2121, Overspeed, 1985
2121, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nii et kõik muu müriseb ja tuhiseb üle rehvimüra ja seetõttu rehvimüra kuulda ei ole. kuidas igasuguste pukside ja puhvritega on. saan aru, et auto vähe sõitnud, kuid kumm väsib ka seistes? Muidu tundub jutu järgi aus masin olevat, kui ilu vead välja jätta. Jõudu siis nende väheste vigade likvideerimisega.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vanemate ja kogenumate meeste jutu järgi pole mul 6-te laba vaja. Ei pullerda nivaga nii palju. Seega on mul hetkel ees kolme labaga ventikas, vaiksem. Proovin ka 2-e labaga. Kunagi ehk viitsin panna elektriventika ette, siis see ventika lärmamise probleem lahendatud. Ennast see asi ei häiri, kuid söiduk peab olema ka naisele vastuvöetav.
Nagu mota ütles, köik on suhteline... istudes ümber 66-st nivasse tundus see kui luksusauto...nii pehme ja vaikne. Vörreldes aga nivat 2107-ga on ta mürarikkam.
Nagu mota ütles, köik on suhteline... istudes ümber 66-st nivasse tundus see kui luksusauto...nii pehme ja vaikne. Vörreldes aga nivat 2107-ga on ta mürarikkam.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Tänud hunter112.
Maal sai masinaga pisut tööd rügatud.
Kui kellelgi küsimus tekib, et miks sellist käru mingile paneelile tagurdada, siis selle kohta saab lugeda siit:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid227863
Aeglustiga ja difrilukuga märjal murul käru paneelipääle tagurdamas:
[Muudetud: 17-6-2009 overspeed]
Maal sai masinaga pisut tööd rügatud.
Kui kellelgi küsimus tekib, et miks sellist käru mingile paneelile tagurdada, siis selle kohta saab lugeda siit:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid227863
Aeglustiga ja difrilukuga märjal murul käru paneelipääle tagurdamas:
[Muudetud: 17-6-2009 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tehasest tuli ka 1300 mootoriga.Algselt postitas: LadaNiva
Kui mootor ikka veel tehasest, siis peaks olema 1600.
Küttekulu oleneb kasutusotstarbest, juhist, auto komplektatsioonist. Reisudel (ainult pikad otsad) oli minu niva kulu 8-9 liitrit. See siis käruga sõites. Õkonoomsusproovil olen saanud ka alla 7 liitriga hakkma.
Kohalikel sõitudel arvestaks jah 10 -11 liitriga. Metsas kindlasti rohkem.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Tagumisel paremal rattal tuli üks piduriklotsi kate liimist lahti. Tegi sääl mönusat lärmi taga ning kuna nüüd klots liialt palju liikuda sai trumli vasta, siis tuli üks pidurisilindri kolb välja. Uus pidurisilinder, uued klotsid, uus piduriöli ... sellega korras.
Avastasin aga, et tagasilla diagonaalvarda kere kinnituskänd on pea olematu. Tegin vastava detaili ning keevitasin uue kinnituse.
[Muudetud: 25-11-2009 overspeed]
[Muudetud: 17-12-2009 overspeed]
Avastasin aga, et tagasilla diagonaalvarda kere kinnituskänd on pea olematu. Tegin vastava detaili ning keevitasin uue kinnituse.
[Muudetud: 25-11-2009 overspeed]
[Muudetud: 17-12-2009 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Lund on palju, väga palju. Teed on lahti lükkamata. Kas saab möni maastikuauto omanik hetkel veel önnelikum olla? Eelpool mainisin, et NIVA on vajalik maal maja juures kui tee on mudane, kuid hetkel oli see ainuke söiduautost söiduk millega saab maja juurest ära linna minna läbi lume. Seisukord on teel selline, et linnas sain kiiremini söita kui maanteel.
Arrogance diminishes wisdom.