2101, twist, 1971

2101, twist, 1971

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: ment5
Olen kuulnud ,et india omad peaksid paremad olema.

Või ma eksin?
Nagu omanik nimetas siis India omad on vasak ja keskmine, miks siis pakud vasakpoolset ja parempoolset?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: GTA
India kolbe eelistati omal ajal vene omadele, olid kvaliteetsemad. Kaaluge need variandid üle, mis vahemikku jäävad. Üldiselt on vene kolbidel kaaluerinevused komplekti sees suuremad...
Kusjuures, kaalusin grammikaaluga üle ja tulemused on vastupidised. India kolbide hulgast kergeimal ja raskeimal kolvil kaaluvahe 5g, Vene kolbidel 0g s.t. grammi pealt ühes kaalus.
Vene kolvid on seejuures keskeltläbi 25g raskemad, kuid liigset liha, mida eemaldada on neil ka rohkem. Kolvisõrme õlitus on neil parem ja sõrme kandepind ka laiem.
Algselt postitas: uzzac
Mina eelistaks uusi detaile nendele garaa?ist leitule. Eriti kui ehitad vähe kärtsumat mootorit. Vahet pole kus nad pärit on. Meie sõidame Mahle valu kolviga ja kestab väga kenasti.
Mahle kolvid on muidugi väga toredad ja head, mina eelistaks neid ka, aga see projekt on väga low budget ja kasutan suuremalt jaolt neid juppe, mis kokku kogunenud on. Tean, et nii on riskantne, kuid praegu lepin sellega.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Samaarikule olid Mahle kolvid koos rõngastega vist 1600.- äkki. Sama palju läheb sul juba ainuüksi ploki lihvimine/hoonimine/puurimine :)
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Nagu öeldud, võtame seekord asja natuke korralikumalt ette.
Plokikaane harjasin puhtaks ja viisin täna lihvimisse. Kui kätte saan, siis mõõdan põlemiskambrid üle.
Tõestus, et tegu on esimese otsa 2101-2103 kaanega:
Pilt
Plokile tõmbasin ka krundi ja värvi selga.
Pilt
Pilt

Toon mõne pildikese voolavuse parandamisest. Nagu näha, on originaalkollektor väga "umbne".
Pilt Pilt Pilt

Kuna Weberid eelarvesse ei mahu, kaalusin vahepeal Honda(Keihin) topeltkarpasid. Ei teagi nüüd, kas riskida nende külge leiutamisega.

[Muudetud: 13-7-2010 twist]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pea meeles, et sisselaske kanal plokikaanes alati suurem ja väljalaske kanal peaks olema plokikaanes veidi väiksem kui kolles ja omakorda pükstes kõige suurem...

2101 plokikaas on mõeldud ikkagi 76mm kolbidele, seda nii põlemiskambri kujult kui jahutuskanalite paigutuselt.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: olaaf
pea meeles, et sisselaske kanal plokikaanes alati suurem ja väljalaske kanal peaks olema plokikaanes veidi väiksem kui kolles ja omakorda pükstes kõige suurem...

2101 plokikaas on mõeldud ikkagi 76mm kolbidele, seda nii põlemiskambri kujult kui jahutuskanalite paigutuselt.
Tänud, sellised lihtsad asjad kipuvad vahel meelest minema. Sisselase on kindlasti suurem kui väljalase, aga kollektori, kolle ja pükste üleminekud pean küll üle vaatama.

Tean, et kaas mõeldud 76 kolvile. Mingi kiiksu pärast teengi praegu 1500 mootorit.

