi juurde ei anna. Nende abil oli veidi lihtsam sümmeetrilisi sooni teha. Augud ise ka pisikesed, 6 ja 4 mm vist jäid.Algselt postitas: uzzac
Ilus töö.
Pidurite kohapealt lisaks seda, et need augud ei oma mingit tähtsust. Kui üldse siis hakkab sealt august pragunema. Sooned töötavad ilgelt hästi, aga mitte originaal klotsiga, sest originaal mätsib sooned kinni ja klots ise läheb väga kiirelt klaasiks. Saksa Auto AMK müüb mu arust Brembo DS seeria klotse. Tasub kasvõi DS2500 seeria omad osta. Samas rinkal saavad pidurid rohkem vatti ka kui pinnasel. Igatahes soovitaks korraliku klotsi poole ka vaadata.
Ei tea, mis klotse täpselt mõtled originaalide all, kuid enne olid seal mingid kõvema seguga klotsid, mis sooni kinni ei mätsinud. Samas tootsid parajas koguses piduritolmu. Pidurdasid ka hästi, esimestel kordadel isegi pisut ehmatas.
Selge on see, et piduritele peab nüüd rohkem tähelepanu pöörama.
-
hhumparts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
- Asukoht: Tartu/Viljandi
- Autod: 21053 ja a4 b6
- Kontakt:
On veel ds performance seeria ka.
Vana nimega ds2000 ning sellest omakorda lahjem seeria Premier.
Premier on oma olemuselt tavaklots Performance aga sobib sportlikuma sõidustiiliga paremini.
Enda audil all premierid, autobahnil tekkis olukord, kus oli vaja 200 pealt imekähku 0 i pidurdada ning sellega sai ta ka edukalt hakkama.
Sulama ei hakkand, pedaal pehmeks ei läind
Kõik oleneb, kus ja kuidas Sa seda autot kasutama hakkad, vastavalt sellele ning rahakoti paksusele saad ka klotsid valida.
Hind neil siis mida seeria ülespoole seda kallimad.
Kui huvi anna märku võin pakkumise teha.
Vana nimega ds2000 ning sellest omakorda lahjem seeria Premier.
Premier on oma olemuselt tavaklots Performance aga sobib sportlikuma sõidustiiliga paremini.
Enda audil all premierid, autobahnil tekkis olukord, kus oli vaja 200 pealt imekähku 0 i pidurdada ning sellega sai ta ka edukalt hakkama.
Sulama ei hakkand, pedaal pehmeks ei läind
Kõik oleneb, kus ja kuidas Sa seda autot kasutama hakkad, vastavalt sellele ning rahakoti paksusele saad ka klotsid valida.
Hind neil siis mida seeria ülespoole seda kallimad.
Kui huvi anna märku võin pakkumise teha.
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
Kõige lahjem ferodo DS seeria klots DS775 töötab täitsa edukalt tänavaliikluses. Enda kolkswageni all kasutanud juba natuke üle 2aasta. Igatahes kõvasti paremad kui ferodo target seeria klotsid .
Aga auto enda puhul on kõvasti vaeva nähtud, kena kohe vaadata kui kõik on värske. Kahju oleks garaazist teist väljagi ajada
Aga auto enda puhul on kõvasti vaeva nähtud, kena kohe vaadata kui kõik on värske. Kahju oleks garaazist teist väljagi ajada
Räägi el. pumbast. Mis auto oma? Mitu bar'i?
Peale massilüliti ja süütenupu miski veel pumba välja lülitab? Mõtlen seda, et kui külili/katusele keerad, siis pump uhab edasi ju.. Kui endal pilt ette jääb, siis okei, aga kui mitte?
Aga muidu väga eeskujulik projekt!
Jätka samas vaimus!
Peale massilüliti ja süütenupu miski veel pumba välja lülitab? Mõtlen seda, et kui külili/katusele keerad, siis pump uhab edasi ju.. Kui endal pilt ette jääb, siis okei, aga kui mitte?
Aga muidu väga eeskujulik projekt!
Jätka samas vaimus!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Pump on Kawaski Ninja ZX9 pealt. Madalsurve pump karpamootorile, maksimum 2,4bar. Kui ujukinõelad sulguvad, pump enam ei löö. Karpad on Honda Fireblade CBR900RR pealt.
Lülitite paneel tuleb nüüd ka uus. Pump, jahutusventilaator ja süüde eraldi lülitite all. Kui mass välja keerata, on kõik surnud. Olen mõelnud ka välise dubleeriva masslüliti peale.
[Muudetud: 14-2-2011 twist]
Lülitite paneel tuleb nüüd ka uus. Pump, jahutusventilaator ja süüde eraldi lülitite all. Kui mass välja keerata, on kõik surnud. Olen mõelnud ka välise dubleeriva masslüliti peale.
[Muudetud: 14-2-2011 twist]