Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuidas ma seda siis nikerdasin, ehk pakub huvi ... kirjutan sellest:
Teise jupi jaoks leidsin juba parema plaadi mis oli mölemalt poolt sile. Originaal peale ning märkenöelaga kraapisin kuju metallile:
Kuna aastaid ka juba hulk seljataga siis nägemine pole enam see mis varem Hiljem tegin nöelaga tömmatu markeriga üle, et paremini näeks (pildil veel mitte):
Täpsemalt uurides avastasin, et nood laiad liugpinnad on parrastel erinevad, kummalgi keskteljest allapoole suurem pind, nii ka tehtud sai. Erinevas möödus kolmnurgad (silmaga pea mittemärgatav, vahe vaid 1 mm), alasipääl kaarjaks, keevitusfaasid sisse:
Laiskus on ikka edasiviiv jöud, räägitakse. Et ennast kruntimisest ja värvimisest päästa meenutasin üht teist vöimalust. Gaasipitsiga detail punaseks ning siis öli sisse. Peale kuivatust jääb kena must, mittemääriv ning korrosioonikindel:
Tubli töö. Nende vahenditega arukalt lahendatud, kuid kas lõikamiseks mingit paremat meetodit ei ole kasutada. Selline lõikumine on küllaltki aega nõudev töö, et laiskusest siin küll juttu ei saa olla.
Algselt postitas: Mikk
Tubli töö. Nende vahenditega arukalt lahendatud, kuid kas lõikamiseks mingit paremat meetodit ei ole kasutada. Selline lõikumine on küllaltki aega nõudev töö, et laiskusest siin küll juttu ei saa olla.
Kindlasti oleks lihtsam olnud lasta kuskil laser- vöi vesilöikuriga need jupid valmis teha, kuid sellise kahe detailiga nad ilma autocad jooniseta jutule ei vöta. Mul oleks rohkem aega kulunud autocadis kui nii löigates. Löiketööde peale kulus ca 1,5 tundi tükk.
Kas mandril müüakse selliseid detaile ka, nagu pildil too: 2121-2902734 ? Saarel öeldi, ei ei ole vöimalik tellidagi. Amorte vahetades avastasin, et parempoolsel olid amordikinnituskörvad ära mädanenud. Keevitasin küll uued asemele, kuid tahaks ikka öiget detaili panna. Eks ma ise sa ka löpuks küsima minna, kui jälle Tallinna satun kuid vöibolla on kellelgi kogemusi olnud info suhtes. Teab vähemalt loota.
Veerennis parempoolne alumine vedrutaldrik oli täna poes olemas ja 260.-
Unustasin nende tel. nr'i kirja panna, aga võiks arvata, et foorumis on see kuskilt ehk läbi käinud.
Kuna Niva on mul talveauto, siis täiendan teda ka talve jaoks. Kuna Saarel temaga väljas käin harva, siis otsustasin mitte Webasto kasuks vaid DEFA elektrisoojendi heaks. Akulaadijat ja taimerit ma komplekti ei soovinud, kuna elukogemus 2107-ga näitab, et ei tunne neist puudust.