[Muudetud: 14-7-2010 twist]
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Mootoriehitusel väike mõttepaus, niisiis võtsin ette esisilla.
Ammu oli plaan alumisi õõtshoobi ettepoole tuua, nüüd kui sild vaba, on seda hea teha.
Ega muud ei olnudki, kui rellakas sisse ja sillatala lõikuma.
Pilt Pilt Pilt
Ma usun, et sai tugev ja eeldatavasti peaks ka juhitavus paranema.
Nüüd, kui auto hakkab kurvides meeletuid G-sid tootma, võivad õõtshoovad ja püstakud nõrgaks jääda. Seega vaja anda ka neile natuke tugevust juurde:
Pilt Pilt
Auto rippus nii kurvalt oma lontis käändmikega, et võtsin juba ülemised õõtsad ka maha ja keevituslauale.
Pilt Pilt Pilt

Vaja veel mõned puksid vahetada ja peaks igati hea sild saama.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pane sinna ülemise õõtsa pulgale ka vinkel peale,kui sa lahti juba lõikasid... selle kipub lahti väntsutama ja siis pahandust palju

[Muudetud: 28-7-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Aitäh, olaaf, keevitan sinna ka vinklid peale,
Poolraamid olid juba vinklitega tugevdatud, mulle tundus see natuke kahtlane, seega lõikasin lahti ja ega väga ei üllatunudki. Ilmselt oli sillatalaga kuhugi otsa põrutatud ja see rebis poldiavad lõhki vms. Lappisin ära ja puurisin uued avad. Ilmselt panen sinna uued vinklid, siis moodustub neist U-tala ja saab jälle tugevam.
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

Mootoritihendid ostsin korraga kõik ära. Kaanega pole vahepeal peale freesipurust puhastamise midagi teinud.
Pilt
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Kui kõik maas,siis kasuta juhust ja värvi kapotialune ka ära :) Muidu väga tubli ettevõtmine,edu!:cool:
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Otsustasin terve nina ära värvida, siis jääb parem tulemus.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Ma loodan, et nüüd mahub ka korralikum väljalase ära.
Pilt
Pilt

Vaja veel viimane lapp paika panna ja kogu töö vormistada.
Veel üks vajalik detail:
Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kui keegi ei usu, et ruumi juurde tuli, siis võrdlus vana tunneliga:
Pilt

Pilt Pilt

Nüüd vaja põhja alt ja seest järelejäänud pigi ja rooste maha hõõruda ja saab kord korraliku värvi alla.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

seda pigi ja tõrva annab maha hõõruda - peab mainima,et see on üks kõige vastikumaid töid mida ma lada juures teinud olen :)

aga edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kui tagasild ka sama tooni värvida, siis saaks võib-olla Jägermeistriga sponsorluse asjus jutule :lol
Pilt

[Muudetud: 10-9-2010 twist]
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Tunnel sai päris kena, peab kähku tegema, ega talv enam kaugel pole ;)
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Väike areng.
Vajalikud tugevdused sain tehtud ja täna jõudsin värvitavad pinnad ära kruntida.
Pilt
Pilt

Kui järgmine nädalavahetus saan värvitud, jõuan äkki veel sillagi alla panna. Ja seejärel salongi kallale, kus avaneb praegu üsna trööstitu vaatepilt.
Pilt

Salongi radika peal oli muu tuleohtliku prahi hulgas ka üks kiirenduspump koos membraaniga :spin
Pilt

[Muudetud: 26-9-2010 twist]
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Sain värvi peale. Nina värvisin tervenisti üle ja mujalt nii palju kui vaja ning nii vähe kui võimalik.
Pilt Pilt Pilt Pilt
Kergendatud kapott:
Pilt Pilt

Selline kerenumber peaks vist 1971. aastasse sobima?
Pilt

Klapisääretihendeid ära võttes murdus ühe juhtpuksi krae ära.
Pilt
Eemaldatud puks(need markeritriibud on Forsini mõttelend)
Pilt Pilt
Ja tehtud.
Pilt
Klapipesad oli nii või naa vaja uued lõigata, pärast seda võtan ka uuel juhtpuksil kanalisse ulatuva osa maha.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Külmaks kisub juba õues. Talv ei oota.
Saingi kopikale esisilla tagasi alla. Raami külge tõmbasin ta kinni vanade plokikaanepoltidega. Nii peaks kindlam olema.
Pilt

Mission accomplished
Pilt
Nüüd on vähemalt kindel, et kurvis kogu rehvi pind koormust saab.
Pilt
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1030
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

pole paha :D
Vasta