2121, Overspeed, 1985

2121, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Maanteel see vent ju niiehknaa ei tööta.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Nii et kõik muu müriseb ja tuhiseb üle rehvimüra ja seetõttu rehvimüra kuulda ei ole. kuidas igasuguste pukside ja puhvritega on. saan aru, et auto vähe sõitnud, kuid kumm väsib ka seistes? Muidu tundub jutu järgi aus masin olevat, kui ilu vead välja jätta. Jõudu siis nende väheste vigade likvideerimisega.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Moss
Maanteel see vent ju niiehknaa ei tööta.
Nival on mehhaaniline 6 labaga vent tehasest.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vanemate ja kogenumate meeste jutu järgi pole mul 6-te laba vaja. Ei pullerda nivaga nii palju. Seega on mul hetkel ees kolme labaga ventikas, vaiksem. Proovin ka 2-e labaga. Kunagi ehk viitsin panna elektriventika ette, siis see ventika lärmamise probleem lahendatud. Ennast see asi ei häiri, kuid söiduk peab olema ka naisele vastuvöetav.
Nagu mota ütles, köik on suhteline... istudes ümber 66-st nivasse tundus see kui luksusauto...nii pehme ja vaikne. Vörreldes aga nivat 2107-ga on ta mürarikkam.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

See oli küll juba mitu nädalat tagasi, aga logarid sain uued ja alla.

Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Kaasfoorumlane "hunter112" aitas mind tagaistme seljatoe kinnituste probleemiga varustades mind nendega. Kuna üks liugur mul oli, siis teine tuli ise nikerdada.
Näidiseks üks ees:

Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

selle järgi nikerdasin kiirelt valmis sellise teise:

Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Edu sulle selle Hiba-ga!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Tänud hunter112.
Maal sai masinaga pisut tööd rügatud.
Kui kellelgi küsimus tekib, et miks sellist käru mingile paneelile tagurdada, siis selle kohta saab lugeda siit:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid227863

Aeglustiga ja difrilukuga märjal murul käru paneelipääle tagurdamas:

[Muudetud: 17-6-2009 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

oli ka viimane aeg küünlad ära vahetada. Üks neist oli selline nagu pildil, sdelano v sssr ka pealegi. Asemele läksid klassikalised NGK BP6ES

[Muudetud: 7-7-2009 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

küsimus selline palju selline 4X4 kütet võtab ja mis mootoriga siis tegemist on?
mats maalt:D
l
LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

Postitus Postitas LadaNiva »

Kui mootor ikka veel tehasest, siis peaks olema 1600. Kütet võtab ehk 11-13 sajale, oleneb kiirusest.
Niva- see ongi vene ime!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

mootor 1600 karbaga.
küttekulu pole saanud mööta, kuna olen vaid ühe paagi bensiini sellega söitnud läbi.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: LadaNiva
Kui mootor ikka veel tehasest, siis peaks olema 1600.
Tehasest tuli ka 1300 mootoriga.
Küttekulu oleneb kasutusotstarbest, juhist, auto komplektatsioonist. Reisudel (ainult pikad otsad) oli minu niva kulu 8-9 liitrit. See siis käruga sõites. Õkonoomsusproovil olen saanud ka alla 7 liitriga hakkma.
Kohalikel sõitudel arvestaks jah 10 -11 liitriga. Metsas kindlasti rohkem.
C
Kasutaja avatar
dfg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Juul 2008 17:52
Asukoht: Rakvere/Viimsi

Postitus Postitas dfg »

Kuule täitsa asjalik "Huba" ju. Edu!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: overspeed
küttekulu pole saanud mööta, kuna olen vaid ühe paagi bensiini sellega söitnud läbi.
Sai korralik paagitäis söidetud. Linnas, maanteel, maastikul, soolo ja järelhaagisega, ühesönaga köiksugu segusöit: 11,5 liitrit / 100 km kohta.
Arrogance diminishes wisdom.
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

sellinne kena HIBA paneb kohe mõtlema, et peaks endale ka ühe muretsema. Kunagi oli mul niva, ikka päris mugav ja mõnus oli sõita, ohtu ka ei olnud et talvel kinni jääd.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Tagumisel paremal rattal tuli üks piduriklotsi kate liimist lahti. Tegi sääl mönusat lärmi taga ning kuna nüüd klots liialt palju liikuda sai trumli vasta, siis tuli üks pidurisilindri kolb välja. Uus pidurisilinder, uued klotsid, uus piduriöli ... sellega korras.
Avastasin aga, et tagasilla diagonaalvarda kere kinnituskänd on pea olematu. Tegin vastava detaili ning keevitasin uue kinnituse.

[Muudetud: 25-11-2009 overspeed]

[Muudetud: 17-12-2009 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Lund on palju, väga palju. Teed on lahti lükkamata. Kas saab möni maastikuauto omanik hetkel veel önnelikum olla? Eelpool mainisin, et NIVA on vajalik maal maja juures kui tee on mudane, kuid hetkel oli see ainuke söiduautost söiduk millega saab maja juurest ära linna minna läbi lume. Seisukord on teel selline, et linnas sain kiiremini söita kui maanteel.

Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Linnas suutsin korra kinni jääda ka, kuid see oli jällegi mul maastikumasina söidukogemuse puudumise töttu, "ammustasin nati liiga suure tüki jälle".

Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Vasta